Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Springer så jävla bra nu på alla sätt och vis. Idag har en städerska varit hos oss och gjort skinande rent, jag har ännu inte inspekterat men det har alltid blivit nöt innan. Pokern går också bra och har öppnat december stark. Som gräddet på moset har jag typ kärat ner mig och tror det är ömsesidigt. Running goood.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Springer så jävla bra nu på alla sätt och vis. Idag har en städerska varit hos oss och gjort skinande rent, jag har ännu inte inspekterat men det har alltid blivit nöt innan. Pokern går också bra och har öppnat december stark. Som gräddet på moset har jag typ kärat ner mig och tror det är ömsesidigt. Running goood.

eru bög eller....

Länk till kommentar

scroll scroll scroll

Ingen bryr sig, mer wajn plz...

Länk till kommentar

+1

Länk till kommentar

jag kan inte va med på bandyn för jag drar till england imorgon, blir borta 10 dar så missar nästa veckas med....

problemet med 4v4 cs är att vi MAX kan få ihop 3 spelare :/ och vad vi än spelar för xvx kommer vi absolut för stryk :)

Jag kan hoppa in som 4e spelare och hjälpa er :)

Länk till kommentar

Izy spelar riktigt sjuk poker atm

atm? Standard imho...

Trampade just på en träflisa från en sönderslagen gitarr. Städerskan har gjort sitt jobb, förutom att hon vägrade slänga gitarren. Hon trodde väl den hade någon form av sentimentalt värde...

Rikard Norling tar över Assyriska. Heja honom...

Kommit till avsnitt 25 i ph dk, där det kommit in en "jackietyp", modell värre, och nu ska samtliga spela klädpoker. Bra skit...

Länk till kommentar

lolz :)

+1

jävligt skön. vem är det?

edit. kollade nu. han ska tydligen spela 1 miljon händer på en månad

Fattar inte riktigt hur han ska kunna göra det. Innebär alltså

33 333 händer/ dag ( förutsatt 30 dagar månad )

1388 händer/ timma

0,38 händer / sekund

Länk till kommentar

när jag var i götet träffade jag en hel del av Seans polare och en av dom hette talle..grinder som spelar NL100-200. han tipsade mig om ett träningsschema som heter Max-ot. den skulle tydligen vara nöt och sjukt effektiv. Ska inleda den f.o.m idag och fyfan vad positivt det känns efter dagens gympass.

handlar om att stressa musklerna in till att byggas och istället för att köra 8-10 reps som jag gjorde förut så kör man nu så att man orkar 4 men inte över 6. här är iaf länken; https://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=20

12 veckors program som ska vara nöt.. körde axlar idag och fyfan vad det var nice. förut var jag seg i gymmet.. här kör man man 30-40 min och schemat vekrar nöt. man måste regga sig och läsa vecka 1 för att förstå vad det hela handlar om.

aja tillbka från gymmet, färdigduschad, diskat, käkat. Nu ska jag spela lite poker :).. glglgl

Länk till kommentar

vad ska du göra i england?

ska bo hos jay, grinda, festa och så ska vi gå på musikaler i london förstås ;)

Han är/var världsmästare i WoW, under wcoop körde han livecam under highrollereventet, rätt spårad snubbe.

mm visste väl att jag kände igen han. han verkar larvigt osympatisk

Länk till kommentar

• Skapa nytt...