Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Bra att byta ut Milner när han börjar spela bra och sen ta in Heskey och ut med Defoe när man ligger under... Capello har gjort sitt.

 

Var nog bättre för mitt tips om England vann, har dem som trea (vinst mot Tyskland :shock: ) och har Rooney som målskytt. Tyckte Rooney ändå var ok mot Tyskland, han borde dock vara mer självisk i landslaget...

 

Det positiva med Tyskland vidare, är att jag ser dem som ett bättre lag än Argentina. Englands försvar hade blivit skolade av Higuaìn, Messi, Tevez och co, men tror Tysklarna kan busta Argentina och det är nog positivt för mitt tips. Nåja, domartabben blir nog historisk iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Bra att byta ut Milner när han börjar spela bra och sen ta in Heskey och ut med Defoe när man ligger under... Capello har gjort sitt.

 

Var nog bättre för mitt tips om England vann, har dem som trea (vinst mot Tyskland :shock: ) och har Rooney som målskytt. Tyckte Rooney ändå var ok mot Tyskland, han borde dock vara mer självisk i landslaget...

 

Det positiva med Tyskland vidare, är att jag ser dem som ett bättre lag än Argentina. Englands försvar hade blivit skolade av Higuaìn, Messi, Tevez och co, men tror Tysklarna kan busta Argentina och det är nog positivt för mitt tips. Nåja, domartabben blir nog historisk iallafall...

 

rooney var värdelös

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle prisutdelningen se ut om det tog slut idag Vegas?

 

Första placeringen är ju uppenbar då han är ensam med 84p, men bakom det finns det 4st på 83p och en på 82p.

Skulle dom 4:a med 83p dela på 2-3 pris 25+10k. 35k delat på 4a

 

Kan ju vara bra att göra upp hur det kommer bli om flera hamnar på samma poäng då det ser ut att vara fullt möjligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle prisutdelningen se ut om det tog slut idag Vegas?

 

Första placeringen är ju uppenbar då han är ensam med 84p, men bakom det finns det 4st på 83p och en på 82p.

Skulle dom 4:a med 83p dela på 2-3 pris 25+10k. 35k delat på 4a

 

Kan ju vara bra att göra upp hur det kommer bli om flera hamnar på samma poäng då det ser ut att vara fullt möjligt

 

Tycker alla ska logga in på samma bord o ta en flip för hela prissumman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle prisutdelningen se ut om det tog slut idag Vegas?

 

Kan ju vara bra att göra upp hur det kommer bli om flera hamnar på samma poäng då det ser ut att vara fullt möjligt

 

this

 

heja tyskland!!! satte f.ö 3k på dom till överoddset 3 ggr pengarna!!! (2,4 på england LOL) så jag tycker att det var en alldeles underbar match!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle prisutdelningen se ut om det tog slut idag Vegas?

 

Första placeringen är ju uppenbar då han är ensam med 84p, men bakom det finns det 4st på 83p och en på 82p.

Skulle dom 4:a med 83p dela på 2-3 pris 25+10k. 35k delat på 4a

 

Kan ju vara bra att göra upp hur det kommer bli om flera hamnar på samma poäng då det ser ut att vara fullt möjligt

 

Finns ju redan regler angående det där på hemsidan så det är ju självklart att man går efter dom.

 

Vid lika är det om jag kommer ihåg rätt orkar inte logga in just nu men först rätt skyttekung, sen flest 3pare sen flest 1pare. Sist var det den som hade lämnat in det först som avgjorde.

 

Editz; Det går åt helvete för mig men eftersom ingen typ har Brasilien ser det ut som jag kommer etta ifall dom vinner, woohoo (=

 

Edit igen loggade in o kollade:

 

 

För att särskilja placeringarna används följande kriterier:

1. Totalt antal poäng

2. Rätt världsmästare (tas fram efter sista matchen i VM är spelad)

3. Rätt skyttekung (tas fram efter sista matchen i VM är spelad)

4. Flest antal 3-poängare i gruppspelsmatcherna

5. Flest antal rätt tecken i gruppspelsmatcherna

6. Inlämningstid för tips (den som lämnade in sitt tips först)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 lag, om alla vore lika bra så hade väl rätt odds varit 8-1. Nu tillhör ju Tyskland lätt topp 3 varför 7-1 måste väl anses vara bra odds?

 

Tycker inte det är så awesome, Tyskland kommer vara dogs i alla 3 matcher, mot eventuella Argentina, Spanien och Brasilien om man ska hoppa lite händelser i förväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är avtiltad nu. Varit på zinken och sett Sveriges första match i dam-VM i amerikansk fotboll. Riktigt sjukt. Kanada var rätt mycket bättre, men Sverige nitspel var ganska effektivt. Svårt o hänga med i alla regler, men rätt sjuk rail...

 

Reglerna för VM-krysset är precis som shahin86 skrev. Är man före någon annan i ligan fast man har samma poäng, är det givetvis den som är före som är vinnaren...

 

Edit: Dom fick tacklas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...