Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Inte jättemycket kanske...

 

 

RIP Ferraritelefonen :(

 

RIP indeed :-(

 

jag älskar shahin.

 

haha :h:

 

vart chockad när jag såg att min polare som var med i idol precis "likeade" Ludvika på facebook :mrgreen:

 

Tog ju igen lite rankingpoäng idag men behöveer förmodligen minst två top10 placeringaar id et som är kvar.

 

shahin leder för övrigt rankingen nu, väldigt knappt dock.

 

mjo blir ju svårt att slå mig men om du placerar dig bra idag och imorgon så är du med i matchen.

 

han som ligger tvåa har typ 200-300 poäng mindre än mig. så placerar han sig ITM i någon av de kommande turrarna så är jag schmekt. nu gäller det för mig att gå långt och hoppas på att ingen av dom som är typ top 10-15 klonkar idag eller på söndag.

 

jobba!

 

anledningen till varför det inte släppts flera utförligare turneringsrapporter än är då jag gått med på att skriva det i bloggformat för en site. mer information kommer om det sen.. då kan ni läsa allt där.

 

måste även säga att all livespel tar som fan på en. känner mig så jävla sliten :cry:. men kan även vara lite bakis från igår och håller på att bli sjuk.

 

drog förbi emil igår och lirade PES med han och izy. var riktigt kul då izy gick på tilt första matcherna haha... känns även skönt att veta att jag aldrig riktigt kan busta min br mtp att jag alltid kan dra till sören och grinda tv-spel och bygga tillbaka min rulle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

RIP indeed :-(

 

 

 

drog förbi emil igår och lirade PES med han och izy. var riktigt kul då izy gick på tilt första matcherna haha... känns även skönt att veta att jag aldrig riktigt kan busta min br mtp att jag alltid kan dra till sören och grinda tv-spel och bygga tillbaka min rulle :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

att springa ath-bra i pes liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5a i 600 kronors deepstacken idag. Gick in på ft med bra cl, average ca 160k. jag hade 400k. Därefter gick det inge bra.

 

En kille var så fruktansvärt tight och höll på att folda bort sin stack. med bb 10k foldar han med 5k bakom. Lysande, därefter klonkar han upp sig till 100k genom nötter nötter nötter. Lite spelare åker och jag skyfflar sb mot hans bb dom 2 ggr jag får tillfälle. Han glider upp med KK och AA, hans kortsnitt var rätt sjukt.

 

Vann last longer också. 6k på det och 3.5k genom 5e platsen. Helt ok.

 

En rush du hade igår var att jag regga mig till turren för sent och fick inte köpa lastlonger =) miiekeet tilt på den.. har köpt varje gång hela veckan utom denna :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på niklasmegas begäran:

 

gammal, men annan video

 

2ne1

denna e från nya skivan, bara nån dag gammal. 2ne1 uttalas "twenty-one" och nya albumet heter "To Anyone". fyndigt!

<3 <3 <3 2ne1 <3<3<3

 

sen här e wondergirls singel de släppte innan megahiten "nobody"

terr me terr me te-te-te-te-terr me....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blandas ju rätt villt korre och engelska, men är ju främst korre vilket lätt kan missförstås som engelska när det blandas så friskt. kvalitén är duglig för japan+korea (där denna kvalién är std), men sett från en natives/någon som växt upp med språkets perspektiv blir det ju inte så skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul!

 

typ 2-3e handen bustar jag med stege mot kåk i sista krukanturneringen. turn gav han set, mig stege.. river var prutt HEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHHEHE.

 

jag leder fortfarande rankingen men behöver nu turen att flera randoms går upp och tar platser...jag har iaf räknat det som att jag förlorat HEHEHEHEHEHHE.

 

om jag förlorar rankingen så tar jag nog paus ifrån pokern på obestämd tid. kändes riktigt bra och fick tyvärr förhoppningar.. är helt psykiskt slut och trött på att bubbla paket. backat bra online också. så hörs sen... AJUSTE. reggade 27 turrar men åkte direk tpå 2 ak vs aa och 2 kk vs aa och två till sjuka där jag hade 9809298420 outs vs skit.. men sån är pokern... så avreggade en massa.. var kvar i wccop osv osv.. förlorade flips på raken.. nu är jag vara kvar i brawl och en jävla lolturnering i ongame...

 

tja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utöver updates om turneringarna så kommer jag och Sören under den här veckan att spama dagboken med massa länkar till cancerfonden och Kroons barncancerfonden. Vi kommer även att redovisa resultat från vårt onlinespel vilket kan bli kul :mrgreen:.

 

Fail...

 

vad hände med nya positiva shahin? Ta motgångar som den lärare det är...

 

Nu ska jag äta ostar. Appenzeller och Gruyere på kex från Carr's Melts. magi...

 

/delfin89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...