Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Till niklkas:

 

Vi va på paradise hotel final utgånen ikväll. det va askul. jag o roibon va ute o rökte så gicvk vi in. då vinkade DALIN till migg när vi fick ögonkontakt o drog in oss i vipen. där börjadfe hon porrdansa med mig och spillde öl på sina tuttasr som hon började torka av. sen drog hon upp min tröja och började torka av brösten mot min mage. efter det försökte hon hångla med mig och hennes läppar nuddade mina innan jag hann säga att jag hade flickvän varpå hennes svar va, jag skiter i din flickvän. då drog jag. hehehehhee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Till niklkas:

 

Vi va på paradise hotel final utgånen ikväll. det va askul. jag o roibon va ute o rökte så gicvk vi in. då vinkade DALIN till migg när vi fick ögonkontakt o drog in oss i vipen. där börjadfe hon porrdansa med mig och spillde öl på sina tuttasr som hon började torka av. sen drog hon upp min tröja och började torka av brösten mot min mage. efter det försökte hon hångla med mig och hennes läppar nuddade mina innan jag hann säga att jag hade flickvän varpå hennes svar va, jag skiter i din flickvän. då drog jag. hehehehhee

 

[x] för bra för att vara sant

[x] avis på GC-huset ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till niklkas:

 

Vi va på paradise hotel final utgånen ikväll. det va askul. jag o roibon va ute o rökte så gicvk vi in. då vinkade DALIN till migg när vi fick ögonkontakt o drog in oss i vipen. där börjadfe hon porrdansa med mig och spillde öl på sina tuttasr som hon började torka av. sen drog hon upp min tröja och började torka av brösten mot min mage. efter det försökte hon hångla med mig och hennes läppar nuddade mina innan jag hann säga att jag hade flickvän varpå hennes svar va, jag skiter i din flickvän. då drog jag. hehehehhee

 

lifeofalidlballer.jpg

 

 

Va ju obv tvungen att uppdatera den..

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Izzzzzyyyyyyyyyy kkkunnnggg

 

 

idag var det lite nära att bli bråk mot ett gäng 15-16-åringar i skejtkläder. Det började med att ludvig sa "du ser förjävlig ut". Han blev argx. ludvig sa att han skämdes för att va svensk. "ska du dö eller" sa han. han drog en spark mot ludvigs pung. dom stirrade på oss sedan dess. vi var rädda att de hade vapen. vi taggade, men till slut stack vi hem. blandade citat:

 

vi hade ju sprungit ifrån dom, sa starvin

 

imorrn kommer vi veva, åtta idioter som mordhota mig, ludvig

 

förstår du hur dom såg ut? dom såg förjääääävliga ut, ludvig

 

ni hade fått så jävla mycket spö, geewhiz

 

skojaru eller, jag kan slåss, starvin

 

hahahaha, zumsar

 

man åker till gran canaria, man ser ju inte ut sådär, ludvig

 

hade jag nitat ledaren hade det varit lugnt, ludvig

 

/ulaf

 

 

Efter han sa ska du dö eller? sa ludvig "är det första gången du dricker sprit eller"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Izzzzzyyyyyyyyyy kkkunnnggg

 

 

idag var det lite nära att bli bråk mot ett gäng 15-16-åringar i skejtkläder. Det började med att ludvig sa "du ser förjävlig ut". Han blev argx. ludvig sa att han skämdes för att va svensk. "ska du dö eller" sa han. han drog en spark mot ludvigs pung. dom stirrade på oss sedan dess. vi var rädda att de hade vapen. vi taggade, men till slut stack vi hem. blandade citat:

 

vi hade ju sprungit ifrån dom, sa starvin

 

imorrn kommer vi veva, åtta idioter som mordhota mig, ludvig

 

förstår du hur dom såg ut? dom såg förjääääävliga ut, ludvig

 

ni hade fått så jävla mycket spö, geewhiz

 

skojaru eller, jag kan slåss, starvin

 

hahahaha, zumsar

 

man åker till gran canaria, man ser ju inte ut sådär, ludvig

 

hade jag nitat ledaren hade det varit lugnt, ludvig

 

/ulaf

 

 

Efter han sa ska du dö eller? sa ludvig "är det första gången du dricker sprit eller"

 

norskan är en riktigt smutsig tjej, jag känner mig smutsig.

 

 

Människor kan vara bra intressanta...........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kunde jag missa fighten mot skejtarna??? jag var ju med er hela tiden wtfwhdk?'

Här kommer man hem nergrisad och glad och railar puni så han hittar Kroonriggen och jobbar BE! WIIIIIIIIE!!!!!!!

 

Imån åker vi hem! =(

Ha det jävligt bra office alla hela huset å shjamolakea allaosv. En flygresa som man ser fram emot omsssas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså du missade med typ en minut..rätt kallt! Dom var 8 stycken kaxiga jävla idioter med alldeles för stora kläder och som drack sprit för första gången.

 

Nåja, filmen kommer upp straaax ;)

 

Mjooo träffade ju dom innan jag drog. Svårt att se att de har en chans mot fyra pokerhunkar plus en galen klubbägare =D

Jobba upp filmen nu innan jag går och lägger mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket jävla fint morgongarv man fick sig. Höll nästan på att sätta kaffet i halsen när jag hörde låten.

 

Ni anar inte vad jag ångrar att jag fortsatte plugget och inte kunde hänga med på GC-resan. Måste vara top3 misstag i mitt liv typ :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe med tuppen, dvs 11.30. Taggad för vattenland eller gokart idag. Ska kolla dagens väderprognos. Är det sol i calor så blire Aqualand. Kommer bli grymt. Vi har det alldeles för bra här. Ont i skrattgroparna liksom. Behövs en rejäl motgång snart...

 

 

En lite rolig anekdot från förrgård var att när Sexyterran skulle gå o lägga sig var hans säng demolerad. Någon hade lekt med fjärrkontrollerna och ställt in den på något konstigt sätt. Hursomhelst fick Sexy för sig att det var Geewhiz som var den onde. Full och aggressiv som han var, vände han uppochner på Gees säng, tog hans kapsäck och kastade den över muren. Som grädde på moset tänkte han hälla redbullvodka på alla kläder innan någon satte stopp för hans oresonlighet. Någon timme senare insåg han sitt misstag och räddade upp situationen genom att göra i ording allt igen. Han skämdes som en hund dagen därpå...

 

Vi maratonade igenom PH igår. Synd att inte Pontus vann. Han var värdig imo. Hade varit kul att gå på PH-festen i Stockholm. Izy verkar ju legat i iaf. Hade han inte haft flickvän hade han garanterat "doppat dicken i en avloppstank"...

 

Edit: Ryktas om light rain showers, så mitt förslag är först kamelridning, sedan gokart idag, och sedan Aqualand imorrn då det ska vara strålande sol dagen igenom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gd2c you guys are having fun, gl with pokers out there, keep the Utube and pics coming nikk!

 

Btw what is that song called with this lyric: "i wana be a disco girl" or something like that. i used to listen to it on spotify now cant find it, driving me insane!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...