Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

fan ere frågan om.

 

sågar fortf hål 36 obv.

 

 

 

jag va rätt nykter när jag blev utslängd me.

vadå fortsättning? finns det en slipper jag den gärna

 

Var du någonsin "rätt nykter"? :lol:

Fortsättningen på filmen är när Mårten väldigt noga förklarar för dig att du ska prata med brytning, inte på engelska. Sekunder senare börjar du snurra igen men sjunger fortfarande "I am a kebab, I am a kebab...". Det var epic. Jag grät.

 

Låter som en skön kväll. Passar på att credda kimtowns signatur, stört skön film det är taget ifrån

Riktigt tyng film! :)

 

 

Edit: Fotbollskanalen Europa. Ekwall och hans kompisgäng. Ser de inte allt för roliga ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var du någonsin "rätt nykter"? :lol:

Fortsättningen på filmen är när Mårten väldigt noga förklarar för dig att du ska prata med brytning, inte på engelska. Sekunder senare börjar du snurra igen men sjunger fortfarande "I am a kebab, I am a kebab...". Det var epic. Jag grät.

 

mårtens förklaring var dålig helt enkelt. och tiden när jag blev utkastad måste vart en av de nyktrare under dagen. hitta en bild från igår.

 

68388_441209056715_674246715_5768979_7047247_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angry birds:

 

har 3 stjärnor på alla banor, världs 1-4. har alla guldägg och TYVÄRR klarat alla stjärnägg med, vilket innebär att jag har googlat hur man klarar dom då vissa inte är långt ifrån omöjliga. jag talar förstås om ljud-delarna.

 

finns ett anry birds community som heter diamond där man kan se hur mycket av spelet man klarat. jag har klarat allt utom:

 

smasha 500 000 blocks

få över 4 800 000 på värld 3

 

fick i förra veckan äntligen över 4 millar på värld 1 vilket jag jobbat med i ungifär 3 veckor... spelat om alla banor x antal gånger.

 

e nu i full fart med att försöka fixa värld 3. mycket jobb.

 

Sjukt att inte det här har fått mer uppmärksamhet! WP sir! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tycker inte du är ute o cyklar för fem öre. Sexyterrans borttappade tvilling...

 

Kollar på Darling. Vilken störd stockholmsrulle. Sjukare blir det inte. Steffen från Playa del sol e med. och ett gäng andra loldogs. Pierre Tanguy t.ex...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jag e snyggare än han wtf : )

 

e f.ö alltid lik nån, funderar på att börja dra till med rasist-kortet fr,o,m nu...

 

 

edit: fast han ser rätt skön ut iofs

 

--

 

den där ungen gör ONT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...