Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hejsan, jag har precis vunnit 8750kr på svenskaspel på bara en vecka och det är typ vad jag tjänar på mitt 70% deltidsjobb per månad.

Så nu funderar ja på säga upp mig o bli pokerproffs, nu till frågan vad är dom viktigaste grejjerna ja behöver tänka på för o bli pokerproffs?

Det var inte mycket att komma med så fortsätt spela ett tag till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow 11164 händer HU och 3max senare är jag heeeeeelt slut :lol:

 

tackade nej till utgång med emil & co trots att jag var athsugen.. samt att umgås med några polare. allt det för att grinda. grindat 38300 händer över 11 dagar. det sjuka är att en dag var persisk nyår och varit sjuk två dagar.

 

vill ej jinxa men kanske otroligt nog kan skrälla med rekordmånad :shock:

blir obv svårt men fem speldagar kvar där jag kan nöta in minst 20k händer. allt kan hända :mrgreen:

 

:mrgreen: gn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte lägre än 2,8 ! 2ggr pengarna känns inte så ball med tanke på att jag egentligen skulle vilja beta isi så railen blir roligare men 3ggr lr likn är lite för bra odds :)

 

Enl pinnacle och twoplustwo så är DN en 2-1 dog, så av mig får du inga 2.8 ggr pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan omöjligt ge 3 ggr pengarna när enl pinnacle så är linen 2,930/1,455=2

 

Jag tror aldrig jag sa att du ska ge 3x pengarna.

 

Men omöjligt är det verkligen inte, är ju det fina med att köra spelare mot spelare, man skiter i rejken sajten tar o kan köra 3.00-1.50 istället för 2.93 och 1.455.

 

 

Är väl bättre o erkänna att du inte hade koll på 2-1 dog eller nåt, nu ser det ju bara illa ut när du försöker ge nån 2x degen när det korrekta är 2.93 eller whatever. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror aldrig jag sa att du ska ge 3x pengarna.

 

Men omöjligt är det verkligen inte, är ju det fina med att köra spelare mot spelare, man skiter i rejken sajten tar o kan köra 3.00-1.50 istället för 2.93 och 1.455.

 

 

Är väl bättre o erkänna att du inte hade koll på 2-1 dog eller nåt, nu ser det ju bara illa ut när du försöker ge nån 2x degen när det korrekta är 2.93 eller whatever. (=

 

Ser illa ut? Antyder du att jag försöker hustla KW på några $$ i EV? :-)

Men så här tror jag det är och rätta mig gärna om jag har fel, jag vill bara få fram rätt odds så det blir ett fair bet :-) Och du behöver inte bli defensive för att någon nooby anser att han rätt i en betting diskussion mot MrShahin86, men om jag vill beta 3k så måste ju han lägga 1.5k emot, dvs, jag ger 2 ggr pengarna, inte 3ggr pengarna som du tycker att jag borde ge.

 

Edit: http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=25523099&postcount=501

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...