Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Nu har jag iofs ingen koll på fotboll, men spontant känns det som att det bör räcka ganska bra :P

 

Jo :) Men nu har ju inte resten av mittfältarna gjort något framgångsrikt. Tkr alla förutom veron har varit knappt godkända även om argentina har vunnit alla matcher. Blir det samma sak mot Tyskland så ser det mkt illa ut för argentina.

 

Veron tror jag är nyckeln i tyskland matchen, han måste starta för att argentina ska ha fler alternativ än messi.

 

 

Veron är för övrigt den som slagit flest korrekta passningar i hela VM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Ulapf...

 

Efter Grandparean gick jag och Izy till Stockholms backgammonklubb. Tror den hette Piperska Grottan. Hittade sjukt snygga backgammon och schackbräden i fina träslag som vi slog till på. Kostade 900kr/st typ, så det var mycket överkomligt. Semilyrisk att testa skitet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ulapf...

 

Efter Grandparean gick jag och Izy till Stockholms backgammonklubb. Tror den hette Piperska Grottan. Hittade sjukt snygga backgammon och schackbräden i fina träslag som vi slog till på. Kostade 900kr/st typ, så det var mycket överkomligt. Semilyrisk att testa skitet...

 

Köpte ett Schack för 4000 i Italien..............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte ett Schack för 4000 i Italien..............

 

Storytopper. Min brorsas kusin köpte ett för 400000£ i Ryssland. Det var gjort i smält diamant...

 

Hade tänkt köpa ett schackspel redan förra året, när jag var i Kaukasien. Fanns så brutalt snygga. Sen började jag fundera. Det finns väl ingen människa som orkar släpa på schackspel, mattor, tavlor etc, när man är på semester och ska flyga osv? Måste vara riktigt dålig business. Tror iofs att en del tyskar är så korkade...

 

Edit: Och IRLsucks...

 

Enligt Expressen är både Djordjic och Mutumba ytterst nära att krita på för det ungerska laget Videoton. Klubbens president bekräftar uppgifterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gnaget har sålt duon Bojan Djordjic och Martin Mutumba till ungerska Videoton FC från Székesfehérvár. Två loldogs mindre sas...

 

Att Robert Åhman Persson är klar, kan vara det bästa AIK-beskedet på länge. Wiee :)

 

+1, Helgi kan visa sig vara den bästa värvningen dock!

 

Längtar tills det drar igång igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gnaget har sålt duon Bojan Djordjic och Martin Mutumba till ungerska Videoton FC från Székesfehérvár. Två loldogs mindre sas...

 

Att Robert Åhman Persson är klar, kan vara det bästa AIK-beskedet på länge. Wiee :)

 

Fan vad skönt att slippa se idioten Djordjic i TV. Sen är väl Åhman Persson en clown han med? Har för mig att mina polare som håller på MFF inte gillar honom alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eftersom detta är den officiella vm-rail tråden så måste jag bara fråga, vad tror ni om spanien-portugal imorgon?

 

Är lite orolig tbh, har Spanien som vinnare i VM men Portugal och Ronaldo imponerar och har ju inte släppt in många mål senaste 20 matcherna...

 

Tror ändå Spanien drar längsta strået :), kan nog bli straffar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad skönt att slippa se idioten Djordjic i TV. Sen är väl Åhman Persson en clown han med? Har för mig att mina polare som håller på MFF inte gillar honom alls.

 

Ingen tekniker och någon man har lätt att bli förtjust i, men "lojal" och gör alltid sitt jobb. Spelar efter sin förmåga väldigt bra och gjorde även 3 baljor i början på året. Svårt att platsa i ett MFF som har hittat rätt med innermittfältet med Wilton och Pekalski där man dessutom har Miljan och Kruys som reserver just nu. 4 guldlags innermittar för allsvenskan imo.

 

Digga dock Åhman och det är synd han lämnar, hade behövts som back up både på mittfältet och mittförsvaret, men samtidigt måste malmö få bort lite utgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orka med Inhos jävla Schenider när man själv har Kaka som gjort noll mål och Lampard som gör årets mest solklara mål men får det bortdömt. Det var tom så solklart att Ladbrokes oxh Williamhill betalade ut på honom som målgörare, kom igen ligafootballl one time!

 

Borde ju vunnit den här skiten 3 ggr om redan om det inte vore för det och alla jäkla kryssmatcher i början.

 

Iofs så är man ju stendöd om inte Spanien vinner hur som helst så vi får hoppas på dom även om Brasilien ser ut att plocka hem det här ganska enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orka med Inhos jävla Schenider när man själv har Kaka som gjort noll mål och Lampard som gör årets mest solklara mål men får det bortdömt. Det var tom så solklart att Ladbrokes oxh Williamhill betalade ut på honom som målgörare, kom igen ligafootballl one time!

 

Borde ju vunnit den här skiten 3 ggr om redan om det inte vore för det och alla jäkla kryssmatcher i början.

 

Iofs så är man ju stendöd om inte Spanien vinner hur som helst så vi får hoppas på dom även om Brasilien ser ut att plocka hem det här ganska enkelt.

 

Har ju fan Lampard jag med.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...