Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Fick med sexyterran till friskis idag. Sprang 8.5km utan problem. Hade klarat en mil, vilket känns riktigt bra. Tror inte jag haft såhär bra kondition någonsin tbh. Midnattsloppet allez...

 

Liverpool spelar mot Braga ikväll. Blir troligtvis en sån där standard hjärtat-i-halsgropen-match. Måste givetvis tro på avancemang, men det känns som en typisk Gerrardmatch som han ska bära fram laget i, och han e tyvärr skadad. Enda titelchansen tyvärr. Man får inte åka ut. Får sätta hoppet till Meireles och Suarez...

 

Pokern fortsätter gå helt vansinnigt bra. Vet inte om jag nånsin varit upp såpass mycket som jag är, vid ett såhär tidigt skede på månaden. Blir lås ner hela Mars för att förhoppningsvis få till ett rekord eller två...

 

Alla mina 4 aktier plussade idag. One time liksom. Inte mycket som går fel just nu. Rider på en fantastisk livsvåg på så många sätt nu. Att jag tappade en glödlampa i golvet och att gardinstången rasat ner 2 ggr utmynnade bara i irlgarv...

 

Mvh,

Munken som vaskade sin ferrari

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag dricker en juice som gick ut för en månad sen. anledning till detta är att jag i protest vägrar tro att en juice jag köpte för bara några veckor sen kan ha gått ut den 14e februari, max 2 veckor efter att jag köpte den.

 

så här sitter jag o dricker gången juice... och det smakar fan gott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att lasta pengar på dif ikväll måste vara ett så sjukt bra spel att alla borde fatta det. Hade man inte varit 8siffrigt back på betting hade man satt livet förmodligen...

 

Är extremt sugen på att dricka och hitta på någonting ikväll, men tror jag ska grinda hela kvällen. Pokern går så vidrigt bra, och om jag ska nå rekordmånad vilket är målet, borde jag ta mig i kragen och spela en helg också. Precis haft min systers vänner från toronto över på lite dryck osv. Var riktigt trevligt faktiskt. Två finska tjejer och en homosexuell kille från danmark. Vi diskuterade obv rysk rouletteklippet i danska paradise hotel, vilket gav med sig ett garv eller två...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow rebecka black har 17 miljoner views nu!!!!!

 

Rebecca Black: "Are you sure these are the lyrics you want me to sing?"

Producer: "What are you talking about?"

Rebecca Black: "This part where I just kinda slowly explain the ordering of the days of the week?"

Producer: "That's the hook, baby! We breakin' it down for the kids! They gonna know those days!!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lustigt att du skriver om just rebecca black shahin, för jag hittade precis det här klippet:

 

 

std att folk inte fattar att man blir hånad, inte hyllad, på internet.

 

hhaaha vafan gör den där snubben i grönt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprang 8km på löpbandet i torsdags. Rekord osv. Fotbollsträning ikväll. Längtat som fan efter att få snöra på sig skorna igen. Tre träningfria veckor gör sitt sas. Löpte på stranden i thai 4ggr, men det var väl bara 1-2km max. Ny löpning på onsdag troligtvis. Siktar på 8.5km då. Tar det dock jävligt piano. Springer på 11km/h utan lutning...

 

Bra jobbat.. dags för mig att öka tempot :-) Joggade 1 mil första gången för en månad sen och 1,5mil i veckan men då kör jag bara på 8,5km/h så det går ju inte vidare snabbt. Hoppas snön försvinner snart så man kan ut lite och jogga/springa.

 

Bävar inför att AIK ska spela i Globen. Gillar det inte alls förutom att man får in lite mer deg...

 

Är det Globen? Ska gå på semi 2 med polare och han sa att han hade bokat och det var i Hovet? Innan det hade jag också hört att dom skulle flytta in i Globen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow rebecka black har 17 miljoner views nu!!!!!

 

Rebecca Black: "Are you sure these are the lyrics you want me to sing?"

Producer: "What are you talking about?"

Rebecca Black: "This part where I just kinda slowly explain the ordering of the days of the week?"

Producer: "That's the hook, baby! We breakin' it down for the kids! They gonna know those days!!"

 

21 mille nu, 10h senare hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...