Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

sorry obv speltork blir så irriterad på ditt svar att jag skriver om frågan.

 

jag har nått min maxlimit och vill uppgradera kontot så att jag kan skicka pengar med mindre avgift och allt sånt!

 

kan någon hjälpa till ordentligt. om ditt svar var rätt obvspeltorsk så sorry osv.. men det är som att jag skriver; "jag ska till restaurang koh phangan. vet någon vart det ligger" så kommer någon och skriver: "I stan". det hjälper mig inte ett skit

 

edit: lyssnar nonstop på Vic.O just nu.. så kass att jag måste lyssna :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry obv speltork blir så irriterad på ditt svar att jag skriver om frågan.

 

jag har nått min maxlimit och vill uppgradera kontot så att jag kan skicka pengar med mindre avgift och allt sånt!

 

kan någon hjälpa till ordentligt. om ditt svar var rätt obvspeltorsk så sorry osv.. men det är som att jag skriver; "jag ska till restaurang koh phangan. vet någon vart det ligger" så kommer någon och skriver: "I stan". det hjälper mig inte ett skit

 

edit: lyssnar nonstop på Vic.O just nu.. så kass att jag måste lyssna :lol:

 

 

http://www.moneybookers.com/vip/

 

Annars är det väl bara verifiera en massa saker på ditt konto, så du får utökade gränser. Men det tar några dagar.

 

Och som han säger, ska även funka att ringa in och snackar allvar med tomtarna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur uppgraderar man sitt moneybookers konto till VIP eller gamingpro?

 

hellpzz

 

Jag ringde till dem och sa att jag behövde högre limit och bankdosa, det fungerade bra. De höjde till 21k euro och skickade bankdosa på posten. Men du kanske behöver ännu mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringde till dem och sa att jag behövde högre limit och bankdosa, det fungerade bra. De höjde till 21k euro och skickade bankdosa på posten. Men du kanske behöver ännu mer.

 

har skickat mail till dom men ringer dom imorgon om jag inte får svar.

 

ty för hjälpen!

 

svtplay briljerar som vanligt.

http://svtplay.se/t/138813/life

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har skickat mail till dom men ringer dom imorgon om jag inte får svar.

 

ty för hjälpen!

 

svtplay briljerar som vanligt.

http://svtplay.se/t/138813/life

 

Grymma program shahin, skulle dock rekomendera dig att ladda ner hela serien på engelska, life av bbc earth. Då får du en mkt mysigare berättarröst med den där härliga klassiska brittiska accenten, kommer inte ihåg namnet på honom men väldigt mysig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymma program shahin, skulle dock rekomendera dig att ladda ner hela serien på engelska, life av bbc earth. Då får du en mkt mysigare berättarröst med den där härliga klassiska brittiska accenten, kommer inte ihåg namnet på honom men väldigt mysig.

 

låter väldigt vettigt!

 

planet earth i blue ray var :h: rakt igenom. quittar life på svtplay och ska se den i hd.

 

jag var så trött igår efter en stenhård träning och lite sömn att jag slocknade en 20 min efter att ha lagt mig. glömde obv att ställa in alarmklockan så vaknade 13.00 idag. borde vara besviken men vet hur jag kan vakna tidigare nu. tidigare då jag vaknat och varit misärtrött har jag hellre valt att sova vidare då jag inte orkat känna mig trött. nu tvättar jag ansiktet direkt och känner mig direkt mycket piggare. gäller att köra explo när man inte kan köra gto som niklas när det kommer till sömnen.

 

imrn vaknar vi tidigit igen woop woop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...