Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kyckling ytsteker du bara, sen tillagar du den i ugn (225 grader) med termometer (filé 75 grader i mitten, hel kyckling 85 grader). Otroligt jävla svårt att misslyckas om du köper en digital termometer som säger till när det är klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror jag vunnit 3 av 3 på våra senaste schackmatcher. Mitt Pes-spelande har även det höjt sig några snäpp och hoppas även där kunna krossa han snart.

 

Jag har spelat en del Schack sen Gran Canaria. Räknar iskallt med vinst.

Håller iofs med om att du har blivit bättre på PES.

-9000 i hålet mot mig är ju bra........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gilla chinsen, sådär skulle jag aldrig våga göra, då hade mina axlar nog gått åt helvete.

 

det är faktiskt bra med fokus på tekniken. vi har genomgångar och tränarna går runt varje träning och ser till att alla gör övningarna rätt.

 

jag väljer att göra vissa övningar som har tex med ryggen att göra lite saktare än andra och med riktigt överdriven teknik för att verkligen nöta in det.

 

shahin det är en kardinalsynd att inte steka igenom kycklingfiléerna ordentligt, börja på låg värme tills de är genomstekta så kan du brassa på lite högre värme på slutet så att de får färg.

 

Kyckling ytsteker du bara, sen tillagar du den i ugn (225 grader) med termometer (filé 75 grader i mitten, hel kyckling 85 grader). Otroligt jävla svårt att misslyckas om du köper en digital termometer som säger till när det är klart.

 

jo kan tänka mig att det inte är bra. nu bränns ju ytan lite grann medan det är vattnigt och vidrigt i mitten. den är dock stekt så det är lungt så.. men smakar skit och mår illa varje gång jag äter det.

 

digital termometer står på inköpslistan nu :-)!

 

tyty

 

Jag har spelat en del Schack sen Gran Canaria. Räknar iskallt med vinst.

Håller iofs med om att du har blivit bättre på PES.

-22000 i hålet mot Shahin i gran canaria är ju bra........

 

fyp :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tare lugnt kanöris, du måste inse dina begränsingar. Va inte så oresonlig hela tiden8-)

 

Körde ett par matcher mot IRL på Canaria, fattar fan inte grejen med pes.. Fifa e nöten obvobv

 

+1231

Har alltid älskat PES och nött det sen PES 5. Fast i höst provade man Fifa 10 och sen dess har jag aldrig gått tillbaka. Det är ju ruggigt mycket bättre än dagens PES. Kom in i matchen nu PES lirare, pröva Fifa och inse att PES dog vid 08 eller nåt sånt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

löjligt hög skaderisk att ösa basövningar som kräver teknik när man är trött och gör dem explosivt.. Men säkert nötträning om man klarar av det.

 

Saken är väl att jag kan väl lite köpa sjävla crossfit i sig, men det kan inte vara bra att köra på så hårt som dom gör även om dom så har teknik eller har helt sjuk kondis för jag tror att man bara kommer köra sönder kroppen innan man har fyllt 30.

 

Då sitter du där 40 år och kan inte ens ta ett löpsteg för knät klarar inte av det.

 

fattar fan inte grejen med pes.. Fifa e nöten obvobv

 

+1m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha du nekade ju mig tom action till slut :-P?

 

hade kunnat livnära mig på pes :mrgreen:

 

att spela pes.. kan bli en dyr affär för sören

 

anytime, anywhere, biatch!

 

tycker också fifa är roligare. fifa från och med nu kanske?

 

månaden har för övrigt börjat helt jävla awesome. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anytime, anywhere, biatch!

 

tycker också fifa är roligare. fifa från och med nu kanske?

 

månaden har för övrigt börjat helt jävla awesome. :)

 

Hööörde jag att vi anordnar fifaturnering? (=

 

Alltid så mkt snack o liten verksta från pes o fifautövare vore skönt o veta vilka som kan backa upp snacket (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dom pt jag talat med och av det jag läst på nätet så verkar alla vara överens om att crossfit är den bästa träningsformen.

 

kan ju mycket väl stämma det du skriver.. men crossfit är seriöst det roligaset jag gjort. alla träningar känns unika med stor variation på övningarna samtidigt som jag alltid är helt slut efter träningarna.

 

Sören:

 

 

Finns ingen "bästa träningsform" obv. Man får ju utgå från vad man vill uppnå. Har man bara 2-3 timmar i veckan man känner att man vill träna (framförallt måste man klart känna att gruppträning och någon som säger åt en exakt vad man ska göra hela tiden är bra, alltså aldrig någonsin något för mig personligen) och bara är ute efter en slankare kropp tror jag faktiskt crossfit är jättebra!

 

Men det där klippet måste väl vara nån specialvariant för extremt avancerade utövare? Om ett standard pass crossfit på SATS inkluderar frivändningar med skivstång där det verkar som det viktigaste är att göra dem snabbt, osv osv, så är det ju obv inte alls bra och då tar jag tillbaka det positiva stycket ovan.

 

Kommer personligen aldrig förstå varför man vill göra exempelvis chins på det sättet de gör i videon. De gör verkligen exakt allt de kan för att koppla bort latsen, vilket är väldigt kontraproduktivt (hihih). De får ju Coleman att framstå som strikt i sitt utförande :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tare lugnt kanöris, du måste inse dina begränsingar. Va inte så oresonlig hela tiden8-)

 

Körde ett par matcher mot IRL på Canaria, fattar fan inte grejen med pes.. Fifa e nöten obvobv

 

Så skulle jag också resonerat efter 6-0 torsk som bäst. lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

anytime, anywhere, biatch!

 

tycker också fifa är roligare. fifa från och med nu kanske?

 

månaden har för övrigt börjat helt jävla awesome. :)

 

nej verkligen inte fifa. har hört att det ska vara svårt och meckigt med knapparna vilket ger dig en klar edge. kan dock lira pes :)

 

tack btw Sören för action. du är den rikaste pesspelaren jag känner som jag är bättre en och faktiskt får action :-D

 

Hööörde jag att vi anordnar fifaturnering? (=

 

Alltid så mkt snack o liten verksta från pes o fifautövare vore skönt o veta vilka som kan backa upp snacket (=

 

mycekt roligare att spela pes när man lirar med polare imo.

 

Herregud va mycket scroll, crossfit och tv-apparater och fotbollsspel och...

 

din fisk när ska vi ha nästa gitarrsession :-(?

 

Finns ingen "bästa träningsform" obv. Man får ju utgå från vad man vill uppnå. Har man bara 2-3 timmar i veckan man känner att man vill träna (framförallt måste man klart känna att gruppträning och någon som säger åt en exakt vad man ska göra hela tiden är bra, alltså aldrig någonsin något för mig personligen) och bara är ute efter en slankare kropp tror jag faktiskt crossfit är jättebra!

 

Men det där klippet måste väl vara nån specialvariant för extremt avancerade utövare? Om ett standard pass crossfit på SATS inkluderar frivändningar med skivstång där det verkar som det viktigaste är att göra dem snabbt, osv osv, så är det ju obv inte alls bra och då tar jag tillbaka det positiva stycket ovan.

 

Kommer personligen aldrig förstå varför man vill göra exempelvis chins på det sättet de gör i videon. De gör verkligen exakt allt de kan för att koppla bort latsen, vilket är väldigt kontraproduktivt (hihih). De får ju Coleman att framstå som strikt i sitt utförande :D

 

Det är faktiskt inte BARA gruppträning. Yogaman tex kör det själv.

 

Anledningen till varför jag valde att köra gruppträning istället för att försöka lära mig allt själv är pga jag vill få in tekniken ordentligt och verkligen lära mig allt utförligt från grunden. Som du ser på videon (avancerad grupp, flera av dom som är med är våra instruktörer) så är det många övningar där man verkiligen måste kunna träna rätt för att inte skada sig. Sedan tycker jag om att ha en bestämd tid på träningar för det styr igen allt annat i livet.

 

Känner att jag orkar spelar mer poker, har mycket mer energi och känner mig mer organiserad trots knasiga sovtider på sistone då jag missade mina träningar. Nu har jag inte varit på överdrivet många träningar... men bara det att jag känner såhär redan nu gör det värt det.

 

Tycker crossfit är en träningsform som passar mig väldigt bra då jag vill träna max en timma om dagen och få en slank och vältränad kropp. Sedan ligger crossfiten två stationer ifrån mig så ez att ta sig dit.

 

Kul även att träffa nytt folk :-)

 

----

 

Vill även passa på att säga vila i frid Emil Forselius!

 

Träffade honom nere i lugano när jag, emil och sören var på unibet open milano. Riktigt trevlig man som jag snackade en hel del med efter att han bustat. Mina tankar går till hans familj som sörjer hans bortgång.

 

Det här och liknande händelser har fått mig att tänka till. Man säger ju; "jag kommer aldrig begå självmord" men det är fan läskigt att man en dag kan hamna så djupt ner i sina tankar/skitet att man inte ser någon annan utväg än att ta livet av sig :shock:. Efter han tyska målvakten tog livet av sig så har ju flera andra klivit fram. Var en engelsk fotbollsspelare som sa att han en dag meckade ihop ett rep som han skulle använda för att hänga sig själv. Han sa även att han inte var hysterisk eller så.. utan att han var i ett vanligt tillstånd. Finns även andra fall som en riktigt duktig argentinare som vid 19-20 års åldern hade intressen från alla världens hörn. Tror att det var aktuellt med en övergång till Barcelona innan han hängde sig själv. Man tänker ju; "hur kan en person som har det så bra(är en extrem fotbollstalang och på g att bli europapro) ta livet av sig. vad mer vill han ha?"... men men.. antar att jag aldrig ens varit i närheten av den känslan dom upplevt.

 

Läskigt att det kan gå så illa.. tänk om man själv hamnar där :shock:. Får hålla tummarna för att det inte blir så.

 

grindish 2lax10.. inlett månaden med några inköp ner. fick även precis veta att man småkusiner är hemma hos oss så slipper åka hem. grindai nnan crossfit hollaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...