Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

okej...

 

 

jag och martinnuts snackade häromdagen om att det nuförtiden är så jävla mycket troll ute på stan. folk mår skit, och varje utgång är sjukare än den andra. Och ofta har man nåt vansinnigt att berätta. Var ute med två irlkompisar(allsvenskan nsh osv) igår. Skulle möta upp dom vid götgatsbacken, och av ren lathet gick jag ner i tunnelbanan vid mariatorget. I rulltrappan möts jag av ett troll. Han såg helt normal ut, 20-25år gammal, och såg inte full eller hög ut alls. Helt plötsligt drar han ner brallorna och ställer sig och kissar i rulltrappan. Står i motsatt riktning, då jag är på väg ner, och han på väg upp. Han står dessutom precis bakom en annan kille som inte märkte vad som hände. Riktigt sjuk syn, och då visste man att det var fest iaf. Avslutade kvällen på ett ställe...

 

 

Edit: han kissade f.ö på höger sida i rulltrappan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har sett Treme? Funtar på att göra den serien till mitt nästa projekt...

 

Mina planer för veckan är att köpa en ny laptop, en iphone4 och starcraft2. Får se vad jag lyckas med...

 

Ska till kiropraktorn imorrn. Var 2 veckor sedan jag var där sist, och min rygg har blivit rätt mycket bättre. Känns som att jag är inne i sluttampen nu. Har på känn att jag kommer må tipptopp efter imorrn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har sett Treme? Funtar på att göra den serien till mitt nästa projekt...

 

Mina planer för veckan är att köpa en ny laptop, en iphone4 och starcraft2. Får se vad jag lyckas med...

 

Ska till kiropraktorn imorrn. Var 2 veckor sedan jag var där sist, och min rygg har blivit rätt mycket bättre. Känns som att jag är inne i sluttampen nu. Har på känn att jag kommer må tipptopp efter imorrn...

 

HTC>Iphone

Helst HTC Desire

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har sett Treme? Funtar på att göra den serien till mitt nästa projekt...

 

såg 3 avsnitt av den.

 

Handlar om New Orleans efter översvämningen och hur folk försöker återgå till det gamla livet. Handlar mycket om musik och New Orleans unika kultur.

 

Serien har mycket hjärta men tempot var för långsam för att jag skulle orka med den. Är dock en fin serie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg 3 avsnitt av den.

 

Handlar om New Orleans efter översvämningen och hur folk försöker återgå till det gamla livet. Handlar mycket om musik och New Orleans unika kultur.

 

Serien har mycket hjärta men tempot var för långsam för att jag skulle orka med den. Är dock en fin serie.

 

Har sett första säsongen, tyckte den var riktigt bra. Precis som The Wire (samma skapare) så växer den sig på en mer och mer. Bra skådisar, hyfsat trovärdiga karaktärer och en känsla av att det är på riktigt. Gillar att David Simon verkligen gör karaktärerna som människor är mest, med både bra och dåliga sidor. Sen kan nog en del ha problem med att det är så mycket musik och ganska lågt tempo. Personligen tycker jag att karaktären Antoine Baptiste ensam gör serien värd att se, han som spelar Bunk i The Wire gör typ exakt samma roll här fast får mer utrymme.

 

Svårt att veta hur många säsonger som kommer göras men jag skulle nog rekommendera att invänta så man kan grinda mer i ett svep, fast jag orkade inte vänta.

 

Jag ger första säsongen fyra svettiga trumpetare av fem möjliga.

 

mvh Ronnys rullar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett shahin89 pissa på vänster sida en gång.

 

omöjligt. isåfall gick jag på vänster sida samtidigt som jag pirra. :mrgreen:

 

har fått in 14k händer på 3 speldagar. blir lockdown till barcelona. hade f.ö en tråkig session igår på NL400 där jag backade 3k och slutade 3.4k under ev, så sprang inte nötkneckt på river. det sjuka var dock att två regs skrev "HAHAHAHHAH" så fort dom drog ut mig. jag kan vara grisig i chatten ibland enbart för att tilta folk (ska sluta med det och sorry till dom på pf som jag grisat mot) men har aldrig överdrivit som dom :shock:

 

aja hade min vilodag idag och var hos mina föräldrar. är väldigt avslappnad atm men det enda jag kan tänka på är poker :-(. imrn äre påt igen

 

kroonan.. vill du lära mig spela den här på gurran i barca?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dagboken kanske får en rolig utmaning/twist nu och en vecka framöver :mrgreen:

 

är ju krukan mästerskapen där top tre i rankingen får IPT paket och typ added champions league paket. tyvärr är det turneringar med lågt inköp och IPT paketen kostar inte nog mycket för att det ska vara värt att offra massa grindtimmar på det. men utmaningen låter sjukt kul. sen kanske jag och sören kör en sidepot att den som går bäst i rankingen får 5tkr som vinnaren ska donera till cancerfonden.

 

jag vill få in MYCKET grind innan barcelona och tyvärr är det inte många dagar kvar. f.o.m måndag börjar dessutom crossfiten så allt kommer i perfekt timing egentligen. grinda sönder den här veckan med ett schema där jag vaknar 10 och grindar fram till turneringen, bustar eller vinner. hem och grinda till det är dags att sova.

 

har inte hållit folk updated om dagliga resultat på ett tag. så kan nog se till att bjussa med sessionupdates från veckans grind.

 

vore det kul?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...