Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyst nu wigger. In o whina om $3 turrar o annat skit. Spelar dagligen på nivåer 5-10x högre än vad du spelar för antar att du fortfarande harvar NL200 på SvS?

 

 

Wigger?

 

Du spelar ju nl25 och bara för en månad sen 0,5/1 på svs? :S Förstår inte varför du ska leka något du inte är

Förstår inte varför du vill spy bara för att det går bra för leo?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wigger?

 

Du spelar ju nl25? :S

 

Förstår inte varför du vill spy bara för att det går bra för leo?

NL25/NL50 har jag liart endel. då kör vi 24-28 bord hårt. Spelat upp till NL200HU på Stars. Svs är f.n gul, men något NL100 har jag aldrig spelat där förutom 340 "offtilthands"

 

Vill inte spy. Det bara kommer :(

 

Så att du har råd med fultjacket menar du?

 

Isf förstår jag hur du orkar grinda 200,000 händer en juli månad..

 

Orkar inte ta en drogdebatt på PF. För många äckligt oliberala människor här. Tjack har jag iaf inte tagit på år och dar känns det som. Den skiten kan öststatslöddret ha för sig själva. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte ta en drogdebatt på PF. För många äckligt oliberala människor här. Tjack har jag iaf inte tagit på år och dar känns det som. Den skiten kan öststatslöddret ha för sig själva. :lol:

 

hehe jag tyckte det ordet va skrivet ganska kul. det kanske stavas så? hursomhelst hehehehe kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för lite högre nivåer nu Leo. Det finns tre gubbar på forumet som har nosebleedpotential imo, det är du, hatab2b och SteveButabi2. Heja!

 

Jag vet, jag ska inte men kom igen. Att leo har sprungit bra kan inte ens han saega nagot om. Han har gjort det. Att en spelare med hans image(hur dom andra uppfattar honom) kommer alltid fa extremt bra betalt nar dom traffar.

 

Noosebleedpotential....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet, jag ska inte men kom igen. Att leo har sprungit bra kan inte ens han saega nagot om. Han har gjort det. Att en spelare med hans image(hur dom andra uppfattar honom) kommer alltid fa extremt bra betalt nar dom traffar.

 

Noosebleedpotential....

Han kanske har sprungit skapligt men de facto är ju att han spelar 200/400 och inte du(?). Bör inte dra några förhastade slutsatser men det känns som att den svenska avundsjukan har slagit till igen. Vad jag har sett av Leonardo så har han defintivt kapacitet att slå åtminstone $25/50 (spelar inte högre själv så ska inte säga mer än så)

 

Trevlig dagbok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag har sett av Leonardo så har han defintivt kapacitet att slå åtminstone $25/50

 

Sista kommentaren innan jag just GO TO FUCK OFF!:

 

 

 

BillyInTheLobby: är du totalt efter? Hittar du ett genomsnittligt $25/50 bord Leo slår så ska jag skicka dig ett tårtogram.

 

fakedit: Vad är så kul med ordet Öststaslödder?´:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista kommentaren innan jag just GO TO FUCK OFF!:

 

 

 

BillyInTheLobby: är du totalt efter? Hittar du ett genomsnittligt $25/50 bord Leo slår så ska jag skicka dig ett tårtogram.

 

fakedit: Vad är så kul med ordet Öststaslödder?´:-)

 

öststats-lödder hehehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista kommentaren innan jag just GO TO FUCK OFF!:

 

 

 

BillyInTheLobby: är du totalt efter? Hittar du ett genomsnittligt $25/50 bord Leo slår så ska jag skicka dig ett tårtogram.

 

fakedit: Vad är så kul med ordet Öststaslödder?´:-)

Vet inte vilka nivåer du spelar LOLtorsken men tycker du ska vara försiktig med att döma ut personer som spelar betydligt högre än dig.(Om du nu spelar högre så tar jag tillbaka vad jag sagt). Förbered tårtogramet så skickar jag ett PM när Leo sitter med storstackar på highstakes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...