Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

det blir ett gäng från göteborg. fan vad göteborgare är goa gubbar.

hur kan man inte vara go när man kallar folk för gubbar och gummor?

 

Vi reppar ju i första hand iranska gubbar. Förutom Talle som är irakisk krigsfånge obv.

 

Dessutom bor han i kungsbacka o vägrar säga gubbe o gumma, så bara det rättfärdigar hans POW-status.

 

Är där 10-17e juli (:

 

nice... kom fram o hälsa på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin89: har du koll på den här rymddokumentären som antingen gick på discovery eller som svt1/2 sänt, där man får färdas genom en resa genom rymden. Det kan tom va så att det flera episoder! Bästa rymddokumentären jag sett iaf. Det är typ.. "nu är vi på venus och här kan inget leva för att venus är en elak planet där det antingen är superkallt eller bla bla..." så är det filmat på planeten, animerat då, mkt trovärdigt. Så fortsätter det så genom hela solsystemet typ.

 

tyvärr inte. men hittar du den får du gärna posta :)

 

japp jag var uppe med loldogen idag med :-) jag är ingen sån som klagar när det regnar.. men måste medge att det vore skönt med lite sol när det väl är sommar. fan sveriges vinter är inte nådig... får rysningar kroppen bara jag tänker på den här vintern. trots att det var den mest givande perioden i mitt liv så var det den värsta vintern. hemskt var bara förnamnet. dags för lite mer sol ffs.

 

någonstans i världen gör en person "soldansen" just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: för att inte genomsyra 100% dryghet i inlägget så kan jag rekommendera alla som inte sett: franska maffian. riktigt, riktigt bra dokumentär om hala lirare i frankrike. man får se en reporter följa med dels på knarksmuggling över landsgränserna, se en värdetransportrånare beskriva ett brutalt rån, följa med en biltjuv samt en vapenhandlare. finns på tpb med många seeders, måste ses, helt klart en dokumentär med verklighetsförankring och inget överdramatiserat skit.

 

Exakt vad heter den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade. Bästa jag sett. Finns på bukten obv.

 

http://www.imdb.com/title/tt1363109/

 

ska se den asap :-)

 

 

idag har varit en sick dag... sov 06:00 och vaknade 10:00 utan att alarmklockan ringde. hade en stenhård träning och var helt slut.. kommer hem och grindar som ett djur fram till nu. imorgon är det ju midsommar så blir inget spel. det sicka är att jag inte kollat månadresultaten än. tänker inte ens säga vad jag tror det rör sig om. håller tummarna för något smaskigt vid månadens slut!

 

men grindet var heeelt sick.. hade en shonne nere på hans sista 300 sek.. han vände på smeten och drog iväg med 10tkr. slutar dock plurre så är riktigt nöjd.

 

btw finns det någonm på forumet som varit sick höjdrädd för att sen hoppa bungy jump? jag är vidrigt höjdrädd och vet att fallskärm blir grymt.. men bungy jump är man helt ensam och ska hoppa rakt ner :shock:.. vilka har hoppat fallskärm tot här och vad tyckte ni?

 

om jag hänger med till kali ska vi ha som mål att lära oss den här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppade fallskärm och bungy jump med ett par dagars mellanrum när jag var på min Australien/NZ-resa och det var riktigt grymt. Hoppade bungy först vilket kanske var anledningen till att jag tyckte det var läskigast. En sjukt obehaglig känsla att åka ut med en sån liten korg ut till platformen där hoppet skall utföras. Benen skakade lite, men när man väl står ute på spetsen och skall hoppa så är det bara att göra det. Inte tänka för mycket!

 

När det var dags för fallskärm kände jag mig ganska avtrubbad om man kan säga så och det var inte samma rädsla. Dock en obeskrivligt skön känsla när man väl lämnat planet, förutom smärtan i öronen. Så för min del kändes bungy jump mycket värre än fallskärm. Riktigt gó känsla på båda hursomhelst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppade fallskärm och bungy jump med ett par dagars mellanrum när jag var på min Australien/NZ-resa och det var riktigt grymt. Hoppade bungy först vilket kanske var anledningen till att jag tyckte det var läskigast. En sjukt obehaglig känsla att åka ut med en sån liten korg ut till platformen där hoppet skall utföras. Benen skakade lite, men när man väl står ute på spetsen och skall hoppa så är det bara att göra det. Inte tänka för mycket!

 

När det var dags för fallskärm kände jag mig ganska avtrubbad om man kan säga så och det var inte samma rädsla. Dock en obeskrivligt skön känsla när man väl lämnat planet, förutom smärtan i öronen. Så för min del kändes bungy jump mycket värre än fallskärm. Riktigt gó känsla på båda hursomhelst!

 

jag tror att jag har en bit kvar till just bungyjump. att stå där längst upp, kolla ner och se hur litet allt ser ut , kliva närmare mot kanten.. sen när man STÅR där på kanten och dom säger: "ska vi räkna ner till tre?".. asmsdmifoas.. sick. men fallskärm ska jag definitivt hoppa.

 

 

SJUK prank

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska se den asap :-)

 

 

idag har varit en sick dag... sov 06:00 och vaknade 10:00 utan att alarmklockan ringde. hade en stenhård träning och var helt slut.. kommer hem och grindar som ett djur fram till nu. imorgon är det ju midsommar så blir inget spel. det sicka är att jag inte kollat månadresultaten än. tänker inte ens säga vad jag tror det rör sig om. håller tummarna för något smaskigt vid månadens slut!

 

men grindet var heeelt sick.. hade en shonne nere på hans sista 300 sek.. han vände på smeten och drog iväg med 10tkr. slutar dock plurre så är riktigt nöjd.

 

btw finns det någonm på forumet som varit sick höjdrädd för att sen hoppa bungy jump? jag är vidrigt höjdrädd och vet att fallskärm blir grymt.. men bungy jump är man helt ensam och ska hoppa rakt ner :shock:.. vilka har hoppat fallskärm tot här och vad tyckte ni?

 

Jag har hoppat (tandem ofc) i vegas. Kommer aldrig någonsin göra om det, men är glad över att ha gjort det. Första sekunderna är egentligen det som känns mest, resten är mer transport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Do it

 

det blir att köra på "do it" om det händer. gå upp och försöka att tänka minimalt för att sen hoppa så fort de räknat till tre. eller... så står man där och försöka att njuta av stunden. göra upplevelsen, den där rädslan/känslan ännu bättre genom att vara medveten om allt som händer. för alla som hoppar säger att det är den sjukaste upplevelsen och att man absolut måste göra det. isåfall känns det bättre att göra något galet utav det. sieze the moment sas. carpe diem.

 

det är dock lätt att snacka nu och vi får se vad som händer. men jag är helt inställd på att hoppa fallskärm. har gått igenom alla tankar jag kommer ha och har bestämt mig för att springa mot min rädsla.

 

några polare var här och då kom vi på en intressant fråga. om man som supporter, eller vi drar ett exempel; en supporter som niklasvegas. stått i gnagets klack sedan han var chid och verkligen älskar laget. tänk att aik och djurgården slåss om ligatiteln. speciellt den här säsongen har varit hatisk. dembo har öppet sagt att "AIK är ett gäng loldogs som inte fattar något" och martin svarar med; "jag kommer att köra över dig med min feta cariwawa ". hatet är på absoluta topp. den sista matchen har lagen lika många poäng och allt avgörs i den här matchen. hur mycket pengar ska du isåfall ha niklas, för att ta på dig en djurgårdentröja och stå i djurgårdens klack?

 

den här frågan går även ut till andra fans i forumet men med erat favoritlag och stå i rivalernas klack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hoppat (tandem ofc) i vegas. Kommer aldrig någonsin göra om det, men är glad över att ha gjort det. Första sekunderna är egentligen det som känns mest, resten är mer transport.

 

varför vill du inte göra om det? antar att du menar fallskärm dessutom?

 

på tal om vegas. blir nog två dagar i vegas för mig nu i sommar om grindet fortsätter att flyta på bra. min kusin och två polare har bokat in en tre veckor lång resa på västkusten i förenta staterna. planeringen går lite såhär: vara de fem första dagarna i los angeles, åka vidare till san fransisco, därifrån till grandcanyonomårdet där vi ska hyra en fet husvagn (vi ska högt upp i bergen där det är kyligare) och bo vid grand canyon. vi har tänkt att köpa med oss en massa mat och bara snacka och filosifera om livet eller hur sjukt det inte är att man ha ett foto av en stjärna som strålar ut vatten (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13197494.ab)?

 

därifrån ska vi till vegas och vara där i en två dagar till innan vi drar vidare till san diego. den här resan har bestämts att bli en "upplevelseresa". det betyder att man ska uppleva nya upplevelser (duuh...) vilket i sin tur betyder att man inte kan banga. man vill inte vara den som åkte dit och när alla hoppade fallskärm så vågade man inte. man tackar inte nej till livets upplevelser. vi ska även till disneyland och/eller six flax space mountain. vi har sammanfattat tänkt att leva livet, träffa folk, bo vid grand canyon, festa i vegas, spela i vegas, festa sönder, chilla, äta, träna. allt som går att göra. i mina öron låter det som en riktigt tung resa.

 

åker jag dit blir det bloggande därifrån med bilder varje dag. så ni som uppskattade reseberättelsen kommer nog att tycka om det här ännu mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför vill du inte göra om det? antar att du menar fallskärm dessutom?

 

Jepp, fallskärm.

Hade rätt skön ångest i flygplanet på väg upp, och även om jag tyckte det var ascoolt så känns det inte värt det. Jag är mer glad över att kunna säga att jag faktiskt gjort det, än själva känslan av det.

De underbara pappren man måste signa innan, om att ens liv är värt noll spänn hjälper också till mot trygghetskänslan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför vill du inte göra om det? antar att du menar fallskärm dessutom?

 

på tal om vegas. blir nog två dagar i vegas för mig nu i sommar om grindet fortsätter att flyta på bra. min kusin och två polare har bokat in en tre veckor lång resa på västkusten i förenta staterna. planeringen går lite såhär: vara de fem första dagarna i los angeles, åka vidare till san fransisco, därifrån till grandcanyonomårdet där vi ska hyra en fet husvagn (vi ska högt upp i bergen där det är kyligare) och bo vid grand canyon. vi har tänkt att köpa med oss en massa mat och bara snacka och filosifera om livet eller hur sjukt det inte är att man ha ett foto av en stjärna som strålar ut vatten (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13197494.ab)?

 

därifrån ska vi till vegas och vara där i en två dagar till innan vi drar vidare till san diego. den här resan har bestämts att bli en "upplevelseresa". det betyder att man ska uppleva nya upplevelser (duuh...) vilket i sin tur betyder att man inte kan banga. man vill inte vara den som åkte dit och när alla hoppade fallskärm så vågade man inte. man tackar inte nej till livets upplevelser. vi ska även till disneyland och/eller six flax space mountain. vi har sammanfattat tänkt att leva livet, träffa folk, bo vid grand canyon, festa i vegas, spela i vegas, festa sönder, chilla, äta, träna. allt som går att göra. i mina öron låter det som en riktigt tung resa.

 

åker jag dit blir det bloggande därifrån med bilder varje dag. så ni som uppskattade reseberättelsen kommer nog att tycka om det här ännu mer.

 

Ser ut att bli en riktigt bra resa det där!

 

När ni är i Sfo så kan jag reka att dra till Sausalito och bara ta en lunch och förundras över hur jävla många det finns som lever ett riktigt gött liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut att bli en riktigt bra resa det där!

 

När ni är i Sfo så kan jag reka att dra till Sausalito och bara ta en lunch och förundras över hur jävla många det finns som lever ett riktigt gött liv.

 

om jag åker med på resan så ska jag säga till dom att vi borde åka dit. och då ska jag vara väldigt tacksam att jag får uppleva det jag får uppleva. sjukt vilken möjligheter man får i sverige.. att verkligen få livet till fullo. skål för det!

 

gick igenom lite bungy jump videos nyss och hittade dom här två:

 

den rädslan när man är där uppe.. det är just DET jag vill göra det för.. men samtidigt kommer jag aldrig säga att jag 100% kommer hoppa bungy jump. allt hänger på hur jag känner när jag väl står där vid kanten :mrgreen: kanske bangar.. vem vet

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...