Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

shahin-

Angående Malaysia;

Klimatet är varmt och fuktigt året om, luftfuktigheten är ca 90%. Temperaturen ligger runt +20 till 30 grader. Regnet brukar dock inte bli särskilt långvarit utan är mer kort och intensivt.

På Malaysias västkust är perioden november - mars (inkl Langkawi, Pankor laut etc) den torrare perioden och mer solsäkra, med mindre luftfuktighet. Malaysias östkust däremot med Tioman, Redang etc är däremot stängt över vinterna p.g.a monsun. Östkusten har sitt bästa väder mellan maj till september.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fifa11 antar jag. verkar riktigt bra. körde mot emil idag.. torsk obv men siktar på att köpa det imorgon och utklassa er två.

 

såja! då har man säkrat en säker inkomst vid sidan om pokern!

 

ty vin-clas:mrgreen:

 

verkar som att vi kör på thai och vietnam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snyggt wikipediat.

 

alltså, nu vägrar min 2a stationära starta öht. skitbra.

 

vart kan man lämna in datorer som e paj oavsett märke osv?

 

finns ett ställe i björknäs c vet jag. pappa brukar lämna in där.

 

 

lillgammal snubbe?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tradition jag gärna håller vid liv är den 2 år gamla nyårsresan. År 2008 åkte jag, Izy, Sexyterran och en irl till Riga, och spenderade nyåret i denna fantastiska stad. Det bästa vandrarhemmet i världshistorien, Friendly Franks Backpacker Hostel levererade rejält, och ett par sjuka minnen från den resan har etsat sig kvar i huvudet...

 

n650840262_5344337_1977.jpg

 

n650840262_5344372_2909.jpg

 

n650840262_5344385_5150.jpg

 

n650840262_5344408_9638.jpg

 

 

 

År 2009 invaderade vi ekonomiskt hårt drabbade Reykjavik på Island, och det är ganska överlägset den bästa kortresa jag gjort i mitt liv. Whytea och FriSoren var tillskott i truppen och det bästa nyåret någonsin var ett faktum...

 

 

 

22533_1301304565234_1009039852_916253_916978_n.jpg

 

22533_1302239948618_1009039852_920038_312123_n.jpg

 

22533_1302240148623_1009039852_920043_4782376_n.jpg

 

22533_1302253268951_1009039852_920180_6434883_n.jpg

 

22533_1302254428980_1009039852_920208_554085_n.jpg

 

22533_1302255349003_1009039852_920228_7874648_n.jpg

 

 

 

 

I år är det Prag som gäller, då Whytea numera studerar där och kommer kunna guida oss till ställen man knappt pratar om. Min fråga är nu om det är någon som vet något riktigt bra vandrarhem som ligger centralt? Inget dött tråkigt ställe utan det får gärna vara lite liv i luckan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag fatta inte ens, jag trodde du hade klippt in din hund där shahins huve skulle vara :S

 

snyckt!

 

+1 lol

 

Angående Island. Min livs bästa resa var då jag gjorde break från Pokern vid unga år och åkte dit och slaktade får i 3 mån. :) Jag rörde iofs inte ett levande får under hela tiden jag var där, jag var i frysen i -20 med sjukaste termokläderna ever.(man frös inte ett dugg..) skadade ju iofs inte heller att man släpade på ett x antal ton om dagen. Vi var 5 gubbar där nere, 1700 får hade slaktats dagen innan som skulle lastas på flak o sticka, 1700 får som kommer från frysen och skulle läggas i diverse frysar för olika avgång.

 

Varierade mellan 25-55kilogram per får. Detta på en 12 timmars arbetsdag med 6 måltider samt mellanmål gjorde sitt för kroppen. Aldrig i mitt liv känt mig så stark som då :)

 

Reyjkavik varenda helg blev det också, nån tjej från byn vi jobbade i var rik och hade en skitfin lägenhet mitt i centrum där som vi slaggade i.

 

Vad mer? Jo blev alltid fest på veckodagarna också, vårat "hotell" som vi svenskar fick bo på hade byns bardisk ca 30 meter från hotellrummen. De 30-40 polacker som de också hade anlitat fick bo i barracker på 6 pers per rum typ medan vi hade egna. Sweden > all obv

 

Fina minnen!

Sjukt land!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter riktigt nice faktiskt

 

--

 

ok, så ang. min dator. inte för att nån bryr sej, men ändå.

 

jag lackade sönder nu och bara satte igång återställning till fabriksinställningarna, utan att spara något som låg på datorn. där ryker bl.a:

 

- massa gamla bilder från fjortistiden T_T

- ~100 gig 700mb filmer

- alla händer jag någonsin spelat mer eller mindre. bye HM.

- ett gäng skulder som låg i en anteckningsfil som hette "skulder". stort grattis till min storebror m.fl.

 

antar att jag kommer komma på fler saker senare. FML iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter riktigt nice faktiskt

 

--

 

ok, så ang. min dator. inte för att nån bryr sej, men ändå.

 

jag lackade sönder nu och bara satte igång återställning till fabriksinställningarna, utan att spara något som låg på datorn. där ryker bl.a:

 

- massa gamla bilder från fjortistiden T_T

- ~100 gig 700mb filmer

- alla händer jag någonsin spelat mer eller mindre. bye HM.

- ett gäng skulder som låg i en anteckningsfil som hette "skulder". stort grattis till min storebror m.fl.

 

antar att jag kommer komma på fler saker senare. FML iaf.

 

 

~100 gig 700mb filmer <--- beat. 720p ska det vara :) Trist på bilderna och händerna.. det är den riktiga förlusten imo. Att du inte känner _en_ jävel som e lite datorkunnig? Han/Du kunde ju ha installerat ett till OS bara för att komma åt dina grejer och flyttat med ett usb minne eller bränt ut. (Eftersom du gjorde fabriksåterställningen så gissar jag att datorn gick att boota.)

 

Nåja.. inte strö salt i såren osv. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa dom filmerna va mkt micro och inget jag egenltigen brydde mej om... men det andra :/

 

jo, asså, men lite tålamod hade det nog gått att fixa men alltså.. egenltigen, varför bry sej om gamla HHs? enda anledningen till att man vill spara dom e ju för att man plussat. har typ 100 kak dolls på nl400 i dom hhsen men det e ju förjävla fåfängt att vilja spara på dom kan jag tycka. så bort merom!

 

nä, det e skit samma faktiskt. jag e nöjd nu. sitter och avinstallerar alla skitprogram som kommer med datan och snart börjar det härliga arbetet att installera alla program som behövs : ) inget jag inte gjort 100 gånger förut dock.

 

har dagens verke framför mej : ) kult!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter riktigt nice faktiskt

 

--

 

ok, så ang. min dator. inte för att nån bryr sej, men ändå.

 

jag lackade sönder nu och bara satte igång återställning till fabriksinställningarna, utan att spara något som låg på datorn. där ryker bl.a:

 

- massa gamla bilder från fjortistiden T_T

- ~100 gig 700mb filmer

- alla händer jag någonsin spelat mer eller mindre. bye HM.

- ett gäng skulder som låg i en anteckningsfil som hette "skulder". stort grattis till min storebror m.fl.

 

antar att jag kommer komma på fler saker senare. FML iaf.

 

http://www.ontrackdatarecovery.com/file-recovery-software/

 

Finns massa file recovery program! Finns säkert en del på piratbukten mfl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här va enkla pengar

 

1. Holland - Sverige 1

2. FYR Maked - Ryssland 2

3. Slovakien - Irland 1 X 2

4. Italien - Serbien 1 X

5. England - Montenegr 1

6. Schweiz - Wales 1 X

7. Island - Portugal X 2

8. Skottland - Spanien 2

9. Belgien - Österrike 1 X

10. Estland - Slovenien 1 X 2

11. Grekland - Israel 1

12. Danmark - Cypern 1

13. Liechtens - Tjeckien 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa dom filmerna va mkt micro och inget jag egenltigen brydde mej om... men det andra :/

 

jo, asså, men lite tålamod hade det nog gått att fixa men alltså.. egenltigen, varför bry sej om gamla HHs? enda anledningen till att man vill spara dom e ju för att man plussat. har typ 100 kak dolls på nl400 i dom hhsen men det e ju förjävla fåfängt att vilja spara på dom kan jag tycka. så bort merom!

 

nä, det e skit samma faktiskt. jag e nöjd nu. sitter och avinstallerar alla skitprogram som kommer med datan och snart börjar det härliga arbetet att installera alla program som behövs : ) inget jag inte gjort 100 gånger förut dock.

 

har dagens verke framför mej : ) kult!

 

Tycker det är roligt ha kvar, men främst för att få lite info på spelare man ej mött på ett par veckor. T.ex andra regs som vill sitta lite.

 

Iaf, det första du ska göra med din nya comp är fixa senaste firefox och ladda ner tilläggen adblock+ och noscript.

 

E lite jobb med o godkänna sidor man vill kunna surfa på normalt och så men du får mångfalt tillbaka. Du kan inte få virus längre från vanliga random sites eller åka på typ cookies och diverse scripts, keyloggers och likn.

 

Do it. Just do it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här va enkla pengar

 

1. Holland - Sverige 1

2. FYR Maked - Ryssland 2

3. Slovakien - Irland 1 X 2

4. Italien - Serbien 1 X

5. England - Montenegr 1

6. Schweiz - Wales 1 X

7. Island - Portugal X 2

8. Skottland - Spanien 2

9. Belgien - Österrike 1 X

10. Estland - Slovenien 1 X 2

11. Grekland - Israel 1

12. Danmark - Cypern 1

13. Liechtens - Tjeckien 2

 

Agree, men jag faller på portugal var o varannan gång så jag fattar inte hur jag kunde säkra dom. Kan en kupong som på pappret ger 13 rätt en gång i livet få stå. Hatar skrällar...

 

1. Holland - Sverige 1 X

2. FYR Maked - Ryssland 2

3. Slovakien - Irland 1 X 2

4. Italien - Serbien 1 X 2

5. England - Montenegr 1 X

6. Schweiz - Wales 1 X

7. Island - Portugal 2

8. Skottland - Spanien 2

9. Belgien - Österrike 1 X

10. Estland - Slovenien 1 X 2

11. Grekland - Israel 1 X

12. Danmark - Cypern 1

13. Liechtens - Tjeckien 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dollarsch?

 

dollarsch!

 

fakedit: sdpofposadpfsdpjfposadpojf OMG VAD SICK.. han som säger Dollarsch i pokerlandet.. han satt jag på samma bord som på flera av krukanturneringarna och kom jättebra överens med. hans flickvän var iranier och jag lovade dom att hänga med på persisk fest. riktigt trevliga båda två så blir nog av :mrgreen:

 

sick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...