Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

kan de inte vara något med hennes hållning som gör brösten sådär då med tanke på att dem är jävlat stenhårda så kanske nipples flyttar sig ganska rejält huruvida ena axeln e framåt o den andre bakåt/högre ?

 

Låter ju förjävla sjukt att plastikkirurger bommar nipples sådär grovt "idag" ? Hennes pattar är väl max 2 år gamla och antagligen gjorda här i skandi?

 

Jaja, silikonnoob spekulerar.. fult var det iaf !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde just martinnutz, och han verkade lagom sliten. Yrade något om vampyrer och utgångna kårleg. Bilen mot Uppsala går om 1-2h. Alla ska med!

 

wow alltså. utgången igår...

 

AIK hockey torska, men det var fan fest ändå. innan, under och efter matchen...

 

farsta glitterbrudar på efterfest hos martinnuts...

 

shahins anländande på läckerbiten vid 5-6snåret var guld. jag citerar. "ursäkta! har ni nån form av kött, och nån form av potatis?"

 

konstaterade också att dulee jonsson är så osmart att han förmodligen varken har papper eller penna hemma. Shahin har ingetdera, och han sket i högskoleprovet av just denna anledning...

 

förfesten hos shahin och dess djupa politiska diskussioner var rail man knappt pratar om...

 

shahin och en laddbrud...

 

hasse aro den gamla fittan fick veta hur skit han mådde på utecomp. tror fan att hans polare slog till mig...

 

ph-greta var ful...

 

varför i h-vete kommer jag in på alexandranilsson vad jag än tröycker på...

 

jag går o lägger mig igen...

 

13749_350280300550_670500550_10050265_5018045_n.jpg

 

/iran89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår hittade jag inte mina nycklar. Sista utvägen var dörren, och givetvis hängde dom där. Sjukt skumt att inte polackerna som kutar omkring hos grannarna tagit dom. that's racist. Dom hängde där i ett dygn ungefär. Inte bra alls...

 

Har beställt pizza nu och har glömt plånboken hos martinnuts. Ska bli intressant att se hur jag ska kunna skrapa ihop mynt som ligger lite här och var. Måste gräva lite under soffan osv. Shahin berättade att han hittade över 1000 kr i sin lägenhet sist han städade...

 

EDIT: Hittade bara 20€, och letat febrilt efter ett växlingskontor. Hittade tillslut ett på sankt paulsgatan. Äntligen får man käka sin pizza. Typ 2 timmar för sent...

 

/ Nya poker och tuttar dagboken89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

emils har en rätt imponerande samling mynt i en skål hemma hos sej. jag lägger alla mynt på en tallrik på mitt rum, de e perfekta pizzapengar!

 

Jag gör detsamma. Men pizzamynten var slut. Hade bara 44kr kvar. Måste btw köpa en skitstor glasskål för det ändamålet. Jag tycker nästan att 20kronorssedeln är så micro att den också platsar...

 

Streetfighter 2 anlände i brevlådan precis. guld...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gör detsamma. Men pizzamynten var slut. Hade bara 44kr kvar. Måste btw köpa en skitstor glasskål för det ändamålet. Jag tycker nästan att 20kronorssedeln är så micro att den också platsar...

 

Streetfighter 2 anlände i brevlådan precis. guld...

 

allt under 100 platsar

 

+ , har en sådan skål på rummet :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...