Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Helt ärligt, jag har nåt år mer än dig på nacken och tro mig, pengar är inte allt, så länge du umgås med positiva personer och har en bra relation till familj och mår bra etc så kommer det lösa sig, GL

Absolut. Kunde inte hålla med dig mer.

Det jag menar är förstås bara min målsättning med poker. Familj, flickvän och stollarna jag umgås med går förstås före.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Man ska absolut ha höga mål som du har och det är bara bara bra och det ända jag vill säga att du inte ska glömma bort allt som EGENTLIGEN betyder nåt i livet men det verkar du inte ha gjort heller så no biggie! GL bara

Länk till kommentar

tyty

Äntligen sluta denna maratonsessionen. 19 inköp upp känns riktigt gött. Börjar få in känslan att plussa igen nu så börjar kännas riktigt positivt.

Första gången jag plockar 19 inköp 4e dagen på månaden och är halvvägs till even tror jag :D men men. gött gött.

Sören PES?

Länk till kommentar

Shahin jag tror iofs din edge är betydligt mindre när man spelar PES med HDMI kabel. Känns som att det missgynnar "Rusha solo med Etoó" strategin du har

Håller med dig om att min edge inte är lika stor, men "betydligt mindre" är att ta i. Du får inte glömma att även Sören tog Barcelona ett par gånger och en av dom gångerna var jag manchester united som du själv sa sög på det spelet. Var tvungen att spela som ett lag och vann matchen med 2-0.

Spelar ni fifa, senaste pes eller gamla? Ska bara styra det spelet och få in lite game så kan sören få aciton :mrgreen:

---

Somnade igår klockan 20.00 och vaknade lite efter 3. Deprimerande men inte så farligt. Tänkte att jag slaggar lite under dagen så är jag up and going.. lirar till 2-3.. sen sover jag igen.

grindsta nu.. holla

Länk till kommentar

tyty

Äntligen sluta denna maratonsessionen. 19 inköp upp känns riktigt gött. Börjar få in känslan att plussa igen nu så börjar kännas riktigt positivt.

Första gången jag plockar 19 inköp 4e dagen på månaden och är halvvägs till even tror jag :D men men. gött gött.

Sören PES?

Vilken site är du upp mest på idag?

Länk till kommentar

WP IZY!

Inte det minsta chockad dock. Hon/Han ser verkligen ut som en man...

18087_658_212_1.jpg

Såg nu att Shahin skickat sms 07.23:

Vaken? Frulle @ Krukan?

Sugen på pannkakor.

Uppe med tuppen i all ära. Vi får skjuta på den frullen tills nån gång när vi kör en allnighter. Inte varit på Krukan sen jag flyttade. Farligt nära bor man ju. Rädd för att jag kommer fastna, så håller mig lite på "avstånd" ett tag till...

Länk till kommentar

Tiden för the Office innebandyn är numera flyttad till 20.40 till 21.40 på måndagar. Hoppas vi kan komma igång lite bättre nu när jag själv har möjlighet att vara med.

Hur ser intresset ut på måndag?

jag e på, måste hämnas på johan. han tackla mig över sargen förra gången.

Länk till kommentar

Undra hur det hade slutat om Izy inte hade haft flickvän den kvällen :-)

hahahhahah det var det första jag tänkte när jag såg länken :lol:

vart så lyrisk att jag ringde Johan på morgonen... tänk om han inte haft en flickvän. han hade ju säkert legat med dalin...

undra vad dom cirka 500 h*n haft sex med tycker nu :mrgreen:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...