Leooo Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vilken clown du aer! edit: du vann ju handen iofs, WP! Indeed i did. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Haha. Sick call Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Foldar inte QQ KK AA oavsett vad i poker. Jag vet, alla vet! LOL. Snacka om tomteri. Men det e klart, några EV- spel lär man ju ha med... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 LOL. Snacka om tomteri. Men det e klart, några EV- spel lär man ju ha med... Är du idiot? Sjukt trögtänkade många här är:roll: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 hehehehe rolig db Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Demme Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Är du idiot? Sjukt trögtänkade många här är:roll: level 1 tänkare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 LOL. Snacka om tomteri. Men det e klart, några EV- spel lär man ju ha med... det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river floppsitautionen tyder också på att han har låga sc men klart det är ev- men leo hade väl någon tell Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river floppsitautionen tyder också på att han har låga sc men klart det är ev- men leo hade väl någon tell Instashove den rivern, vad skulle han ha? Funderade inte ens utan snappa bara! Fick tömma WaZ på 20k nu på morgonen med, morgon entrecot nu sen blir en tripp till svall! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river floppsitautionen tyder också på att han har låga sc tänkte precis samma sak Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 tänkte precis samma sak me 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Wow. Nu vet jag varför jag harvar på micronivå och bara kan drömma om att lyckas lika bra som pf´s proffsspelare... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Wow. Nu vet jag varför jag harvar på micronivå och bara kan drömma om att lyckas lika bra som pf´s proffsspelare... Why is that? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river floppsitautionen tyder också på att han har låga sc men klart det är ev- men leo hade väl någon tell Färgdraget sitter, dessutom kan han ju FD + överkort, eller bara överkort på floppen. Antar att han kan ha mycket mer också eftersom det är HU. Därmed inte sagt att synen är dålig, det har jag inte en aning om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river floppsitautionen tyder också på att han har låga sc men klart det är ev- men leo hade väl någon tell Du kanske skulle flytta upp några nivåer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Why is that? Hade aldrig någonsin lyckats med den synen. Jag hade vikt 100 gånger av 100. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Hade aldrig någonsin lyckats med den synen. Jag hade vikt 100 gånger av 100. psst, fortsätt med det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Hade aldrig någonsin lyckats med den synen. Jag hade vikt 100 gånger av 100. därför folk lär sig att trycka river med 87 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Färgdraget sitter, dessutom kan han ju FD + överkort, eller bara överkort på floppen. Antar att han kan ha mycket mer också eftersom det är HU. Därmed inte sagt att synen är dålig, det har jag inte en aning om. Med tanke på att din poker karriär är som att *harva i åkra* så... Gör synen baserad på gameflow, mrdawwe är ner typ 200k och gamblar sönder! Han 4b syna med 84s precis innan o.s.v satte han på typ 8,7 9,10 10,8 lr nått som har helt ok kontakt med floppen med turnar och rivvar misär! Tror han hade överbettat en flush värdebettat typ a9/6/3 K9/6/3 men pushat allt som träffar floppen men missar turn, riv var så insta med att jag antog att han va tom! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 eez ;] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Är du idiot? Sjukt trögtänkade många här är:roll: Men WP då. Fråga: vad i helvete skall det komma för kort på Turn och River som du skall vika då? Eller menar du att ditt spel var ämnat som en trap Isåfall, big fucking LOL. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Med tanke på att din poker karriär är som att *harva i åkra* så... Gör synen baserad på gameflow, mrdawwe är ner typ 200k och gamblar sönder! Han 4b syna med 84s precis innan o.s.v satte han på typ 8,7 9,10 10,8 lr nått som har helt ok kontakt med floppen med turnar och rivvar misär! Tror han hade överbettat en flush värdebettat typ a9/6/3 K9/6/3 men pushat allt som träffar floppen men missar turn, riv var så insta med att jag antog att han va tom! Vet inte vad du vill säga riktigt om min pokerkarriär. Jag skrev ju att jag inte vet om synen var bra eftersom jag inte spelade själv, vad mer behöver du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 är du den leo som ska stejka padrinos på malta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Men WP då. Fråga: vad i helvete skall det komma för kort på Turn och River som du skall vika då? Eller menar du att ditt spel var ämnat som en trap Isåfall, big fucking LOL. Dom som gör att han förlorar handen obv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Men WP då. Fråga: vad i helvete skall det komma för kort på Turn och River som du skall vika då? Eller menar du att ditt spel var ämnat som en trap Isåfall, big fucking LOL. Men du ärju ärkesär, vad reppar han, vilka combos har han i sin range som är så starka att han vill gå all in river? Uttala dig när du fattar något. Vet inte vad du vill säga riktigt om min pokerkarriär. Jag skrev ju att jag inte vet om synen var bra eftersom jag inte spelade själv, vad mer behöver du? Vet inte, tycker bara du är sjuk dryg och kommer va om möjligt ännu drygare tillbaka mot dej i framtiden. är du den leo som ska stejka padrinos på malta? Kommer ju stejka halva norrland redan så nån kan väl kontoret stejka? Dom som gör att han förlorar handen obv. haha ord Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Vet inte, tycker bara du är sjuk dryg och kommer va om möjligt ännu drygare tillbaka mot dej i framtiden. Ganska kul att du tycker jag är dryg. Man får någon slags Alice i underlandet-feeling. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts