Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Shahins "Jag dricksar alltid 500" kan ha varit gårdagens skönaste kommentar:-D

 

hahaha kan nog vara därför jag är evigt bust:roll: ... eller så myttade jag:shock:

 

nej men jag har seriöst ett problem.. ska sluta dricksa folk.. alltid tänkt att dricksa 100kr är fult eftersom att det är så lite.. men inser nu att 100kr blir en 5-10% av notan vilket botrde räcka gott och väl

 

:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha kan nog vara därför jag är evigt bust:roll: ... eller så myttade jag:shock:

 

nej men jag har seriöst ett problem.. ska sluta dricksa folk.. alltid tänkt att dricksa 100kr är fult eftersom att det är så lite.. men inser nu att 100kr blir en 5-10% av notan vilket botrde räcka gott och väl

 

:oops:

 

lol, man dricksar väl inte i sverige....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha kan nog vara därför jag är evigt bust:roll: ... eller så myttade jag:shock:

 

nej men jag har seriöst ett problem.. ska sluta dricksa folk.. alltid tänkt att dricksa 100kr är fult eftersom att det är så lite.. men inser nu att 100kr blir en 5-10% av notan vilket botrde räcka gott och väl

 

:oops:

 

lol, man dricksar väl inte i sverige....

 

Dricksar du mellan 5-10% av notan så är de godkänt. Allt över 10% kommer ge dig grym service nästa gång du går på samma ställe och får samma servitör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är bra som det är i Sverige, man dricksar om man är nöjd med servicen. Annars struntar man i det helt enkelt.

I USA är det ju bara sjukt att man _alltid_ ska dricksa. Sen är det iofs en del av servitörernas/servitrisernas lön. Kasst system i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är bra som det är i Sverige, man dricksar om man är nöjd med servicen. Annars struntar man i det helt enkelt.

I USA är det ju bara sjukt att man _alltid_ ska dricksa. Sen är det iofs en del av servitörernas/servitrisernas lön. Kasst system i vilket fall.

 

Plus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Agree...

 

Kul att träffa lite legends. Inte varje dag man får regera lite med Gretkos och Emops homies, Watoz o co. Icke att förglömma rivalerna från "kontoret" med Luap i täten...

 

 

Trevligt att träffa på dig också, jag som trodde att shahin var den enda sköna snubben i erat gäng, men ack så fel jag hade :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt att träffa på dig också, jag som trodde att shahin var den enda sköna snubben i erat gäng, men ack så fel jag hade :-)

 

man kanske inte kan tro det, men jag stör mej ganska mycket på att du tycker så illa om mig/oss. gäller alla andra haters med...

 

ska göra mitt bästa för att skaka av mitt dåliga rykte nu, pallar inte bli på dåligt humör varje gång jag loggar in på pf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bump :)

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/48026-office-se-lockdown-till-nyar-300.html

 

FYP

 

Om det inte framgår på denna sida och ett antal sidor framöver så var det pissbilligt. Lettland var det land som drabbades näst hårdast av finanskrisen. Allt var gratis, men det är ju egentligen skitsamma. Vi är ju inga jävla microstakes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/48026-office-se-lockdown-till-nyar-300.html

 

FYP

 

Om det inte framgår på denna sida och ett antal sidor framöver så var det pissbilligt. Lettland var det land som drabbades näst hårdast av finanskrisen. Allt var gratis, men det är ju egentligen skitsamma. Vi är ju inga jävla microstakes...

 

Ty!

 

Nä inte jag heller, men min polare lirar inte ens poker (han är inte ens microstakes alltså) :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...