Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Förtjänar ej en plats i denna grupp

På månaden är jag faktiskt upp

20 tuss är dock en microsumma

Även om den smakar mumma

Backar gör bara en mupp

 

Såg Irréversible nu. Sjuk jävla film. Mycket bra dock. Gillar grejen att köra filmen reverse faktiskt. Våldtäktscenen och scenen i början är nog det brutalaste jag sett...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow vilken underbar känsla atm.... har varit sol senaste tre dagarna och snön börjar sakta men säkert smälta bort. finns inget bättre än svensk sommar:mrgreen:

 

jag köpte ju lägenhet för några månader sedan med orenoverad kök och en vägg som ska rivas. har kollat lite kök på ikea men känns som att det är värt att lägga lite extra och köpa någon designkök. planerar på att bo i min lägenhet i minst 5-6 år till och även om jag älskar området och trivs där så är lägenheten inte ens någonstans i närheten av det jag vill. så känner mig semihemma :-P

 

har inget direkt tak på hur mycket jag vill lägga på renoveringen men känns som att riva vägg och nytt kök borde gå på åtminstone under/omkring 125tkr?

 

någon som har tips på bra siter med kök? och hur mycket tror ni att riva en vägg + renovera kök går på?

 

här är en bild av en grannes lägenhet.

 

som ni kan se är det öppet mellan kök och vardagsrum vilket det INTE är hos mig atm. är en ful vägg där som är helt onödig. det är fortfarande öppet mellan kök och vardagsrummet, men väggen är pisskonstig och fyller typ ingen funktion. ska posta bild senare. vill ha ett klassiskt snygg kök. som kanske inte är lika extrem som just det här köket.. utan något som faller alla i smaken och som är behaglig även efter ett par år som kanske inte den här är?

 

lgn.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar snygg lagg:-) dunka ut väggen själv imo.

 

edit: never mind på dunka ut väggen själv om du ändå inte ska renovera köket själv

 

Perfekt som avreagering när tilten smyger sig på. :)

 

aaa lägenheten är fin men kommer nog själv satsa på lite mer klassisk stilren kök som faller alla i smaken. även om köket är hur snyggt som helst så kanske den röda färgen blir lite jobbig efter ett tag?

 

hade slagit ut väggen själv men har hört att om jag gör det fel och bustar någon grej vi taket så blir det ÄNNU mer meck. så låtar hellre någon annan fixa det. annars får jag tala med min far och se om han kan hjälpa mig.

 

Slå ut själv? Shahin e inge jävla micro!!!! :)

 

Haha mjo. Shahin äger väl ingen gitarr?[/quote

 

det izy sa!

 

jo det gör jag.. planerar även på att ha sex samtidigt som jag spelar gitarr till en fin utsikt.

 

såg att krukan ska köra en 5k-turre nästa lördag, ska the office representera?

 

jag kanske får för mig att göra något dumt och lira:-(

 

finbesök av herr snusis nästa lördag?

 

Lol, såg bilden och trodde för någon hundradel att du hade fixat köket redan Shahin. Skäms nästan lite över min dumhet :lol:

 

;)

 

haha silly meta..tricks are for kids

 

trodde du hade köpt en lya på söder shahin? du tyckte väl som alla andra att söder va nutsss?

 

det har jag gjort :)

 

---

 

tillbaka från crossfiten och är så trött att ajag inte orkar lyfta armarna :mrgreen:.

 

blir antigen grind eller softa med en polare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oh snap, hittade en pop'n'lock kurs på lava (plattan). siiiik kanske man ska göra ett framträdande? vore nuts att kunna plocka fram pon de dancefloor

 

Hittade 4 evenemang tisdag 09 mars 2010

Annat i stan

Popshop

 

Gratis poppingträning i stans mest centrala danslokal: Lava.

Plats: Kulturhuset 9/3 2010 - 29/6 2010

http://www.alltomstockholm.se/annatistan/article452766.aos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...