Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Mmmmmmmmm, mästaren. Hehehehe!

 

 

 

 

Edit: 11 rätt Nilbärs, fel i sista matchen + att Norge klubbade sälar hemma mot Portugal. Varsågod för rättning.

 

Ty. Sprang dessutom rövas utdelningsmässigt då Island och Kazakstan hade X ända tills 90:e då dom släppte in mål, så det blev ettor istället. Portugal är livets horlag. Sprack på dom i fredags också. Alltid tyckt att dom är så tråkiga. Hoppas verkligen dom inte går till EM...

 

/ maskin89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inte hunnit med någon onlinepoker alls pga läkarbesök.

 

men var och lirade sviten special idag vilket är andra gången någonsin som jag lirar den spelformen. kom på 14e plats vilket nu tillsammans med FTn igår ger mig 200 rankingpoäng jämfört med sören frisörens 10 :-D

 

hörde btw SCOOOOP minst 2000 gånger.

 

var även med om en sjuuk hand.. har 6644x.. flopp A68ss... jag bb vs han sb . jag pott, han syn, turn J, jag pott så jag i princip är all in.. han shove.. jag syn.

 

han har JJ77xx.. så jag drar till en out.. ställer mig upp och visst fan dyker sexan upp på river för split :lol:. för sjukt.

 

blir dealers choice och 3 NLHE events framöver så jag siktar givetvist på att ta hem något fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sviten special är PLO med 5 hålkort?

 

Potten delas upp i två delar, ena delen är PLO med fem hålkort som sagt och den andra delen vinner man med bäst mörkpokerhand av de 5 hålkorten. Bettingen går till precis som i texas/omaha.

Mellan bettningsrundan på flop och turn har man chans att byta kort, 1-5kort tar du bara 1 kort får du ett öppet som du kan tacka ja/nej till... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag och Martinnuts var på We Will Rock You skänkte vi 20kr var till Freddie Mercurys fond Freddie For A Day. Kändes skitbra...

 

Bokat säsongskort till AIK Hockey nu tillsammans med Martinnuts m.fl. Även om AIK lär förlora var och varannan match ser jag fram emot det extremt mycket. När fotbollen går som det går kommer nog hockeyn få ett rejält lyft...

 

Måste röra på mig lite. Stretching och rörelse är a och o för att min rygg ska bli bra. Ska knata till en viss YaoMing89...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inte hunnit med någon onlinepoker alls pga läkarbesök.

 

men var och lirade sviten special idag vilket är andra gången någonsin som jag lirar den spelformen. kom på 14e plats vilket nu tillsammans med FTn igår ger mig 200 rankingpoäng jämfört med sören frisörens 10 :-D

 

hörde btw SCOOOOP minst 2000 gånger.

 

var även med om en sjuuk hand.. har 6644x.. flopp A68ss... jag bb vs han sb . jag pott, han syn, turn J, jag pott så jag i princip är all in.. han shove.. jag syn.

 

han har JJ77xx.. så jag drar till en out.. ställer mig upp och visst fan dyker sexan upp på river för split :lol:. för sjukt.

 

blir dealers choice och 3 NLHE events framöver så jag siktar givetvist på att ta hem något fint.

 

Fick in det exakt likadant när jag åkte 5577x vs JJ33x på J52.

Blir vinst idag så tar jag nog igen lite poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste röra på mig lite. Stretching och rörelse är a och o för att min rygg ska bli bra. Ska knata till en viss YaoMing89...

 

haha guld :mrgreen:

 

tror det är partinöten och JAAAAAAAAAA TILTKORV!!! klart du ska lira :-D!

 

ses där!

 

duschdogs, öl med niklax2ellermer och sen vinna turneringen. kalla in nötkneckt på river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shoppat mega hela dagen med shahinduism89. Riktigt bra dag. Helt ny garderob. Mest episka var när shahin flippade mellan att köpa ett par jeans, eller båda, när han hade valt ut två par han gillade. Båda vann och kassörskan blev glad. Vi fick gratis kalsonger på grandpa också. Nu blir det till att fira med öl och middag...

 

/ Behrang89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde fan det viktigaste. Inne på en ny favoritaffär(654/sexfemfyra) kände man igen ett bekant ansikte. Den fantastiska kvinnan Gathania Holmgren från Idol satt och tog en fika. Blev blixtkär givetvis...

 

Tillbaka från krukans sportbar. En snabb öl med shahin. Kleerup och Olof Guterstam var givetvis där. Riktigt sugen på öl eller mer ikväll. Regeringen röstar nog för utgång...

 

/ Fasching89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...