Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

gym

 

vill inte va sån men så tränar man om man vill ha stora muskler som inte är användbara förutom att man kan bänka jättemycket! woho!

 

det e pissfult att ha såna muskler och INGA tjejer gillar det. 0. sen går man runt med massa tunga muskler på kroppen som inte fyller nån funktion. inte bra imo. dessutom e skaderisken tokmycket högre när anti-biffar som du sätter dej i maskiner efter 5 minuters uppvärmning och maxar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

edit: jag säger det för att jag älskar dej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

vill inte va sån men så tränar man om man vill ha stora muskler som inte är användbara förutom att man kan bänka jättemycket! woho!

 

det e pissfult att ha såna muskler och INGA tjejer gillar det. 0. sen går man runt med massa tunga muskler på kroppen som inte fyller nån funktion. inte bra imo. dessutom e skaderisken tokmycket högre när anti-biffar som du sätter dej i maskiner efter 5 minuters uppvärmning och maxar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

edit: jag säger det för att jag älskar dej

 

jag håller med dig i exakt allt det du skriver.. MEN.. jag måste bygga muskler innan jag börjar tänka på att forma dom eller vad tjejer tycker.

 

kommer att följa det här 12 veckors programet då jag hört och läst mycket gott om det... har du läst första veckan mårten? handlar mer om att bygga så effektivt och bra som möjligt istället för att träna fel. de tar (antagligen) upp senare hur man formar och så.

 

läst första veckan?

 

:h: ty :D

 

edit: ha kul i england! hälsa jayson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

plus på terran

 

 

Rudy Reyes på youtube imo

 

Skitsnyggt superfit (perfekt tränade kroppen tycker jag), väldigt mycket för träning som involverar många muskelgrupper, gärna träning med egna kroppen och tränar för flexibla användbara muskler

 

 

 

 

Finns inga genvägar :) Det tar en jävla tid, särskilt om man är smal från början

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade verkligen aldrig någonsin under några omständigheter rekommenderat någon att dra igång med såpass få reps om de inte tränat en längre period och vet exakt vad dem sysslar med.

 

Det är bara att kolla på random gym vilken tid som helst så står där en massa nötter som toksvingar med vikterna i exakt alla övningar de kör.

 

Börja jävligt strikt och med fler reps, iaf i absolut minst 4-5 månader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill inte va sån men så tränar man om man vill ha stora muskler som inte är användbara förutom att man kan bänka jättemycket! woho!

 

det e pissfult att ha såna muskler och INGA tjejer gillar det. 0. sen går man runt med massa tunga muskler på kroppen som inte fyller nån funktion. inte bra imo. dessutom e skaderisken tokmycket högre när anti-biffar som du sätter dej i maskiner efter 5 minuters uppvärmning och maxar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

edit: jag säger det för att jag älskar dej

 

"såna muskler"? :lol: Massa tunga muskler? När du är nöjd med din storlek är det väl bara att sluta öka på vikterna? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker seriöst det är värt att någon signar och läser om det åtminstone. Alla jag frågat om träning har olika åsikter. En säger att jag inte ska köra 6reps, en säger att jag ska köra det.

 

Sidan tar upp en hel del intressanta grejer. Har en polare som är personlig tränare på sats.. han har gjort ett schema men han jag skrev om har kollat upp en hel del om det här och det verkar nöt. Ska visa det här för min polare och se vad han tycker.

 

Kul hur träning liknar poker. Många som tror att dom har rätt pga de vunnit pengar/byggt muskler. Men så otroligt få som verkligen "kan". Det här är ingen blow mot metta(:h:) eller någon annan (:h:). Tycker bara det är intressant hur alla jag talat med säger olika.

 

Sidan tar upp det bl.a.. värt att läsa iaf!

 

 

Oavsett om du letar efter att packa på dig 20 kg muskler eller trimma och slimma så lite som 2 kg, så är Max-OT det bästa och mest effektiva sättet att klara av detta på. Från den högsta tävlingsnivån till den allmänne styrketränaren, Max-OT är det vettigaste styrketräningsprogrammet för att nå dina mål på kortast möjliga tid.

 

Var lär sig de flesta människor sig om "hur man tränar"? Chanserna att du lärt dig från en eller annan av dessa tre källor är stor - vänner, en tränare på gymmet, eller gud förbarme mig en bodybuildingtidning. Du är inte annorlunda än någon annan. Det är bara så det är.

 

Du förstår, att träna är inte någon organiserad sport med handledare och gruppövningar. Det fungerar inte på det sättet. Du måste lära dig på egen hand och de resurser som finns tillgängliga är ganska smala och nästan alla är fel (ok kanske inte fel, men inte rätt heller). Faktum är att dessa "experter" som skriver läromaterial är utbildade på samma sätt som du, de var bara nog artikulerade (detta kan diskuteras) för att skriva i organiserad form.

 

Sorgligt att säga, chanserna är att det du har lärt dig om träningen är felaktigt. Och om inte "fel", i alla fall verkligen inte det bästa sättet för att maximera muskeltillväxten.

 

 

 

Förmodligen är den svåraste delen i Max-OT att göra sig av med all kunskap som du lärt dig under årens lopp.

Du behöver inte bara ombilda dig, du måste också glömma alla de "dåliga" metoder, som du har använt så länge. Om du just börjat träna så är du lyckligt lottad. Du kommer att lära dig den bästa träningsmetoden från början. Du kommer att ha privilegiet att inte behöva glömma alla "dåliga" träningsvanor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Oavsett om du letar efter att packa på dig 20 kg muskler eller trimma och slimma så lite som 2 kg, så är Max-OT det bästa och mest effektiva sättet att klara av detta på. Från den högsta tävlingsnivån till den allmänne styrketränaren, Max-OT är det vettigaste styrketräningsprogrammet för att nå dina mål på kortast möjliga tid.

 

mvh T Oavsett om du letar efter att packa på dig 20 kg muskler eller trimma och slimma så lite som 2 kg, så är Max-OT det bästa och mest effektiva sättet att klara av detta på. Från den högsta tävlingsnivån till den allmänne styrketränaren, Max-OT är det vettigaste styrketräningsprogrammet för att nå dina mål på kortast möjliga tid. "

 

mvh TVshop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vill inte va sån men så tränar man om man vill ha stora muskler som inte är användbara förutom att man kan bänka jättemycket! woho!

 

det e pissfult att ha såna muskler och INGA tjejer gillar det. 0. sen går man runt med massa tunga muskler på kroppen som inte fyller nån funktion. inte bra imo. dessutom e skaderisken tokmycket högre när anti-biffar som du sätter dej i maskiner efter 5 minuters uppvärmning och maxar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

edit: jag säger det för att jag älskar dej

 

Bara att det är bra mycket svårare att får "stora muskler" än att bara träna som MAX-OT rekommenderar. Sedan tror jag inte många bodybuildare kör 4-6 reps hela tiden utan varierar mycket, ofta många fler reps.

 

Och ja, jag har testat MAX-OT, var iofs för några år sen. Inget som säger att MAX-OT är bättre än andra scheman, bara att det kanske är helt okej om man vill öka i styrka.

 

måset btw poängtera att jag vill bli fit och inte biff. men för att bli fit måste jag ha muskler.. dvs måste bygga.. så fort jag känner att jag har volymen så lägger jag såklart ner med byggandet och kör för att trimma och forma

 

Vad menar du med trimma och forma? Man kan inte forma muskler utan bara få de att växa. Om du bygger i 30 år och håller samma vikt hela tiden kommer du inte bli biff för att muskler väger. Om du blir fit som du vill bli, så är det bara fortsätta och hålla samma vikt så kommer du inte öka jättemycket. Du kan inte väga 70kg och vara en "jättebiff" om du är någorlunda lång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att det är bra mycket svårare att får "stora muskler" än att bara träna som MAX-OT rekommenderar. Sedan tror jag inte många bodybuildare kör 4-6 reps hela tiden utan varierar mycket, ofta många fler reps.

 

Och ja, jag har testat MAX-OT, var iofs för några år sen.

 

Du får gärna skriva vad du tyckte om max-ot!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en muskel kan växa eller minska i storlek, man kan gå upp eller ned i fettvikt. Man får inte mer "rippade" muskler för att man är gymnast än byggare. beror på kcal +/-. dock får du obv en hel del såna muskler som ger bålstabilitet osv. och bättre koordination pga alla avancerade movez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

youtube

 

Vill varken se ut eller träna som han! Skulle jag använda mig av multiövningar så skulle jag utöva crossfit, vilket jag även kommer göra 25% under deffen. Men inget av metoderna är nöten om man vill få tjejernas drömkropp, då handlar det om strikt tung träning på gymmet och mycket powerwalks, thats it!

 

Vi snackar: pic.php?pic_id=4b0d506f70315&date=2009-11-25%2007:42:43&id=213688&pid=15306471&the_count=4&group_id=&ua=:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man får stora muskler på 12 veckor naturligt är ju bara bullshit :).

 

Kul hur träning liknar poker. Många som tror att dom har rätt pga de vunnit pengar/byggt muskler. Men så otroligt få som verkligen "kan".

 

Intressant jämförelse, men alla har ju sitt eget sätt att träna på/spela poker och just därför är det väl också så att alla skriver och tycker olika? Att man samtidigt har vunnit pengar/byggt muskler bevisar väl bara att ens eget sätt är effektivt. Det handlar inte om att man tror man kan, det handlar om att man vill hjälpa till med eller bevisa en sak från sin egen point of view. Sen om du gillar det eller tycker det är strunt är helt upp till dig själv, men folk bryr sig.

 

Nästan lite för seriöst inlägg, så addar några :):D;) och lägger till att jag kommer på innebandyn imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen bullshit!!! Om man inte tar preparat eller nåt. 12 veckor är ingenting.

 

För ca 3 år sen tränade jag seriöst på gym i ca 5 månader. Knappt nån alkohol alls, rätt mat, promenader varje dag och gym 5-6 gånger i veckan med olika muskler varje dag.

Visst syntes det att man hade tränat men man var ju LÅÅÅÅÅNGT ifrån biff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

dock sesamnuggetz

 

veggie ftw broder

 

erkänner att jag e ute på hal is när det kommer till träningsgrejset, men jag har ändå LITE kunskap och står fast vid att jag inte tycker man som noob ska köra 4-6 reps och maxa utan tona kroppen genom att köra fler reps på lägre vikter, storplusset då är även att man undviker skador!

 

och om vi ponerar att det e som ni säger att musklerna blir exakt likadana oavsett hur man tränar (det tror itne jag) så anser jag att muskler tränade för uthållighet är mer funktionella än de som är tränade explosivt inom nästa alla sporter samt i vardagen! länge leve 10-12 reps!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...