Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Handboll är tråkigt. Kommer strax efter golf i sporter på tv jag sätter på för att gå i djupsömn. Ser så fruktansvärt tråkigt ut, passa bollen lite fram och tillbaka, ngn 2 meterskille hoppar och skjuter mål typ. Skulle vilja se tacklingar bli tillåtna i handboll, de skulle ändra pått lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handboll är tråkigt. Kommer strax efter golf i sporter på tv jag sätter på för att gå i djupsömn. Ser så fruktansvärt tråkigt ut, passa bollen lite fram och tillbaka, ngn 2 meterskille hoppar och skjuter mål typ. Skulle vilja se tacklingar bli tillåtna i handboll, de skulle ändra pått lite.

 

Menar du att spelet borde bli hårdare i handboll? Det är en fullkontaktsport minus skydd.

 

Jag skulle vilja likställa fotboll med basket och handboll med rugby ungefär.

 

Sen att du tycker det är tråkigt det är en annan femma, smaken är som baken :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för denna, grym kvalitet på streamarna.

 

Uw. Dom har riktigt bra utbud också.

 

Menar du att spelet borde bli hårdare i handboll? Det är en fullkontaktsport minus skydd.

 

Jag skulle vilja likställa fotboll med basket och handboll med rugby ungefär.

 

Sen att du tycker det är tråkigt det är en annan femma, smaken är som baken :-D

 

Hårdare å hårdare. Alla som spelar handboll säger det är hårt men tycker bara det är så mycket spelförstörande grejer som inte straffas tillräckligt hårt, typ fasthållningar. Hålla fast ngn stenhårt är tydligen helt "ok", avblåsning och frikast. Hellre då att man får tackla fi schysst liksom. Antar att jag e hockeyskadad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uw. Dom har riktigt bra utbud också.

 

 

 

Hårdare å hårdare. Alla som spelar handboll säger det är hårt men tycker bara det är så mycket spelförstörande grejer som inte straffas tillräckligt hårt, typ fasthållningar. Hålla fast ngn stenhårt är tydligen helt ok medans en fin liten tackling inte är det.

 

Det här är jävligt sjukt sagt. Alla som spelat handboll fattar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

handboll är lite mer komplicerat än exempelvis fotboll dock, tror man uppskattar det exponensiellt med hur mkt man förstår :)

 

Håller absolut med! Ibland kan man passa vänster och ibland höger, ibland kanske man skjuter till vänster och ibland höger eller varför inte ett sånt jättelurigt underskott.

 

Varför är handboll med komplicerat än fotboll? Helt obegripligt för mig och har testat på båda sporterna :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller absolut med! Ibland kan man passa vänster och ibland höger, ibland kanske man skjuter till vänster och ibland höger eller varför inte ett sånt jättelurigt underskott.

 

Varför är handboll med komplicerat än fotboll? Helt obegripligt för mig och har testat på båda sporterna :-)

 

Du sa det själv.

Vet dock inte var jag lägger min röst om vilken av sporterna som är mest komplicerad. Lutar åt handboll tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller absolut med! Ibland kan man passa vänster och ibland höger, ibland kanske man skjuter till vänster och ibland höger eller varför inte ett sånt jättelurigt underskott.

 

Varför är handboll med komplicerat än fotboll? Helt obegripligt för mig och har testat på båda sporterna :-)

 

tror inte fotbollsspelare har lika många kombinationer att lära sig, där är man lite mer explo och har generella strategier.

Tror vårt häfte var på iaf 25 kombinationer (juniorlaget, a-laget var väl 10 till iaf) att lära sig vad man ska göra och vad alla andra gör, inte direkt så att någon som inte är insatt säger; shit vad snygg spärr linjen satte, snyggt att H6 drog på sig 1,5 spelare så V6 fick bra vinkel osv osv...

 

mer statiskt i handboll än fotboll imo, men sen har jag inte spelat fotboll på 11 år heller så kan mycket väl vara samma effekt fast med mig och fotboll..

 

 

och innebandy är knappt en sport btw :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du sa det själv.

Vet dock inte var jag lägger min röst om vilken av sporterna som är mest komplicerad. Lutar åt handboll tror jag.

 

Fattar att handboll är en väldigt taktiskt sport men samtidigt tas det så lätt på fasthållningar å spelförstörande aktioner, vilket bara gör det till en värdelös sport. Och man kan u sjävlklart inte tillåta tacklingar då det kan va livsfarligt vilket ju typ är enda aalternativa försvarstaktiken, tänk openfloor tackling på fi med huvudet ner i golvet liksom. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...