Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Aldrig gillat birro!

 

Bara oneminuteman som tjänade på dagens resultat i toppen.

 

Heja Japan.

 

Imorrn kan ligan nästan avgöras om Spanien missar

 

Tippat alldeles för mycket mål i detta vm

 

Vill byta ut Messi

 

Längtar redan till EM tips 2012

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ALLTID rätt åt självgoda idioter att förlora.

 

innan matchen gick danmark ut och sa att dom trodde dom skulle vinna med 2-0 eller 3-0. och nu får dom 2-0 i baken. riktigt skönt.

 

tyvärr gjorde ju lagerbäck likadant mot ryssland i em när han inte visste vilka vissa spelare var och ansåg att; "en sån här match ska man vinna". övertyga dina spelare istället och var ödmjuk i media ffs. INGEN tjänar på att en tränare går ut och säger att dom ska vinna matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ALLTID rätt åt självgoda idioter att förlora.

 

innan matchen gick danmark ut och sa att dom trodde dom skulle vinna med 2-0 eller 3-0. och nu får dom 2-0 i baken. riktigt skönt.

 

tyvärr gjorde ju lagerbäck likadant mot ryssland i em när han inte visste vilka vissa spelare var och ansåg att; "en sån här match ska man vinna". övertyga dina spelare istället och var ödmjuk i media ffs. INGEN tjänar på att en tränare går ut och säger att dom ska vinna matchen.

 

Helt riktigt hela posten.

 

Danmark ute, Tyskland vidare och Frankrike förnedrat. Mitt VM går bra. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här skrev Simon Bank inför VM :-D

"VM:s bästa frisparksskytt? Något av de vanliga namnen – Messi, Ronaldo, Xavi, Sneijder eller Van Persie? Svaret kan vara Keisuke Honda. Känner ni inte redan till den blonderade japanens vänsterfot kommer ni att göra det efter VM".

 

jävligt sjuk dag idag. folk skriver "Glad midsommar" som om det vore jul eller annan högtid :shock:. affärer har stängt.. folk ska träffas och äta middag. 99% ska dricka sig pissigt fulla och då har man ju en obv ursäkt.. det var midsommar.

 

vad är speciellt med midsommar egentligen :shock:?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här skrev Simon Bank inför VM :-D

 

 

jävligt sjuk dag idag. folk skriver "Glad midsommar" som om det vore jul eller annan högtid :shock:. affärer har stängt.. folk ska träffas och äta middag. 99% ska dricka sig pissigt fulla och då har man ju en obv ursäkt.. det var midsommar.

 

vad är speciellt med midsommar egentligen :shock:?

 

poängen är att se på fussball i sumpan men du ska larva väl dig på påkerz ist ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här skrev Erik Niva inför VM :-D

 

FYP

 

 

jävligt sjuk dag idag. folk skriver "Glad midsommar" som om det vore jul eller annan högtid :shock:. affärer har stängt.. folk ska träffas och äta middag. 99% ska dricka sig pissigt fulla och då har man ju en obv ursäkt.. det var midsommar.

 

vad är speciellt med midsommar egentligen :shock:?

 

Välkommen till Sverige...

 

Det finns många länder där man gärna tar alla ursäkter att dricka men det är nog bara i Sverige hela poängen är att bli så full att man spyr ut inälvorna. :roll:

 

<Kamelen> trodde jag att bönder gjorde =) när jag va liten o nyinflyttad så va sverige den skummaste platsen nånsin =) .. ni hade så sjuka sånger o traditioner

<Kamelen> små grodorna.. små grodorna.. ej svansar hava de

<Kamelen> när jag fattade texten..så garvade jag kanske 2 timmar..

<Kamelen> klart grodjävlar inte har nå svansar? .. varför säger man det då? .. va för mig obegripligt =)

<Kamelen> som att ni ska flytta till turkiet eller nått och vi sjunger "ahmeds kamel kan inte flyga.. inte flyga.. men den kan simma..nej det kan den inte alls"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

poängen är att se på fussball i sumpan men du ska larva väl dig på påkerz ist ;)

 

sorry ulfis och arvin :-(

 

när jag själv anser att jag är någorlunda bra på poker så kommer jag att börja bli mer social. men till dess är det en evig lockdown. folk må tycka att det jag gör är att slösa mitt liv och inte njuta. men jag tänker inte vakna upp som 50 åring och berätta för mina barn hur jag inte tog chansen eller verklgien gav allt åtminstone.

 

som dom i ufc säger; "leave everything in the cage or regret it the rest of your life". jag tänker inte vara ännu en förlorare som tänker "tänk om". därför du verkligen måste satsa på musiken med hela ditt hjärta ulf.

 

har man en dröm så ska man sträcka sig och ta den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är så sjukt tiltad atm.. inte för att jag sprungit apa senaste tiden. utan dom här två dagarna som jag velat spela mycket har jag upplevt yrsel igen. blir arg på mig själv som lirar trots det.. sitter och kisar på skärmen och får ont i huvudet så fort jag koncentrerar mig. även spelat pissigt illa.

 

läkaren sa att berodde på hur jag levde.. dvs var vaken på nätterna. men låter bara för sjukt :shock:. får fan kolla ögonen.

 

sorry ni på svs som satt vid mitt bord om jag var otrevlig i chatten. inte menningen.. suger bara att jag snart inte kommer kunna lira mycket pga besök från USA och då jag vill lira och få in mycket grind så drabbas jag av yrsel IGEN :cry:

 

ska jag tänka explo så kanske min kropp har något mot gurana eller vad det heter. vart såhär då jag senast drack den där gröna energidrickan.

 

aja.. fml, srry osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...