Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

nu jävlar ska det nötplussas till laaks vegonen.

 

spelade för övrigt en sån n00b match på starcraft 2 som man får lira en 40 matcher av i början. har tidigare bara byggt på måfå och slutat med att fi till slut kommer dit med en fet armé och slaktar mig. men lärde mig av polare att satsa på en strategi. valde terran och fick möta terran.

 

mötte en dålig motståndare då jag försökte mig på en rush i början men i testomgångarna måste man skjuta sönder ett stenblock som tar tid. men när jag kom förbi den och lokaliserat hans bas valde jag helt enkelt att köra på starports. något lustigt är att senast jag lirade var för ett par månader sedan, så gjorde en massa grejer som kostade mig tid. som jag förstått det är det fan små marginaler. men han jag lirade mot byggde på måfå som jag gjort tidigare och han var kass för jag gjorde ett cpmisstag och hade ett tag inte nog med armé för att klara av den mängden han hade. men jag skickade dit 3 plan som inte kan attackera ground units (tabbe), och då tog han sin armé på typ 10-15 och sprang iväg (!!!!!!!). så började mata på med banshees och den mest avancerade starshipen. slaktade honom :mrgreen:

 

yes jag är noob! men vilka starcraft spelare ska man raila för att improva sitt game? var fan vidrigt kul och tror det finns massa att lära sig genom att se hur snabbt dom bygger vad. vill bara förstå mig på spelet innan jag lägger det åt sidan.

 

----

 

btw såg jag big brother igår hos en polare. har tidigare bara sett ett avsnitt då det känns meningslöst att se på det. men fyfan vad sjukt när dom skrämmer deltagarna på det sättet :shock:. det har verkligen blivit ett experiment och det är sjukt hur dom utnyttjar deltagarnas känslor för att underhålla tittarna :shock:. gurkan höll ju fan på att skita på sig.... ingen av deltagarna räknar väl med att dom ska göra ett så bra jobb med att skrämma dom när dom skriver på kontraktet.

 

men men...

 

nu djeflar ska det grindas idag :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Viking kan skjuta mark också shahin du måste bara landa dem :) e grym harass Unit, landa bakom petarlinjen lyfta då han kommer med gubbar , landa igen osv.

 

 

Googla gsl gomtv och gå med i de, Finns 3739228482högupplösta kommenterade vods av pro's från de allra bästa spelarna i världen i världens största sc2 turnering som spelar med jämna mellanrum , har varit typ 5? Turneringar redan eller något :) kostar 20dollar per säsong och mssn får tillgång till allt äldre material också.

 

Mkt världen hit o dit nu men orkar inte korr läsa på fånen, do it !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter utgången igår gjorde jag och FriSoren en padrinos och drog till Krukan. Var riktigt trött och oengagerad. Vann varje stor pott jag spelade, så sprang väldigt bra. Dubblade ganska snabbt då jag slår upp KJ och typ 4 personer synar. Flop KJT, alla checkar till mig som säger "raise" och håller upp 4st hundramarker som jag ska slänga in. Killen efter mig säger "syn" och då tar jag tillbaka mina marker och säger allin istället. Vet inte hur regelverket är egentligen men han var tvungen att syna så det blev en rätt frän pott. Vet inte vad han hade då jag träffa J på turn o han muckade. Vann en 10k coinflip med AK vs QQ också som speglade kvällen rätt bra. Plussade lite mer än en tia totski. Tror FriSoren backa rätt bra. Glömde bort nicket igår, men har nu kommit på att jag satt på samma bord som beercreek hela kvällen. Trevligt sas...

 

Var på Our Legacys outlet utanför min port precis. Dom har haft en rätt bra utförsäljning där i dagarna. Rätt sjuk för jag hittade en riktigt snygg tjocktröja, men den hade ett larm på sig som dom inte hade maskinen till för att ta bort den. Fick köpa den för ynka 60kr just pga detta. Måste försöka ta mig till nån affär själv och försöka få bort larmet, men det kändes som ett riktigt kap. Den kostar gtd en över 1000kr i nypris...

 

Mvh,

West Ham Jinx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mvh,

West Ham Jinx

 

Dagens Jinx

 

West Ham - Man United 2 - 4 (2-0)

M.Noble 11 str

M.Noble 25 str

W.Rooney 65

W.Rooney 73

W.Rooney 79 str

J.Hernandez 84

 

Nu har dom vänt 2-0 underläge på bortaplan mot både Blackpool och West ham med halvtimmen kvar, hur ska dom inte ta hem guldet i år? Go gunners

 

Ev krukan ikväll/natt. Ska hädanefter alltid bara säga raise å vänta med att slänga in markerna jag håller i :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens Jinx

 

West Ham - Man United 2 - 4 (2-0)

M.Noble 11 str

M.Noble 25 str

W.Rooney 65

W.Rooney 73

W.Rooney 79 str

J.Hernandez 84

 

Nu har dom vänt 2-0 underläge på bortaplan mot både Blackpool och West ham med halvtimmen kvar, hur ska dom inte ta hem guldet i år? Go gunners

 

Ev krukan ikväll/natt. Ska hädanefter alltid bara säga raise å vänta med att slänga in markerna jag håller i :)

 

Visste att United skulle vända. Ser aldrig något anna scenario när dom spelar nuförtiden längre. Megatrist...

 

Beercreek berättade att dealern troligtvis gjorde fel. Shahin86 sa det också. Killen efter behöver inte syna. Kan bli sådär när man spelar fyllepoker ibland...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste försöka ta mig till nån affär själv och försöka få bort larmet, men det kändes som ett riktigt kap. Den kostar gtd en över 1000kr i nypris...

 

"Hej, jag har "hittat" en stöldmärkt tröja. Skulle ni vilja vara vänliga att ta bort larmet?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ty yxel, killerwolf och gaston. ska se till att kolla up det. är dock rädd att jag fastnar :-P

 

inledde månaden med 9k händer som slutade 400 usd ner. var upp 4k ett tag och hade sinnesjuk värde så gick inte att quitta. sen barka det loss. men så jävla fint då jag mot slutet låg back en massa mot en jobbig firre på nl400. men han hade sjuka betsize tell så tog ett moget beslut att quitta andra borden som jag inte hade bra fokus på och bara fokusera på honom. grinda ner jäveln men sen vart han tvungen att jobba så ska spela idag på morgonen samma tid. ska påpekas att jag två gånger torskade viktiga ai och varje gång fick kriga mig tillbaka. steamde dock under grinden innan jag började fokusera då han och alla andra turade på bra. men vart medveten om att jag var på tilt så tänkte på hur jag andades och lugnade ner efter ett tag. kom då på att jag varit i en liknaden situation förut. det var över två år sedan och då tog mårten över fisken och rensade honom genom att exploa. han hade liknande spelstil. öppnade 4bb, synade alla 3/4bets och 3bettade 45%. så miniraise från btn men 4betta sjukt stort, samma med 3bets. så exploa sönder han. får se om jag är vaken 7-8 idag med. blir att möta han igen då.

 

blir grind idag igen till milanoderbyt..sen på´t igen... tror dessutom att jag kan börja träna igen på tisdag:mrgreen:. lifes good

 

taget från ramz facebook... fotbollslag jagar och erbjuder 15-åringar kontrakt. vart tror/tycker ni gränsen går? messi värvade ju in som 12 åring eller så.. riktigt sjukt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på Our Legacys outlet utanför min port precis. Dom har haft en rätt bra utförsäljning där i dagarna. Rätt sjuk för jag hittade en riktigt snygg tjocktröja, men den hade ett larm på sig som dom inte hade maskinen till för att ta bort den. Fick köpa den för ynka 60kr just pga detta. Måste försöka ta mig till nån affär själv och försöka få bort larmet, men det kändes som ett riktigt kap. Den kostar gtd en över 1000kr i nypris...

 

Mvh,

West Ham Jinx

 

Trodde det stod lamm, så jag fattade ingenting först. Gå till Izys affär och lamma av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag gick i samma klass som niklasvegas, dvs högstadiet, så lyssnade jag bara på hiphop. jag tänkte att jag skulle posta lite av mina gamla favoriter. mest gilalde jag fattaru och sen efter det fronda... övergav han då "rulalr fram" blev stor och jag insåg att jag själv var fjortis om jag fortsatte lyssna på han. tur att man hoppa av det tåget då killen några år senare ställde upp i melodifestivalen... respect

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

denna e grym med finns inte på youtube. översta i listan, "onykterhetsrörelsen". tror alla på pf kommer uppskatta dom

http://www.myspace.com/onykterhetsrorelsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÅH slutspel!!!!

 

Jepp slutspelat för theoffice...

 

 

Tack padrinos för denna länk. Det är det absolut roligaste jag sett på mycket mycket länge. Tror inte att nästa bild kan bli sjukare än den föregående, men jag tappar bara hakan mer och mer. Absoluta världsrekordet i sjuka människor måste slagits den där kvällen. Bilderna på Ivey var inte ens ögonbrynshöjande i jämförelse...

 

http://www.fotocincou.com/2011-03-27/index.html

 

Mina favoriter:

 

123.jpg

 

084.jpg

 

Nu ska spela årets första träningsmatch. FC Stockholm Internazionale står för motståndet. Ska bli riktigt kul att se hur laget står sig inför säsongen...

 

Mvh,

andra halvlek av napoli-lazio 89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter utgången igår gjorde jag och FriSoren en padrinos och drog till Krukan. Var riktigt trött och oengagerad. Vann varje stor pott jag spelade, så sprang väldigt bra. Dubblade ganska snabbt då jag slår upp KJ och typ 4 personer synar. Flop KJT, alla checkar till mig som säger "raise" och håller upp 4st hundramarker som jag ska slänga in. Killen efter mig säger "syn" och då tar jag tillbaka mina marker och säger allin istället. Vet inte hur regelverket är egentligen men han var tvungen att syna så det blev en rätt frän pott. Vet inte vad han hade då jag träffa J på turn o han muckade. Vann en 10k coinflip med AK vs QQ också som speglade kvällen rätt bra. Plussade lite mer än en tia totski. Tror FriSoren backa rätt bra. Glömde bort nicket igår, men har nu kommit på att jag satt på samma bord som beercreek hela kvällen. Trevligt sas...

 

Mvh,

West Ham Jinx

 

Haha, din KJ var underbar. Fi har nog lärt sig att ta det lite lugnt innan han gapar SYN till nästa gång :) Dock tror jag han skulle kunna komma ur den om han velat det?!? Han verkade lite väl likgiltig till syn så han kanske ändå hade en helt okej hand iaf..

 

Fint plus, bra spelat och trevligt att ses!

 

/Beercreek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp slutspelat för theoffice...

 

 

Tack padrinos för denna länk. Det är det absolut roligaste jag sett på mycket mycket länge. Tror inte att nästa bild kan bli sjukare än den föregående, men jag tappar bara hakan mer och mer. Absoluta världsrekordet i sjuka människor måste slagits den där kvällen. Bilderna på Ivey var inte ens ögonbrynshöjande i jämförelse...

 

 

Mvh,

andra halvlek av napoli-lazio 89

 

Endå en del fina tjejer på den festen. Tkr hon me tatueringen över hela armen va rätt mums. Henne vill jag pilla på :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mvh,

andra halvlek av napoli-lazio 89

 

VILKEN match! och derbyt igår..omgomgomg. serie a har varit så underbart bra och underhållande iår. milanoderbyt igår var sjukt viktigt och underhållande. offensiv fotboll matchen igenom och nu ligger napoli tvåa med chans till titeln. ligan kan mycket väl avgöras sista omgången! men att ha napoli tvåa. ett lag och folk som är hatade av ALLA i italien på andra plats i ligan... som dessutom har en ärlig chans att vinna scudetton. det är så stort. det syd mot nord. det är så mycket känslor och kärlek i italiensk fotboll. sånt som premier league inte kan köpa.. hur mycket oljepengar dom än pumpar in i ligan.

 

roma-juve idag dessutom.. får hoppas att det går vägen för juve.

 

nästa år blir italienska ligan bara bättre. milan ska storsatsa för CL, inter kommer förstärka, juventus kommer storsatsa, roma kommer storsatsa och napoli kommer förstärka inför CL. blir grymt!

 

---

 

är det btw någon på forumet som volontärarbetat? isåfall, hur fungerar det och vart gjorde ni det?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...