Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

WOW vilken domartabbe, sjukaste jag sett typ.

 

 

Nästan identisk med Nathan Paulses mål mot djurgården förra säsongen bara att hans var en lobb nick ribba och ner, den var inne minst lika mycket och domaren missa.

Sånt där ska inte få hända i sån här viktig match men då jag håller på Tyskland klagar jag inte men det är förjävligt ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan identisk med Nathan Paulses mål mot djurgården förra säsongen bara att hans var en lobb nick, den var inne minst lika mycket och domaren missa.

Sånt där ska inte få hända i sån här viktig match men då jag håller på Tyskland klagar jag inte men det är förjävligt ändå

 

sjuk jämförelse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan identisk med Nathan Paulses mål mot djurgården förra säsongen bara att hans var en lobb nick ribba och ner, den var inne minst lika mycket och domaren missa.

Sånt där ska inte få hända i sån här viktig match men då jag håller på Tyskland klagar jag inte men det är förjävligt ändå

 

Släng in en anekdot från nån korpenmatch tidigt 90-tal då bollen också var inne vet ja. Ungefär lika mycket relevans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjuk jämförelse

 

+1

 

++

 

 

Orkar inte starta värsta diskussionen med alla England älskare här.

 

Men det är fortfarande likadan situation med samma utfall, dvs inget mål. Sen är det klart att denna match är sjuuuukt mycket viktigare och det betyder mera men jämförelsen av mål/situation är fortfarande desamma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade ju knappast vart sannolikt att det stått 4-2 om det blivit mål.

 

Jätteplus! Förstår inte hur man kan resonera annorlunda. Nån som tror att Barry hade chansat som han gjorde på hörnan om det stod 2-2? Då hade fan bollen lämnat arenan, höööögt över!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...