Crappy Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Lol, som om vi tar oss dit. Ryggraden lägger skorna på hyllan nu. Alexandersson, Henke (igen), Ljungberg, Allbäck, Svensson kanske också Mellberg och Linderoth. Nä, rensa friskt och låt någon ny bygga inför 2012. Skit i rånar-VM. Lägg till Lagerbäck också. inte för att han varit "dålig" utan för att vi behöver nytt blod Citera
tamtaram Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Inte förvånande när vi sätter Taco att täcka upp bakom Sidleds... Defensivt tänkande slog tillbaka. Citera
tamtaram Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Jag menade: varför var Allbäck så jävla osynlig när han väl fick komma in? ( Allvarligt, missade bytet och la inte märke till honom) 79'e, jag håller med att han var osynlig under den lååååååånga tiden han fick spela. Citera
Fudge Postad 18 Juni , 2008 Rapport Postad 18 Juni , 2008 Men för helvete Henke - var ärlig och berätta att ni istället för överraskade blev helt paralyserade och förnedrade! Tror du inte de sett spaniens match på film? Sälvklart vet de om att Ryssland kan spela som de gjorde.... Citera
Macroman Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 Jaha, vad ska man säga? Svag match av Sverige men Ryssland såg grymt bra ut. Jag tycker svenskarna såg trötta och slitna ut. Spanienmatchen slet nog mycket på gamlingarna som det såg ut. Väldigt passiva och trötta vilket gjorde att de aldrig kom upp i press på bollhållaren särskilt i första halvlek. Gällande startelvan så är det inte så mycket att säga med tanke på förutsättningarna dvs oavgjort räckte. Givet att starta med ett defensivare centralt mittfält alltså men också med tanke på att de spelat bra i de två tidigare matcherna. Det enda man kan ha invändningar emot är väl Elmander. Han var ju fasansfullt dålig igår och borde absolut inte ha fortsatt spela efter halvtid, katastrof i både bollmottagning och bollbehandling. Han var ju sämsta svensk mot Spanien också även om han var bättre i den matchen. Kim fick spela rätt så länge men åstadkom inte särskilt mycket men så stod det ju 2-0 när han kom in också. Sedan blir man ju lite trött på alla tomtar och journalister som som vanligt vill byta förbundskapten. Är det så svårt att fatta att vi inte är bättre än så här!? Det här är nära en maxprestation med det spelarmaterial vi har helt enkelt. Jag skulle gärna vilja veta vilka fantastiska talanger som inte är med i truppen som gått direkt in i Sveriges startelva? Vilken förbundskapten ska vi ha som kan få ut mer av detta spelarmaterial än Lagerbäck skulle jag också gärna vilja veta. Citera
Pey Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 TYSKLAND :D:D:D Hurra! Adjö Portugal, utslagna av ett bättre och finare spelande Tyskland. Gg Macc och alla andra! Citera
tamtaram Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 TYSKLAND :D:D:DHurra! Adjö Portugal, utslagna av ett bättre och finare spelande Tyskland. Gg Macc och alla andra! Inte så oväntat IMO, på andra halvan tror jag att Italien kommer knäppa Spanien i kvarten och Holland i semi. Lagen som spelar champagnefotboll i gruppspelet brukar sällan lyckas helt i slutspelet. Citera
freddola Postad 19 Juni , 2008 Rapport Postad 19 Juni , 2008 TYSKLAND :D:D:DHurra! Adjö Portugal, utslagna av ett bättre och finare spelande Tyskland. Gg Macc och alla andra! Mmm Danke schön Tyskland. Hade 3-2 till Tyskland till 65x pengarna Citera
Pey Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Suveränt freddola. Undrar om jag själv nånsin kommer sätta ett spel till ett sånt odds. Citera
honest99 Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Mmm Danke schön Tyskland.Hade 3-2 till Tyskland till 65x pengarna Hur många andra odds körde du samtidigt? Citera
freddola Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Hur många andra odds körde du samtidigt? 8 till, hade dock bara betat på många mål. Hade dock missat 3-1 så var lite svettigt ett tag Men satte även Första mål i 21-30 minuten samt Tyskland inte håller 0an. Citera
Pey Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 omfg! forza turkiet gotdamnit! Skönt vara av med portugal och kroatien, mästerskapsexperternas säkra vinnare! Citera
KingCosmoKramer Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Nu vill man ju att Holland och Spanien vinner sina kvartsfinaler så att man får den drömmatchen och sen hoppas man ju på Turkiet och Holland i final, kan bli galet Citera
Justcall Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Helvete vad bra ryssarna var. Synd med avstängningarna bara, hade varit så underbart att se ryssland krossa Italien i semifinal. Citera
HouseDoG Postad 22 Juni , 2008 Rapport Postad 22 Juni , 2008 Drömfinalen: Tyskland - Ryssland. Maskinen mot Björnen. Kan det bli bättre? Tänk stämningen när de gamla stormakterna möts! Citera
azN- Postad 22 Juni , 2008 Rapport Postad 22 Juni , 2008 Fyfan vad bra jag mår nu! Inga naglar kvar, men magvärken har släppt nu i alla fall. Extra bra känns det också efter att just di natale missade avgörande. För övrigt undrar jag hur reglerna för EMs skyttekung fungerar nu, får Villa ett till mål nu eller räknas det inte där? EDIT: Såg att det inte räknas in, men fortfarande det bästa som har hänt i detta EM! Citera
FreePlopp Postad 22 Juni , 2008 Rapport Postad 22 Juni , 2008 EDIT: Såg att det inte räknas in, men fortfarande det bästa som har hänt i detta EM! Instämmer. Btw, varför byttes Torres ut? Fanns ingen direkt anledning för farsgubben att byta ut den spelare som lätt hade kunnat avgöra i förlängningen. Kommentatorerna sa också att det vart lite dispyter än en gång på avbytarbänken i Spanien. Citera
Macroman Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Hmm, undrar vilken grupp som var dödens grupp egentligen...? Citera
ulaf Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Instämmer. Btw, varför byttes Torres ut? Fanns ingen direkt anledning för farsgubben att byta ut den spelare som lätt hade kunnat avgöra i förlängningen. Kommentatorerna sa också att det vart lite dispyter än en gång på avbytarbänken i Spanien. Torres och Aragones har bråkat tidigare. Citera
KingCosmoKramer Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 VEM RÅKADE TrAMPA PÅ TV-KABELN? Citera
Loveless Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 Mest störande är att svensk tv säger "ingen har bild i Europa" så sitter polarna på IRC och har bild. Varför kan England och Tyskland hitta sändningen ifrån Schweizisk tv men inte tv4... Citera
devalanteriel Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 Kompisar i USA och Kanada hade inte heller några problem. Bleh. Men jag missade hur som helst nästan hela matchen. YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!! DEUTSCHLAND!! Citera
FreePlopp Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Torres och Aragones har bråkat tidigare. Ja, det vet jag, men det känns lite halvnice att tränaren är så långsint. De hade ju rätt upp det. Spanien - Ryssland ikväll. Några comments? Citera
Cyntax Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Ryssland vinner allt. Först Hockey-Vm, sen Eurovision Song Contest och nu Fotbolls-EM. Skönt flyt i Ryssland nu. Citera
Recommended Posts