Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Jag har gått all in på X.

 

har samma här, gjorde en kupong med alla åtondelar, foutom paraguay-japan, alla rätt hittills och har x på kvällens match kvar. känns lite osäkert men spanien har ju inte vart direkt supereffektiva i sitt spel heller... portugals försvar har inte släppt in många mål men ser ändå rätt så darrigt ut till och från, såg inte 7-0 matchen men anfallsspelet kan ju inte har varit fy skam då, även om det inte var vms bästa lag de mötte. jobba in ett kryss nu! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tog med mig 2 flaskor rosé och drog till IRLsucks igår. FriSoren kom dit och vi lirade 3vägs kinapoker med 8 jokrar. Var breakeven rätt länge innan jag hittade en fantastisk sista hand för kvällen. Triss, fyrtal, femtal, gav mig ett totalplus på typ 3600...

 

Vidare hem till Izy för utgång på F12. Ryktades om att han fyllde år. Idag mår man som man förtjänar typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog med mig 2 flaskor rosé och drog till IRLsucks igår. FriSoren kom dit och vi lirade 3vägs kinapoker med 8 jokrar. Var breakeven rätt länge innan jag hittade en fantastisk sista hand för kvällen. Triss, fyrtal, femtal, gav mig ett totalplus på typ 3600...

 

Vidare hem till Izy för utgång på F12. Ryktades om att han fyllde år. Idag mår man som man förtjänar typ...

 

hur mycket per poäng?`

Sjukt whatsoever, men ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur mycket per poäng?`

Sjukt whatsoever, men ^^

 

200kr gatan, med 1200kr från båda vid scoop...

 

Nu drar jag och Whytea till zinken och kollar Sverige-Tyskland. Ryktas om att tyskorna är väldigt mycket större. Fick btw ett kompendium med alla spelartrupper förra gången jag var där. I USA finns det en tjej som heter Jennifer Pirog. Obv min favorit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YES! Solen skiner inte. Då kan jag ju faktiskt sätta mig ner o spela poker sista dagen för månaden. Har ett microhål för månaden att ta igen. Borde inte vara några problem...

 

Tyskarna vann mot Sverige igår. Nr 78 var den största tjej jag någonsin sett...

 

Invigde mitt nya backgammon igår. Förlorade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schysst gitarr , vart köpte du den och gick den på?

 

:) köpte den på thomann.de , bra priser där faktiskt och funkar smidigt. tyskt stål osv.

den kostade 1150 e när jag köpte den men såg nu att dom sänkt den till 950 e. iskallt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, rätt liten intern match braz-holland är. Inho vs Röset typ! Borde win-win bettas..

 

Någon som har nått bra förslag eller vet nå bra odds?

 

Good luck. Jag är all in på Spanien och Brasilien både i krysset och på bettingen sen långt tillbaka. Blir dyrt om Holland eller Argentina går till final.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:) köpte den på thomann.de , bra priser där faktiskt och funkar smidigt. tyskt stål osv.

den kostade 1150 e när jag köpte den men såg nu att dom sänkt den till 950 e. iskallt

 

Ty , lite över min budget då jag söker en gitarr för max typ 5 k. Några tips om en schysst gura för dom pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-22k för månaden :(

 

Typ exakt samma för mig. Avslutade en rätt fin session mot den här killen. Torskade denna pott och sen drog han. Blir första backmånaden på över ett år...

 

***** Hand History for Game 2337900228 ***** (IPoker)

$600.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, June 30, 04:56:55 ET 2010

Table Saluarum (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: FI ( $1274.00 USD )

Seat 8: HERO ( $759.00 USD )

HERO posts small blind [$3.00 USD].

FI posts big blind [$6.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ :Ah::3h: ]

HERO raises [$15.00 USD]

FI raises [$60.00 USD]

HERO calls [$48.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :5h:, :Ac:, :4c: ]

FI bets [$108.00 USD]

HERO calls [$108.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :3s: ]

FI bets [$276.00 USD]

HERO raises [$585.00 USD]

FI calls [$309.00 USD]

** Dealing River ** [ :7s: ]

FI wins $1517.00 USD from main pot

FI shows [:7h:, :7c: ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...