Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

tytytytyt maken till dåligt motstånd vare länge sen jag såg, helt ärligt. Vill inte ta någon cred alls för segrarna, de va det kassa motståndet, niklas och izy's beslut + bra spring i viktiga potter. Rädda dagens resultat från ca ~200€ back till ~1000€.

 

besök hos officegänget är gar på ev+ för framtida velare. maxdogs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett intressant sidebet disskuterades precis i poolen. Det handlar om hurvida Sören kan stanna 24 el eventuellt 48 timmar i poolen. Så som jag har förstått det så får han enbart dricka vatten, samt måste alltid röra sig på det djupa.

24h = prispool på cirka $700. Misslyckas han så måste han betala tillbaka 100%.

48h = prispool på $3000, 50% tillbakabetalning om han misslyckas.

 

vad tror folket? kommer bli intressant att raila utan tvekan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett intressant sidebet disskuterades precis i poolen. Det handlar om hurvida Sören kan stanna 24 el eventuellt 48 timmar i poolen. Så som jag har förstått det så får han enbart dricka vatten, samt måste alltid röra sig på det djupa.

24h = prispool på cirka $700. Misslyckas han så måste han betala tillbaka 100%.

48h = prispool på $3000, 50% tillbakabetalning om han misslyckas.

 

vad tror folket? kommer bli intressant att raila utan tvekan

 

OMG, bästa ever haha :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett intressant sidebet disskuterades precis i poolen. Det handlar om hurvida Sören kan stanna 24 el eventuellt 48 timmar i poolen. Så som jag har förstått det så får han enbart dricka vatten, samt måste alltid röra sig på det djupa.

24h = prispool på cirka $700. Misslyckas han så måste han betala tillbaka 100%.

48h = prispool på $3000, 50% tillbakabetalning om han misslyckas.

 

vad tror folket? kommer bli intressant att raila utan tvekan

 

Snälla put this on hold tills vi kommer... jag ber er

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24h klarar jag lätt, har redan schemat för var i poolen man ska vara och vad jag kan göra vid vissa tidpunkter, grinda nattetid tex. :P

48h... nja

 

Haha, både farligt och mindre troligt att en pokerspelare skulle fixa 48 respektive 24h. :)

 

hur skulle det kunna vara farligt?

 

Snälla put this on hold tills vi kommer... jag ber er

 

Will do. Vi ska ändå iväg på en liten båttripp till phiphi imorgon, snorkla bada å festa. plus atm är jag sjukt trött, jobbigt liv här nere så behöver ett par dagar för att vila upp mig.

 

Om han klarar 48h skall jag personligen åka till Thailand och knäböja framför honom, eller vad som finns kvar av honom.

 

håller dig till detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vela ha lite fler detaljer. Hur djupt är egentligen det djupa? Suger ju om han måste trampa vatten 48h.

 

Mitt tips är att gå för 24an, och sedan se om du orkar efter det. Helt klart EV+ sidebet för "fisken" sören. Starta på kvällen innan så att du tar "nattpasset" först.

 

Här dygnas det för fullt, klockan är 10.30 och ingen av oss har gått o slaggat ännu. Blir nog till att stå ut till ikväll. Mycket som ska fixas innan det, hämta visum på ambassaden, Luncha med farmor, storma AIK-Leksand och klonka en turre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vela ha lite fler detaljer. Hur djupt är egentligen det djupa? Suger ju om han måste trampa vatten 48h.

 

Mitt tips är att gå för 24an, och sedan se om du orkar efter det. Helt klart EV+ sidebet för "fisken" sören. Starta på kvällen innan så att du tar "nattpasset" först.

 

Djupa är inte så djupt. Strax ovanför naveln kanske, står jag på knän så är huvudet precis ovanför ytan, plus att jag har ett trapsteg som jag kan sitta på där jag också får huvudet precis ovanför ytan.. Vet inte riktigt hur det står till med vatten/pisspaus dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djupa är inte så djupt. Strax ovanför naveln kanske, står jag på knän så är huvudet precis ovanför ytan, plus att jag har ett trapsteg som jag kan sitta på där jag också får huvudet precis ovanför ytan.. Vet inte riktigt hur det står till med vatten/pisspaus dock.

 

Hahahaha oj vad det omständigheterna ändrades :D Till naveln? då kan man ju inte ens dyka i poolen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djupa är inte så djupt. Strax ovanför naveln kanske, står jag på knän så är huvudet precis ovanför ytan, plus att jag har ett trapsteg som jag kan sitta på där jag också får huvudet precis ovanför ytan.. Vet inte riktigt hur det står till med vatten/pisspaus dock.

 

Men då är det ju lugnt - Easy money! Det enda som kan hända, förutom att du blir uttråkad är att du börjar frysa om du är i vattnet så länge (tvekar dock på detta). Ser du till att ta med varm-vatten-service i reglerna är detta en lätt match! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...