Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

yo!

kom tvåa i krukanturren. vann även lastlonger som var på 10.5k och 2an gav 21k. så atm leder jag TYP KM ranking vilket ger paket till milan-ajax bästa platser och IPT san remo 1k sidoevent bi. vet inte hur jag ligger till. men är iaf 1a eller 2a. så mycket vet jag :D

 

jobba! köööööööööööööööööööör!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kallt idag också, med rekordmånga buyins i fältet satt jag på det tightaste bordet där det gjordes mindre än hälften så många rebuys som på alla andra bord. noll tur med korten på det så var man ute rätt snabbt igen. ser tungt ut detta. 2 vinster nu så kanske jag går förbi shahin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluskish = slussen :D

 

--

 

jag e tillbax från portugal nu. DoRriSs (jay) skulle ju dit med ett gäng IRLs och en av dom undra om jag inte bara kunde dyka upp. efter lite om och lite men boka jag biljett och det e jag mycket glad för, det var mycket lyckat. mycket fest och som tur va inte så mycket droger (knark e bajs, bajs e knark osv).

 

en sak som suger jävligt mycket med engelsmän är hur lätt de tar på rattfylla. vi gick ut sju dar irad, och samtliga kvällar tog vi två bilar från huset till klubben och sen vid 5snåret samma igen tillbax. de som körde var han vars hus det var, och han blev alltid cppackad (liten kille, gillade drinkar... även gay om det har någon relevans) och så var det en annan kille som var en mycket bra förare men han rökte alltid på OCH drog ladd ute. inte en asbra kombo. helt ärligt kan jag inte fatta att jag aldrig ringde taxi.

 

jag som inte ens är en gambler kan inte fatta hur vårdslös jag var med mitt eget liv. ALDRIG igen.

 

så lol det e när man e ute på reser och tänker att det ska bli så skönt att komma hem, kolla fejsan, tanka allt som kommit under veckan etc, bara för att komma hem, se att det spelats EN starcraftmatch, INGET nytt har kommit i veckan förutom jersey shore, och på fejs har man fått FEM notations samt två mejl som båda var spam.

 

så var man klar med internet. vad gör man nu...

 

känner mej fö inte alls sugen på att lira. förra månaden då jag o IRLsucks va hemma hos jay i bournemouth plussa jag nötax, va väl upp 40k€ efter halva månaden då vi åkte hem till svedala. väl hemma på min riggade jävla stationära hittar jag back samtliga speldagar och slutar 20k upp. synd å klaga på plus men one time en supermånad, snälla gud.

 

mitt längsta inlägg på pf?

 

btw tycker jag det vart bra tugg i dbn på senaste

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur hittar man tylösandgrejen?

 

kan btw tipsa alla om att bli medlemmar på teamliquid.net om ni e intresserade av starcraft. blizzard anordnar en turnering nu som heter GSL (GomTV Star League) men 170k dollz i prispotten. rätt fett. dessutom finns det vita snubbar med i turren vilket för det jävligt sjukt OCH kommenterar gör inte tokiga koreaner utan tasteless och artosis som e skitbra. läs mer på TL.net

 

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=150037

 

teamliquid har även startat en klan i SC2 nu, de kommer åka till korea och bo och träna tillsammans med det bästa koreanska laget atm, oGs, och i den klanen finns det TVÅ svenskar, Jinro och Hayder.

 

kult!!

 

öppningsmatchen i GSL:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sänds live atm för dom som är intresserade. Bara skapa konto och ladda ner deras media player så går det att kolla här http://www.gomtv.net/2010gslopens1/live/index.php

 

även högra hörnet uppe på TL.net, massa snubbar som streamar. lite enklare. men värt att fixa ändå eftersom man då kan se HQ + att sajten får fler hits

 

och idag kan inte artosis casta för han ska lira! NU!

 

denna e rätt bra:

 

http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=Fisher

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de som körde var han vars hus det var, och han blev alltid cppackad (liten kille, gillade drinkar... även gay om det har någon relevans) och så var det en annan kille som var en mycket bra förare men han rökte alltid på OCH drog ladd ute. inte en asbra kombo. helt ärligt kan jag inte fatta att jag aldrig ringde taxi.

 

 

En förare som är full och dragit kola och en som bara är packad skulle man nog kunna göra ett forskningstest för att bevisa att snubben med kola i sig kör extremt mkt bättre. Dock tycker jag verkligen inte man skall köra om man druckit öht.

 

 

Förövrigt håller jag med om att de var roligt att se på idioterna från Tylösand. Dock riktigt, RIKTIGT skrämmande och se faktist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träffade KISSIE på utecompagniet igår. Så jävla sjukt att det inte var sant. Fantastisk hon är på alla sätt o vis...

 

Izy trodde Smekt var samma person som Ekan, och det var Ekan han trodde att han såg. Han vet alltså inte hur du ser ut eblinho. Noll koll den killen har på allt...

 

Ska se idol och kungen av tylö nu. Guld...

 

Grattis Shahin. För mig är du redan kungen av krukan. En ära för mig att du krossar pokerspelandet på samma gata som jag bor på. Hedrad...

 

 

/ Karim89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur hittar man tylösandgrejen?

 

kan btw tipsa alla om att bli medlemmar på teamliquid.net om ni e intresserade av starcraft. blizzard anordnar en turnering nu som heter GSL (GomTV Star League) men 170k dollz i prispotten. rätt fett. dessutom finns det vita snubbar med i turren vilket för det jävligt sjukt OCH kommenterar gör inte tokiga koreaner utan tasteless och artosis som e skitbra. läs mer på TL.net

 

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=150037

 

teamliquid har även startat en klan i SC2 nu, de kommer åka till korea och bo och träna tillsammans med det bästa koreanska laget atm, oGs, och i den klanen finns det TVÅ svenskar, Jinro och Hayder.

 

kult!!

 

Turneringen kommer att hållas varje månad och alltid ha minst 170k dolls i prizepool. helt klart värt att betala 20 dollar på GomTVs hemsida för o få HQ streamen IMO. Synd bara att Jinro inte kvalade denna gång. Men GOGO TLO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träffade KISSIE på utecompagniet igår.

 

träffa eller såg?

 

--

m, får se hur länge de kommer orka köra så tätt inpå. 5 dar i veckan dessutom, geeez.

 

jinro kommer nog aldrig kvala in, förmodligen inte hayder heller. de e för gamla och dåliga tror jag.

 

idra e vidare till ro32 vilket e bra, och TLO lär kvala in imorgon tror jag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

träffa eller såg?

 

--

m, får se hur länge de kommer orka köra så tätt inpå. 5 dar i veckan dessutom, geeez.

 

jinro kommer nog aldrig kvala in, förmodligen inte hayder heller. de e för gamla och dåliga tror jag.

 

idra e vidare till ro32 vilket e bra, och TLO lär kvala in imorgon tror jag.

 

Njea kvalen verkar ganska ojämna det är över 2000 pers och man matchas upp mot typ 4-5 spelare för o ta sig vidare, man kan ju ha tur med lottningen, kolla bara på han Torch som var där på semester och kvalade in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I'm gonna ambush my bag :D

 

haha fyfan vad hemsk video... var väldigt rädd. man ska inte behöva se att en spindel blir CHOCKAD, hoppar på ens säng och springer iväg. man mår ju fan skit när man ser en spindels ansiktsuttryck :shock:

 

nu ska jag dra till ante och softa lite då jag inte hinner grinda inför krukanturren.

 

är fan jävligt sliten.. mådde så jävla illa när jag vaknade idag. var spyfärdig. har gått djupt i samtliga turrar så har ju suttit där i en jävla massa timmar varje dag :-P.

 

schleten sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...