Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Imorrn blir nog en bra dag. Vi ska till freedom beach. Taxibåt från Karon till en vad som säs vara lite mer annorlunda strand jämfört med övriga phuketstränder.

.

 

Sjukt nötig strand!!

 

Se dock till att boka bord på "restaurangen" så fort ni kommer dit annars kommer ni mest troligt inte få ett bord när ni väl blir hungriga.

 

Ni kommer inte bli besvikna!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medan ni snackar Allsvenskan så drar jag på fredag iväg till Italien för att se Romderbyt på plats:mrgreen:.

 

Eftersom att jag inte är Laziosupporter och hatar Roma mer än alla lag i hela världen så blir det väl mer att njuta av atmosfären än själva matchen. Förra derbyt, där jag bl.a torskade 5k på Lazio, var sämre än damfotboll. Lazio verkade inte ens bry sig då de knappt kämpade och Roma lyckades vinna med 1-0.

 

Nu til en fråga som ställs till dem som är insatta i något av lagen eller ja.. är bättre än mig på betta. Så frågan går ut till 99.9% av forumets medlemmar. Vilket jävla lag ska jag satsa på? Opartiska tips tack!

 

Min kusin sa något skit om hur det är påsk och Lazio är enorma underdogs. Att det här är deras chans att bla bla bla.

 

Oddsen är sjukt jämna; Lazio: 2.8, Lika: 2.95, Roma: 2.45.

 

Och vill inte höra att jag ska dit och "njuta av matchen":mrgreen:. Thaiboxningsmatcherna var inte kul till vi började satsa på matcherna.

 

---

 

Och nu när ni diskuterar filmer;

 

I thai fick jag höra att 3:10 to yuma vad dålig:shock:. Det är fan bland de bättre filmer jag sett. Handlingen och slutet är så jävla bra.

 

Inte sett "no country for old men" eller den nya batman filmen som folk hypat. Så får se dem snart:mrgreen:.

 

Missat fem Heroes avsnitt medan jag var i Thai och ska se klart Office UK. Såg första avsnittet av The Office US som var en billig och dålig kopia av UK. Men men.. mycket gott att se.. Ibland leker livet. Nu håller vi tummarna för att pokern går samma väg:mrgreen:

 

--

 

Ska ut och gå innan frukosten nu. Ska börja träna och nu när Emilio är påväg hem så kan jag göra någon sidebet om att jag måste betala honom eller dylikt om jag missar en träning.

 

Är sjukt ur form. Så pass att jag fått höra "Oj du är ju en tjockis nu" "tjockis!!" av min släkt och vänner som inte sett mig på ett tag sedan jag kom tillbaka från thai. :oops:

 

glgllglgglggllgglgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutom HIFs felaktiga straff (ett misstag kan man trots allt överse med, speciellt om man är HIFare...) så var det en helt bisarrt pinsam insats av domaren. Jag fick nog fem raseriutbrott totalt som bara berodde på att han blåste frispark så fort det var en närkamp. Och de fasta situationerna sen. OMFG det ÄR ok att ha en antal spelare på mållinjen, man MÅSTE inte blåsa så fort målvakten inte får exakt som han vill.

 

I ett djupare perspektiv måste man inse att detta är skadligt för svensk fotboll. Hur ska de svenska klubblagen kunna konkurrera utomlands när de vänjer sig vid att man inte får tacklas hårt eller spela tufft. Det är ju fan den enda chansen vi har, inte fan kommer vi gå ut och dominera med vår fina teknik och passningsspel liksom :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur går pokern tjockis?

 

jätttttttttttttekallt 8-)

 

Vet att många tror det går bra för att jag inte whinat. Men det går sjukt dåligt. Blir utdragen och setupad hela tiden. Kan posta en massa händer som är bevis på hur äckligt det är. Men samtidigt så är det inget jag ältar över.. har förlorat massivt mot bara fiskar. Går inte spela fel mot dem.. så har ju varit några flera mil på fel sida av variansen :-D!

 

Men det gör inget. Jag jobbar mycket på mitt spel och känner att jag blivit mycket bättre. Sedan om jag backar rakt ut och till slut gular, vilket såklart kan hända, så är det inte mycket att göra åt saken. Jag försöker spela rätt :-). Gör jag det kommer jag att plussa till slut.. gör jag inte det så är jag ingen vinnande pokerspelare och förlorar med all rätt hehe.

 

Själv då frissan?

 

(fakedit: sorry för dold whine :-D)

 

PF_1661362_42_200742125852~Ice-Cold-Coke-Posters.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen var lyckad. En kul tripp till freedom beach som toppades av en mycket intensiv beachvolleymatch. Körde som vanligt svenskar mot ickesvenskar(irl, izy, frisoren vs niklasvegas, whytea, boutsen(kompis vi träffade här nere)). En FYRsettare utan dess like som nonswedish tog hem med 3-1. Otroligt viktig skalp. Vid 4-snåret började regnet vräka ner och det var dags att lämna.

 

Hem och titta på Any Given Sunday som var sådär. En Al Pacino o rollen som coach för ett amerikansk fotbollslag.

 

Vidare mot two chefs och middag i karon. De svenska överpriserna levererade direkt, och toast skagen och chateu briand avnjöts.

 

Avslut på bangla för utgång. Slutade med att izy,whytea,frisoren och jag tog en burger king och begav oss hemåt. irl satt gråtandes på tigerbarerna beskådandes united-porto(2-2), medans sexy försvann.

 

Nu ska vi snart bege oss mot phiphi för att fira fullmoon och thailändska nyåret. IRL väljer att ta flyget hem till sverige istället, så endast 5 snorrar fortsätter resan. Ska bli riktigt kul, men får erkänna att jag kommer sakna vårat "hem" i chalong. Väl mött nästa år.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL I HELVETE!

 

The Office SE har premiär i Sverige på riktigt. Trodde först att det var ett aprilskämt, men nu ser jag att det stämmer. På SVT kommer den svenska versionen av "The Office" att förgylla svennebanans liv. Måste ju floppa? Ska tydligen heta "Kontoret"

 

wat? tror det kommer bli riktigt grymt.

 

när börjar hockey-vm btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...