Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Länk till bloggen? Härliga brudar! :)

 

Ja vad finns INTE att tycka om hos dem? :roll:

 

http://desireenilsson.blogg.se/

 

Hur mycket de än skriver "driiiiiv!" så övertygar det inte mig iaf. Kolla igenom bloggen en snabbis.. ganska övertygande om att videon är deras IRL sanning.

 

Drar strax iväg till polishuset sen vidare till vegas & izydemon.

 

glllllllllll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar grindstugan, känns bra. Izy och Spassio på pf kom precis hit. Snart kommer shahin och maxwell. Kan bli en lysande kväll. Ingen mer som vill grinda sönder sig själv?

 

Skulle känna mig lite utanför med mitt €10 sng grindande (=

 

Hehe det skulle jag också med mitt nl50 grindande :)

Ikväll kan jag inte vara med men om det är öppet för "alla" så som jag uppfattade det så är jag väldigt gärna med om det kommer fler tillfällen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar grindstugan, känns bra. Izy och Spassio på pf kom precis hit. Snart kommer shahin och maxwell. Kan bli en lysande kväll. Ingen mer som vill grinda sönder sig själv?

 

Ni har ju redan ett running good ip och om jag får låna din bojan tröja att grinda i så kör jag upp direkt till er imorgon + att det skulle vara en kul att höra shahins whinande irl. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har ju redan ett running good ip och om jag får låna din bojan tröja att grinda i så kör jag upp direkt till er imorgon + att det skulle vara en kul att höra shahins whinande irl. :lol:

 

ojj vad du inte vet vad du uttalar dig om. hans motrigg ger oss dödliga mardrömmar (eller om du nu var hans överdrivna whine, vet inte riktigt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som att ni har det riktigt najs i de snéögdas land - så gz där!

 

Om ni är kvar i Patong så finns det en helt sick snubbe där som driver ett ställe som heter "Rock City". Vi fick spana in hans feta villa långt uppe i de Thailändska bergen över Patong. Detta främst eftersom att han trodde att vi var från Kanal 5 (vi lurade halva Thailand om detta för att få fri sprit och andra trevliga förmåner)... Se följande - extremt lärorika - videoklipp för mer info:

 

Thailand the movie: Del 3, Jojje från Patong

Thailand the movie: Del 2, Utgång på Phiphi

Thailand the movie: Del 1, Bungy jump i Patong

 

Jag vet att det inte är Jason i del 3, men pallar bara inte att redigera, rendrera och ladda upp allt igen. Haters undanbedes :)Mycket nöje!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...