Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

Klockan är 13.41 och IRL är full. Efter att ha dragit en session bestämde han sig för att ta en chilldag. "Jag stämplar ut för idag" hör jag IRL säga, och han tar en whiskeyflaska, en påse chips och går o tittar på the office us. Good times:)

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Nån som är bra på franska?

patrice007:

va te faire

patrice007:

c facile qd t a jamais reien

patrice007:

avec cte merd

IzYd3M0n:

ok

patrice007:

et ben hj aqafte mon boulot

patrice007:

et rien a carr

patrice007:

et va te fair

patrice007:

et rater la fin de ta vbie

patrice007:

averc un vboular

patrice007:

pareil

patrice007:

m en carre un nene j ai vu

patrice007:

ce soir

patrice007:

il ratera toyut

patrice007:

ty

patrice007:

sry not

patrice007:

you

patrice007:

ile st trop c o n

patrice007:

m e ca s s e

http://translate.google.com/

Postad

Imorse åkte frissan, sexy och whytea til Kuala Lumpur på Visa Run. De var tvungna att fly landet då deras visum gått ut. De anländer nog snart tillbaka till övriga gänget om 2-3 dar.

Nu blire grind. Springer riktigt bra hittils. Två dagars spelande, 17 inköp upp.

Postad

Mötte århundradets fisk, kan ha varit den sämsta jag mött någonsin. Först tog han 3 inköp av mig på nl100 6max. Jag frågade givetvis om HU och han tackade ja. Sedan spenderades en halvtimme på att försöka förklara hur han ska hitta mitt HU-bord. Killen var en fransman, som knappt kunde engelska, och dessutom hade helt avsaknad av hjärna. Blande de svåraste projekten jag åtagit mig. Hursomhelst hittade han mig tillslut och jag tog 6 inköp av honom nl100HU. Killen lämnade och började fullstacka på 3st, 3/6, 6max bord. Waitinglist på samtliga och fick tillslut action. Inte varje dag jag skottar så högt för värde men det betalade av sig bra. Plussade 1767$ tot efter att ha legat 400$ ner på mindre än en timme.

Nu spelar shahin samma kille på 3/6 6max. gogogogogooggo

Postad
Mötte århundradets fisk, kan ha varit den sämsta jag mött någonsin. Först tog han 3 inköp av mig på nl100 6max. Jag frågade givetvis om HU och han tackade ja. Sedan spenderades en halvtimme på att försöka förklara hur han ska hitta mitt HU-bord. Killen var en fransman, som knappt kunde engelska, och dessutom hade helt avsaknad av hjärna. Blande de svåraste projekten jag åtagit mig. Hursomhelst hittade han mig tillslut och jag tog 6 inköp av honom nl100HU. Killen lämnade och började fullstacka på 3st, 3/6, 6max bord. Waitinglist på samtliga och fick tillslut action. Inte varje dag jag skottar så högt för värde men det betalade av sig bra. Plussade 1767$ tot efter att ha legat 400$ ner på mindre än en timme.

Nu spelar shahin samma kille på 3/6 6max. gogogogogooggo

Haha lol, wp! Fin investering av tid och energi för att tömma en stackars fisk :)

• Skapa nytt...