Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

lol såg slutet av outsiders nyss och mår helt plötsligt bättre :mrgreen:

tror det var en sign från högre makter att det kunde ha varit värre:lol: .. jag kunde faktiskt ha blivit en dålig michael jackson imitatör som på TV säger; "First thing I would say to Michael would be; What do you think about me? Would you want to let me into you life and get to know me? Can I hug you". Herregud...

Seinfeld nu :mrgreen:.

Btw vad får man för böter nu när IPRED lagen är igång? De kommer väl inte busta en för lite serier och så? Jag har slutat ladda ner, men vill obv inte göra det för alltid :-P.

lolcatz.jpg

Postad

Vi anlande till phi phi igar. Bor pa samma notstalle som senaste gangen vi var har. Mitt i city....

Tumult gardag.

Izy som nu haft den hemska ogonsjukdomen, pinkeye, i ca10 dagar nu, har borjat trottna pa att folk kommenterar hans blodsprangda oga. Darfor inforskaffades igar en hemsnickrad ogonlapp, valdigt likt en pirats, som forhoppningsvis kan rendera i storre framgang pa krogen. Antingen utgar man ju fran att han e blind pa ett oga eller att han ar utkladd till pirat, vilket obv ar en skon grej.

Phi phi ar typ tomt pa folk. Vi trodde manga skulle vara har, nu under fullmoon, men alla verkar vara pa koh pangan. Hoppas iaf det kommer lite mer folk ikvall, lagom till fullmoon, eller iallafall till thailandska nyaret den 13e.

Hursomhelst valde vi att kroka till ganska rejalt igar, for att fira att vi aterigen ar har. Efter att ha spelat det mycket roliga fyllespelet pingpongpang, sa begav vi oss till ibizastranden. Helt ode, ett par manniskor som satt i nagra stolar typ. WAT? Vi borjade iaf dansa lite och jag och whytea valde att ta oss upp pa nan form av podium. Medans vi sedan dansar dar uppe, retar vi samtidigt sexy for nanting jag inte kommer ihag. Vi star daruppe och pekar pa honom och skrattar, och helt plotsligt far jag en small i huvudet och det rinner lite blod i pannan. sexy hade tydligen fatt nan form av damp och kastat sin olflaska pa mig, da vi pekade och skrattade at honom. WAT????????? Javligt oresonligt gjort..... Tillaggas bor att han varken sa FORE, och jag fragade heller inte Vem vare som kasta. Sa har i efterhand borde jag stallt till med en scen. Vad ska jag gora med min fukking panna? :)

Suger att bli kallad bulan sa jag maste nog hamnas. Ska fundera ut nat riktigt bra....

Tror att jag fatt en hjarnskakning eller nat av flaskan for lamnade precis restaurangen med en sjuk kansla. Hade precis fatt in min mat da jag kande mig riktigt riktigt dalig, och sa att jag gar pa rummet o lagger mig. Ganska nara hotellet borjar mina armar skaka och jag far spykanslan. Loper hela vagen till rummet och spyr upp det jag hade i mig. Satte mig darefter och sket, och helt plotsligt, mar jag som en prins igen. Aldrig varit med om nat liknande. Armskakningarna var riktigt obehagliga.

Efter att ha slagit vad 1000 baht, med frisoren om att Bayern Munchen inte hade 8.5 i odds mot Barca, valde vi givetvis att betta pa det overoddset, da det faktiskt visade sig att stamma. BRUTALT! Fattar verkligen itne hur ett BRA lag som Bayern kan fa 8.5 i odds. Visst, barca ar javligt bra, speciellt hemma, men det ar fan inte Osasuna dom moter, utan BAYERN. Chelsea hade 2.9 i odds pa Anfield, vilket far anses vara rimligt. Tvivlar starkt pa att t.ex Espanyol, som ar betydligt samre an Bayern, far ett hogre odds an 4 borta mot Barca. Aldrig sett nat liknande odds pa ett storlag sa givetvis vore det idiotiskt att inte satta en slant. Sen att Barca vann med 4-0 ar ju en sak, men sag det som sjalvmord och stort EV- att inte betta nar ett sant overodds dyker upp. Mer sant Unibet:)

Sog btw hart att Liverpool torska, nu blir det mission impossible pa stamford i returen. Aja, skont o bara ha ligan att koncentrera sig pa, jamfort med united o chelski.

Postad
Niklasvegas du borde sammanställa en lista på alla filmer som är sevärda så man har något att göra här hemma i kylan.. :-P

ga bakat i dagboken sa hittar du en lista pa de filmer jag tycker ar varda att se, och inte se, fran imdbs top250. IMDBs top250 ar dock ganska skum. Manga filmer som ar dar helt obefogat imo. Ar iaf nojd med att bade jag och kraclob delar samma asikt om pissfilmen , children of men.

Postad

Just det, glomde namna att vi sag pa epic fotboll igar. Nagon thaikanal visade Arsenal-Liverpool 96-97. Blev 2-1 till Liverpool efter mal bl.a av Stan The Man Collymore och Ian Wright(Arsenal). Javlar vad kul det var. Trojarna var sa sjukt fula, sa aven frisyrerna pa alla spelare. Fotbollen var aven sjukt annorlunda, trots att det itne var jattelange sedan. Riktigt brittiskt sparka spring med langbollar och tjurrusningar. Riktigt roligt att se gamla ansiktetn som Mcmanaman, Fowler, Barnes, Bjornebye, Collymore etc etc. Arsenal var dock lite mer profilstarka med Wright, Vieira, Bergkamp, Platt, Parlour, Seaman och manga fler skona lirare.

Arsenal hade aven en javligt epic backlinje som jag minns ALLA lag fruktade. Lee Dixon, Tony Adams, Martin Keown och Nigel Winterburn, vagar jag pasta ar den basta och allra brutalaste backlinje som nagansin funnits:)

Finns det nan kanal som alltid visar gamla fotbollsmatcher? Den kanalen skulle jag kunna dregla till ratt ofta.

Postad
whytea sager att ipred bara skyddar for nedladdning av svenskt material... alltso for man typ inte ladda ner idol eller melodifestivalen...

...lol

Skyddas inte de svenska bolag som har rättigheterna till det nedladdade materialet då?

Postad
whytea sager att ipred bara skyddar for nedladdning av svenskt material... alltso for man typ inte ladda ner idol eller melodifestivalen...

...lol

IPRED-lagen i korthet: http://www.dn.se/kultur-noje/ipredlagen-i-korthet-1.834782

Hela lagen finns här: http://www.regeringen.se/content/1/c6/11/31/81/465ad177.pdf

Har inte hittat något om att det bara ska gälla svenskt material utan jag är snarare tvärtom rätt säker på att det gäller allt material som är rättighetsskyddat.

http://www.expressen.se/1.1518702 - ger lite förslag på hur du kan undvika IPRED vilket jag självklart inte kan rekommendera.

Postad
Finns en bättre backlinje och det är:

M.Jonsson / P.Karlsson / J.Hooiveld / N.Johansson

Hooiveld och Mutumba blir arets spelare i AIK. Helt saker. Fortsatt varva fran Finska ligan. Sjukt underskattad......

40%.......

en spelare som gor en san har lat maste vara grym....

profilstarka AIK.....

Postad

´

"sluta hänga med dom shoonarna du hänger med , sluta hänga med dom , jag säger kom kom kom häng med oss oss också , du kommer också bli sköön , du kommer bli fuckin mafioso" :lol: :lol: :lol:

Postad
´

"sluta hänga med dom shoonarna du hänger med , sluta hänga med dom , jag säger kom kom kom häng med oss oss också , du kommer också bli sköön , du kommer bli fuckin mafioso" :lol: :lol: :lol:

"Kom du kommer få cash, du kommer få hänga sönder med oss, sen du kommer få äta beläsch" :mrgreen:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article339653.ab

Aftonbladet sågade honom något så brutalt för hans första låt; Vem é jag, vem é du? (Kasta era ögon).

Nej, Martin Mutumba är fotbollsspelare och dribblar bättre med bollar än med ord. Problemet är att han slog igenom rekordtidigt och spelade allsvensk fotboll med AIK redan som 17-åring. Framgången steg honom åt (strup)huvudet. Nu har han gått vidare och blivit proffs i Inter.

Finska FC Inter

Postad

Jag drar iväg till rom!

Vet fan inte vilket lag jag ska satsa på :(. Matchen är på lördag ganska tidigt. Så hinner nog hitta internet cafe och skeppa in pengar på något av laget.

Railfish har sagt att jag ska satsa på Roma. Han sa även att jag får behålla 100% av vinsten och att han står för 75% av förlusten. Schyst kille.. tar nog det.

Blir nog även Algarve med SKSK, skaz och kanske smirresprättarn okocha. När resten är tillbaka får jag fråga dem ifall de också ska med. Verkar vara jävligt fint i algarve så vore awesome att åka dit och nötplussa igen på unibet open. ez shit

hollar.. helvete bussen från centralen åker om 30 minuter och jag är kvar hemma igen.. suck.. ska bli organiserad en dag.. men är ju iranie.. kommer aldrig komma i tid

Postad
Vem har kontorsnyckeln?

Gav den till mina paron innan vi akte. Ak hem till dom och hamta den under helgen. de borde vara hemma.

shahin-Roma vinner alla dar i veckan. Totti stanker in ett par kassar. Lazio vinner inte Romderbyna langre.

Postad

1. Assyriska-Norrköp 1x2

2. Chelsea -Bolton 1

3. Middlesbr-Hull 1x

4. Portsmo. -West Brom 1

5. Sunderl. -Manch.U x2

6. Tottenham-West Ham 1x

7. Wigan -Arsenal x2

8. Burnley -Queens PR 1x

9. Charlton -Birmingh. 2

10. Crystal P-Cardiff 1x2

11. Nottingh.-Brist.C 1x2

12. Swansea -Norwich 1

13. Watford -Barnsley 1x

Sag mig hur jag kan spricka pa denna rad? Finns fan inte en chans pa jorden.

Ta rygg samtliga...........

• Skapa nytt...