Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

 

och kalix-jocke såklart, alla inkluderade :D *fistbump*

 

 

 

Starvin, glöm inte min tröja! Niklas tog tydligen upp den från källaren men glömde att säga till =/.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack office, ni är hur sköna som helst, dundercoola!!!!!!!!!!

 

Kan passa på att säga det här redan nu, trots att vi är kvar här ett par timmar till; Vill tacka alla för en väldigt bra resa. Skulle precis skriva något djupt men ingen idé att skriva det här på PF. Den här resan har hjälpt mig så sjukt mycket, har utvecklats som FAN bara av att snacka och spela med er. Känner att jag är en bättre spelare nu och fått bra aha-upplevelser vilket gjort mig ännu mer motiverad till att komma hem och jobba på mina luckor

 

*airbump* "souuujja!" *airfive* :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men herreeeeeegud!=!=!=!=!=!=!

 

35k rebuy på ipoker.. först chiplead mot chptvåa 44 vs hans AA på A24ss flopp.. är nere på 4 bb och jobbar upp mig till chip 3a.. 12 kvar.. så pusha rhjag TT.. han sama som hade AA har nu 88 och såklart kommer floppen QJ8.. för chpiie :sapdasopfdsafdsapkfkaåkfsaåpfåakfåpfjdsaåijfåioajfåoajf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men herreeeeeegud!=!=!=!=!=!=!

 

35k rebuy på ipoker.. först chiplead mot chptvåa 44 vs hans AA på A24ss flopp.. är nere på 4 bb och jobbar upp mig till chip 3a.. 12 kvar.. så pusha rhjag TT.. han sama som hade AA har nu 88 och såklart kommer floppen QJ8.. för chpiie :sapdasopfdsafdsapkfkaåkfsaåpfåakfåpfjdsaåijfåioajfåoajf

 

 

du drog inte ut med TT på turn eller river då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen!

 

Grupp E: San Marino, Moldavien, Ungern, Finland, Sverige, Holland

 

 

Hade top3 mardrömsflygresor igår. Jag och Nidron hamnade mitt i en spansk skolklass som bara bestod av mongon. Att aircondition inte fungerade första halvtimmen var en petitess...

 

Hemresans enda glädjeämne var väl att med Ulafs hjälp hustla till oss 100€ av WPT-ragnar på kinapoker, så taxiresan hem i kylan blev gratis...

 

Fick också reda på att mina nya lägenhet på 46kvm fyller ut hela 1/4 av Nidrons mansion i Härnösand. Micro obv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Hade top3 mardrömsflygresor igår. Jag och Nidron hamnade mitt i en spansk skolklass som bara bestod av mongon. Att aircondition inte fungerade första halvtimmen var en petitess...

 

..

 

 

Mongon som i en extra kromosom eller mongon som i allmänt efterblivna ungar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt grym resa grabbar. Han inte säga hej då till alla när jag drog i fredags. Men var galet kul att träffa alla och resan var verkligen perfekt. Rebuy på den!

 

Btw så hade jag inte kollat upp biljetterna till Barca matchen, så obv hade vi fått platser allra LÄNGST upp på Nou Camp. Man blev typ höjd rädd och sen var de svinkallt. Och lite svårt att se vem som var vem :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mongon som i en extra kromosom eller mongon som i allmänt efterblivna ungar?

 

Det andra alternativet...

 

Whinade husvärdarna nått när ni checkade ut? :)

 

Dom var på bra humör dagen innan när första gänget lämnade iaf. Om ingen slarvade bort en nyckel eller hade sönder något stort så tror jag nog att det kan ha gott rätt så smärtfritt...

 

För er som inte visste så har Izy köpt en villa. Han ba kör...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...