Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Vet exakt vad du menar, har också upplevt det ett par ggr. Jävligt sjuk känsla när man är helt medveten om att man sover men vill vakna men kroppen vägrar röra på sig. Kan hända mig om jag vaknar på morgonen men ska somna om och ligger på rygg (aldrig om jag ligger på mage/sida). Dock har jag inte upplevt så grovt som din mamma och du verkar uppleva det - jag kan ALLTID vakna om jag verkligen försöker röra på någon kroppsdel. T ex om man försöker röra handen, då vaknar man upp med ett ryck efter ett tag. Men äckligt är det, första gången trodde ajg att jag hade blivit förlamad..

exakt så är det... bara att jag får kämpa riktigt länge innan jag får vakna. blir bara så när jag ligger på rygg. värsta är att jag har svårt att somna om jag INTE ligger på rygg :-(

några gånger då det hänt har jag tom lyckats tänka att jag ska ta det lugnt och go with the paralyzeflow

hoppas båda slipper på så :)

bjuuu på schemat då shahin!

Pokerstars

18:00 - 20k gtd | 22

18:15 - 20ktd turbo | 11

19:00 - 40k gtd | 109

20:00 - 30ktd daily | 11

20:15 | 50k gtd | 30

21:00 | daily eighty(200k) | 55

21:30 | 250k gtd | 11

23:00 | 75k gtd | 55

Full tilt

18:00 - 19.5kgtd | 26

19:00 - 22.5kgtd | 75

20:00 - 42.5kgtd | 26

21:00 - 33k KO | 26

22:00 - 24k gtd | 75

22:22 - 200k | 22

23:45 - 15k superturbo | 15

00 - 32k gtd | 26

brawl

Partypoker

22:00 - 20k gtd | 55

Ipoker

21:30 - 30k gtd | 55

21:45 - 30k doubble stack | 109

Ongame

19:30 - 18k nl sh deepstack | 54

20:00 - 20k rebuy | 30

20:20 - 20k night rehab | 55

Boss

18:00 10k head hunter | 33

18:30 100k | 22

För mycket te - på persiskt vis förstås : )

haha te lägger jag inte ner. det är obligatorisk efter maten imho:mrgreen:

En annan är ju omnämnd på typ sista sidan 8-)

/panka Micke

hahah läste det också.. så roligt :mrgreen:

synd att du ej klonka m8 :(

---

sitter hos emil nu och turregrindar... bustade reggen till 250k på ongame :-( :-( :-( :-(.. så blir brawl istället.. den börjar snart och är lagom antal pers med.. orkar inte med million och dom med 0940283048924020423 pers

idag släpper det!

gl gott folk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

desto mer folk i turrarna = desto mer chips = mindre varians. haha låter jävligt ologiskt men kan det ligga något i det?

eller faller det på att man måste vinna ihop fler marker för att till slut kunna vinna turren?

gl shahin. fattar inte hur man kan spela så många turrar, det måste vara typ 100 bord uppe samtidigt?

Länk till kommentar

desto mer folk i turrarna = desto mer chips = mindre varians. haha låter jävligt ologiskt men kan det ligga något i det?

eller faller det på att man måste vinna ihop fler marker för att till slut kunna vinna turren?

gl shahin. fattar inte hur man kan spela så många turrar, det måste vara typ 100 bord uppe samtidigt?

om inte annat, mer spelare = fler händer = mindre varians

Länk till kommentar

nej sömnparalys är när man inte kan röra sig, halva hjärnan är vaken, man kan hallucinera men aldrig att man rör sig

exakt så blir det... kan inte röra mig alls.. ibland är det så obehagligt att jag kan se/höra att någon är i rummet och jag försöker skrika på hjälp men kan inte... antar dock att det är hjärnan som skojar med mig?

niklas take a hint de vill inte ha dej där

+ 1

dom vill inte ha några chids där

jag vill faktiskt få in lite fler turrar men är bust irl. vill typ lira en 40 turrar på en turresöndag. men inte bra nog microturra för det. får göra det när jag känner mig bekväm med att gräva fetare hål och kan lira fler, bättre och dyrare turrar

Länk till kommentar

44 turrar buy in $50 + reggade. Gogogogogo nu turreklonk :D

Börjar bra. lol

Stora trösten är att QQ vinner denna iaf :D kan inte vara mer uppenbart att han drar för 2 outs

Poker Stars No Limit Hold'em Tournament - t10.00/t20.00 Blinds - 9 players - View hand 575033

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

MP1: t2800.00 M = 93.33

MP2: t2990.00 M = 99.67

CO: t2970.00 M = 99

BTN: t3150.00 M = 105

SB: t2900.00 M = 96.67

BB: t3000.00 M = 100

UTG: t3000.00 M = 100

UTG+1: t3000.00 M = 100

Hero (UTG+2): t3190.00 M = 106.33

Pre Flop: (t30) Hero is UTG+2 with A :spade: 2 :spade:

2 folds, Hero raises to t60, MP1 calls t60, MP2 raises to t180, CO calls t180, 3 folds, Hero calls t120, MP1 calls t120

Flop: (t750) 2 :heart: 2 :diamond: J :club:(4 players)

Hero checks, MP1 checks, MP2 bets t320.00, CO calls t320, Hero calls t320, MP1 folds

Turn: (t1710) 9 :diamond:(3 players)

Hero checks, MP2 bets t960.00, CO calls t960, Hero raises to t2690, MP2 calls t1530 all in, CO calls t1510 all in

River: (t9160) Q :diamond:(3 players - 2 are all in)

Final Pot: t9160

MP2 shows J :diamond: J :spade:

CO shows Q :heart: Q :club:

Hero shows A :spade: 2 :spade:

CO wins t9120.00

Länk till kommentar

om inte annat, mer spelare = fler händer = mindre varians

Mer spelare = Fler händer = Större edge + Större varians?

Länk till kommentar

Vi är Peking Fanz, ni har ingen chans, vi sjunger våran sång!

Vi går ner på stan på alla på en gång och vi älskar IFK!

Vi går ner på stan på alla på en gång och vi hatar AIK!

Länk till kommentar

Fy satan vilka bönder muhahaha

Vi går ner på stan på alla på en gång och vi älskar IFK!

Vi går ner på stan på alla på en gång och vi hatar AIK!

Länk till kommentar

exakt så blir det... kan inte röra mig alls.. ibland är det så obehagligt att jag kan se/höra att någon är i rummet och jag försöker skrika på hjälp men kan inte... antar dock att det är hjärnan som skojar med mig?

+ 1

dom vill inte ha några chids där

jag vill faktiskt få in lite fler turrar men är bust irl. vill typ lira en 40 turrar på en turresöndag. men inte bra nog microturra för det. får göra det när jag känner mig bekväm med att gräva fetare hål och kan lira fler, bättre och dyrare turrar

sömnparalys är ofarligt, även om det inträffar så ofta som mer än 4 ggr i veckan, kroppen vilar fortfarande i paralysen, så sömnen störs inte

men om du någon gång fått ett narkolepsianfall bör du hålla det hemligt. ett narkolepsianfall är när man plötsligt faller ihop och somnar utan att vara trött. narkoleptiker liksom epeleptiker får inte innehava körkort.

Länk till kommentar

Tillbaka från träningen. ÄNTLIGEN gör jag en kanonträning, för att vara denna försäsong. Riktigt nöjd. Det krävs så lite...

Hur blire med innebandyn imorrn?

Vet att theofficese ställer upp iaf...

NikLasVegas

Izy

FriSoren

IRLsucks

Shahin89

Viktor(IRLpolare)

WPT-Ragnar

Ang. sömnproblem så kan jag säga såhär. Har riktigt bra rytm. Inte fixat gardiner el.dyl till mitt sovrum, så vaknar 9-11 av att det är ruggigt ljust. Folk på andra sidan gatan har dessutom full insyn så det känns lite semicreapy. Jag har dock samma insyn till dom, och jag och maxwell beskådade en tjej i trosor samma dag jag flyttade in. Klonkaments...

Ang. Maxwell tycker jag ni kan sluta håna han med pinsamma videor på hans kumpaner. Hoppas på peking i cupen dock. Brukar kunna vara en fantastisk resa. Minns när jag och mina AIK-vänner bilade till Norrköping och hade vipbiljetter till en match. Vi inledde med middag i klubbrummet och drack kaffe med Andreas Andersson och Stefan Hatten Söderberg. Highstakes osv...

Vet inte om jag skrivit det men jag blev hånad av en bajenalkis utanför Zinkens Bar häromdagen. Klockan var rätt sent, runt midnatt. Skulle över till en polare som precis flyttat in vid högalid och kolla hans lägenhet. Gick hursomhelst över gatan med min röda trenchjacka, och det var såna här stora vägkonor som också var röda mitt på vägen. Plötsligt ropar alkisen "hörru! schysst jacka, samma färg som konorna. Snyggt!". Jävligt kul faktiskt...

Länk till kommentar

turrarna börjar fint med glädje.. går långt i en 20k gtd turbo.. kom dock tyvärr på 15e plats och sedan dess har jag bustat turrar lika fort som usain bolt springer på standard coins, 80-20s och 70-30s..

har nio bord uppe och 3 som är kvar.. usch busta en medan jag skrev det här med AKs mot 66

hoppas hitta klonken.. kallt bara tt få gå djupt i början sen rinna ut ur alla andra p åsamma sätt som att man ätit 3 paket extra, läkerol och fishermansfriend :-(

spelar fan bra dock.. SKA KRIGA NU :D

Länk till kommentar

såja turneringar :)... spelar riktigt bra den här veckan men får nöja mig med 50e plats i 30k daily och 44e i warmup nu i två sista... torska den där viktiga flippen man talar om. den här gången shove jag 57s in i bb som snappa med AK. flopp A88 vilket döda mig helt. 5a på turn som ger hopp till några men icke till mig.

slutar typ even idag men får nöja mig med att jag spelade bra. riktigt bra om man ska jämföra med mitt lir för inte så länge sedan. klonken hänger i luften fortfarande.

går djupare och djupare för varje söndag.. får jag bara ha den där sista flyten man har så kanske jag klonkar någon turre.. aja... tillbaka till vanliga kneggrinden än en gång :roll:

Länk till kommentar

"Dalin Nano JAG ÄR EN KVINNA, FÖDDES SOM KVINNA!! LEDSEN ATT BEHÖVA GÖRA ER BESVIKNA MEN JAG E SÅ KVINNLIG MAN BARA KAN BLI..

för 2 timmar sedan · Kommentera · Gilla"

Sorry izy..:(

Klicka er förisatan inte in på henne blogg. Min tre-åriga dotter kan sätta samman meningar bättre än den där personen. Vart är mänskligheten på väg :ola:
Länk till kommentar

• Skapa nytt...