Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

båda dom här ställena gör iphone-reparationer snabbt och relativt billigt tror jag.

 

http://iphonereparation.se/

http://www.mumien.se/

 

Kan rekommendera mumien, jag bytte iofs bara glaset på baksidan men det gick på typ 30 sek och dom var väldigt vänliga till skillnad mot andra butiker jag varit i kontakt med innan.

 

Även mina högtalare var slut men eftersom jag bara haft luren en dag tyckte snubben på mumien att jag skulle laga enbart baksidan hos honom och sen gå till min operatör och skylla på fabriksfel. Funkade perfekt och jag fick en ny telefon efter en vecka. Klart billigaste alternativet eftersom jag också saknade massa försäkringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kan rekommendera mumien.

 

Gör inte det. En polare fick vänta två veckor på att dom skulle fixa en display även fast dom lovar att dom reparerar inom 24 timmar. När han fick den hemskickad igen var simkortsluckan borta.

 

:lol:

 

MVH Norrbotten till Semi!

 

++++++++!!!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad fint att Suarez fick måla idag. Såg tyvärr bara sista kvarten då jag försov mig.

 

Stort tack för tipsen om iphonereparationen. Blir en hemservice för 400kr eller mer. Ringer dom imorrn så kommer dom hit o fixar skitet. Kan dom inte göra det på plats så tar dom in den, och så får jag tillbaka den dagen efter...

 

Nu måste jag fixa plåt till AIK-Färjestad. Tydligen kunde säsongskortsinnehavare få undanlagda biljetter idag innan kl 18, men jag glömde helt bort det. Blir väl blocket nu. Tur att man tillhör gnaget highstakes...

 

Mvh,

Bäst i stan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad fint att Suarez fick måla idag. Såg tyvärr bara sista kvarten då jag försov mig.

 

Stort tack för tipsen om iphonereparationen. Blir en hemservice för 400kr eller mer. Ringer dom imorrn så kommer dom hit o fixar skitet. Kan dom inte göra det på plats så tar dom in den, och så får jag tillbaka den dagen efter...

 

Nu måste jag fixa plåt till AIK-Färjestad. Tydligen kunde säsongskortsinnehavare få undanlagda biljetter idag innan kl 18, men jag glömde helt bort det. Blir väl blocket nu. Tur att man tillhör gnaget highstakes...

 

Mvh,

Bäst i stan

 

hehe då kanske d var din plats man fick tag på idag:-) . Dom släppte en ny omgång av biljetter vid 18.30 idag antar att d var säsongskortsplatser som ej hade köpt sina, så klonkade in 2 biljetter på långsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe då kanske d var din plats man fick tag på idag:-) . Dom släppte en ny omgång av biljetter vid 18.30 idag antar att d var säsongskortsplatser som ej hade köpt sina, så klonkade in 2 biljetter på långsidan.

 

Fy vad elakt att norpa min plåt. Hursomhelst gick jag in på ticnet för 3min sedan och testade att köpa en biljett på alla tillgängliga sektioner. På tredje försöket lyckades jag klonka in en biljett med "skymd sikt" för 160kr till matchen på torsdag. Vi köpte samma biljetter för 90kr till sista hemmamatchen mot HV. Rätt sjukt system ändå. Inte direkt så att man sitter/står på dom platserna ändå...

 

Mvh,

Mörda ett djurgårdsbarn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blir djurgården historiskt som första lag att vända ett 0-3 underläge i slutspel. Svårt att se hur dom efter 3 bra matcher nu bara ska klappa ihop. Luleå känns läskigt ofarliga framåt också medans owuya har varit riktigt bra och stabil. Tror på samma resultat som i de två senaste matcherna 2-0 till dif.
:mrgreen:
kommer missa djurgården, ska på 80årslunch..... sådär va
Du missa inget! ;-)
vidrigt
:-P
:lol:

 

MVH Norrbotten till Semi!

8-)

Såja såja.

Nu hejar vi på Luleå och AIK. Kommer att bli en bra final! Luleå vinner guldet efter 4-2 i matcher. Dvs guldet bärgas i Globen! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...