Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

HUR har jag missat uppföljaren till A Shot at Love with Tila Tequila - A DOUBLE Shot at Love with the Ikki-twins? två blonda såna där tuttfior som e bisexuella oxå, gör samma sak som tila fast det e tvillingar. måste vara sjukt bra

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
HUR har jag missat uppföljaren till A Shot at Love with Tila Tequila - A DOUBLE Shot at Love with the Ikki-twins? två blonda såna där tuttfior som e bisexuella oxå, gör samma sak som tila fast det e tvillingar. måste vara sjukt bra

nää jag gillade det inte iallafall

Postad

shahin säger:

du måste spela 1.3x mer än mig

dvs.. spelar jag 100 hädner så måste du spela 130 händer

10 tusen kr

Sören säger:

131 för att vinna?

130 för oavgjort

shahin säger:

aa

131 för att vinna

130 för oavgjort

129 torsk

Sören säger:

jupp

nå mer?

shahin säger:

NL100 som minst

Sören säger:

k

Sören säger:

ok tar det

btw deal!

shahin säger:

ok deal!

shahin är har redan torskat.

Postad
november slutar back 70000$ , bättre december tack

Illa frisbee...

Själv slutade man 11473$ upp på spelet. Obv ATH cg-månad för mig. Blir väl runt 13500$ med rb, vilket får ses som en bra månad. Var sjuk hela första veckan dessutom, så har inte lirat i närheten av vad jag gjorde under Oktober(lockdownmånad). Är tyvärr under fas i 3m300k. Ligger väl på ca 170tkr upp atm, så December måste bli en jävla klonkmånad om jag ska lyckas. Blir dock svårt med födelsedagar, julafton, island etc. Skönt iaf att klonka hem en tv, så har man ju den julklappen klar...

Postad

December börjar bra. Fått ihop hela 1hand, 399$ upp...

Edit: Glömde helt bort dagens kändisspottning. En bantad Markoolio släntrade in på donken när jag,irl,sexy och frissan tryckte i oss våra dagliga nuggets. Coolio hade gula skor...

Postad
Drömde att jag vann 90tkr på en ny klient. Facebookklienten...

Jag undrar hur många såna här drömmar jag har haft egentligen, känns om att det är för ofta kommer alltid när jag grindat mycket. Man vinner stort på någon låtsasklient i någon konstig turnering trots att man timar ut nuts flera gånger och känner typ att det här var ju inte ens svårt, sen vaknar man upp och tror att det är sant i 10 sekunder. Kanske bara jag som är dum i huvet.

Postad
Kanske är efter men hittade en jävligt bra somalisk artist, K'naan. En låt jag fastnade för va denna:

han är grym, första skivan finns dock inte med på spotify, bara som kass liveplatta, första skivan är strået vassare.

Postad
är 30k upp dec, efter gitarrincidenten. Har aldrig backat efter jag fått tilta av mig på nåt föremål

KuK, bustade internbettet =( Hade 10k kr på att du skulle busta NOV, aja kör som roulette 20k på dec nu, kan inte slå fel =D

Postad
KuK, bustade internbettet =( Hade 10k kr på att du skulle busta NOV, aja kör som roulette 20k på dec nu, kan inte slå fel =D

lol fu leo :P

den stora frågan är, vem skulle sätta emot dig? ;)

Postad
+1, jag vågar knappt röra nivåer över nl400

If you're not in, you can't win

----

I dag den första december inleds min officiella lockdown/loltown/sas månad.

Målet är att klara av 100k händer vilket måste anses vara omöjligt för mig som toppat 65k händer. Alla jag talat med har tvivlat på att jag klarar av det. Varje månad har jag velat ha en "fmlmånad" men slutar med för lite grind.

Efter lägenheten slaktades en stor del av rullen och min HU satsning vart inte så lyckad då jag sprang som IRLsucks gör just nu, rövas.Är otroligt nog plus mot regs och monsterback mot fiskar :cry:. Så december månad är min sista chans att spela FMLmycket händer per månad innan jag börjar plugga inför högskoleprovet. Kommer ju kunna spela en hel del då med, så förutom att jag vill dra in $$$ pga en paranojja, så vill jag även få in en riktig fmlmånad så att allt annat känns som lyx i jämförelse. Kanske jag lyckas snitta en 50k händer per månad efter den här månaden?

Hursomhelst så är målet med månaden att spela 100k händer. Vill inte gå ut med vilken nätverk och så, men kan meddela att jag har två små race att jaga som max kan ge mig 5k dollar och en sidebet mot Sören. Eftersom att Sören utan tvekan är en större grinder än mig så kom vi överens om att han måste spela 1.3x mer än mig. Så spelar jag 100 händer måste han lira 130. 129 torskar han, 130 even, 131 vinner han. Summan är 10tkr, dvs 1.4k usd.

Kan klargöra redan nu att jag inte ska spela 100k händer för race, bet mot sören eller dylikt. Inte heller har jag 100k som ett mål där jag kommer spela vidare trots att jag är tiltad osv. Jag kommer även lägga ner större tid på spelteori den här månaden samtidigt som jag kommer försöka utveckla mitt psyke med att lägga ner en session direkt så fort jag känner mig tiltad. Klarar jag inte 100k händer så fuck that shit. Tänker inte slakta min winrate helt pga envishet.

Jag kommer spela MAX 8 bord. NL200. Klarar jag 100k händer och vinner mot Sören genom att spela bra poker utan att raca så kommer jag bli otroligt stolt. Kommer även kliva upp på NL400 igen vid mitten av månaden om jag inte fått fortsätta springa röv. Plussar jag över 20k usd så kommer jag att unna mig något gott som att dra iväg någonstans varmt och bara softa utan dator osv osv.

Om Sören vill kan vi skeppa ut veckoinfo om hur vi båda ligger till både hand- och resultatmässigt?

Aja.. lycka till Sören.... let the grind begin.

Get rich or bust trying

50cent27.jpg

• Skapa nytt...