Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

Haha ja så kan det gå. Gester är en tjej. Prata med Gester på msn för några månader sen efter hon hade spelat bort allt hon hade då, då sa hon att hon skulle radera sitt konto på svenskaspel. Hoppas hon söker hjälp för det behöver hon.

Keep on rockin Leooo

Mvh

 

Hur gammal och är hon snygg?

 

Jag kanske skulle ta henne under mina lowstake-vingar och lära henne allt jag kan 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jaha, så det är du och Dilba nu då... intelligent.

 

EDIT: ärligt talat. Du är ju löjligt dum i huvudet?

 

Nej accet är utlånat till en kamrat som jag semistejkar eftersom hans kort var tomma! Bara be svs kolla ip o.s.v han är väl 1-2mil från mig i äbro och lirar!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej accet är utlånat till en kamrat som jag semistejkar eftersom hans kort var tomma! Bara be svs kolla ip o.s.v han är väl 1-2mil från mig i äbro och lirar!:-)

 

Alltså, det är ganska sjukt att du inte förstår grejen, men jag orkar inte hålla på det där. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du haft en jobbig dag idag?

 

Nja, vill jag inte påstå.

 

Leoo sitter och multiaccountar VP med 43 deltagare, säger stå stå stå sen när jag har AKvsKK för att sedan avsluta med "bye fu" eller något liknande.

 

Whats to like? Men jag var väl blåst som påpekade det korkade att ha 2 konton i spel i en 43-mannaturnering med störst inköp på sidan, så jag var väl värd det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, vill jag inte påstå.

 

Leoo sitter och multiaccountar VP med 43 deltagare, säger stå stå stå sen när jag har AKvsKK för att sedan avsluta med "bye fu" eller något liknande.

 

Whats to like? Men jag var väl blåst som påpekade det korkade att ha 2 konton i spel i en 43-mannaturnering med störst inköp på sidan, så jag var väl värd det.

 

Om jag säger att jag stejkar en kamrat och att det bara är att be SvSp om IPcheck om du inte tror mig så kan duju ge fan i att älta det hela jävla turren, du var riktigt jävla dryg faktiskt

*arg*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, vill jag inte påstå.

 

Leoo sitter och multiaccountar VP med 43 deltagare, säger stå stå stå sen när jag har AKvsKK för att sedan avsluta med "bye fu" eller något liknande.

 

Whats to like? Men jag var väl blåst som påpekade det korkade att ha 2 konton i spel i en 43-mannaturnering med störst inköp på sidan, så jag var väl värd det.

aha, det är så det ligger till, då tar jag tillbaka mitt påhopp på megakillarn :h: och säger istället sjukt korkat leo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag säger att jag stejkar en kamrat och att det bara är att be SvSp om IPcheck om du inte tror mig så kan duju ge fan i att älta det hela jävla turren, du var riktigt jävla dryg faktiskt

*arg*

 

hela jävla turren anser jag nog är en överdrift, gick in och skrev några minuter på ditt bord när jag märkte det, sen påpekade jag det roliga i att han/du/mr x åkte ut 2 händer efter att du fått byta bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hela jävla turren anser jag nog är en överdrift, gick in och skrev några minuter på ditt bord när jag märkte det, sen påpekade jag det roliga i att han/du/mr x åkte ut 2 händer efter att du fått byta bord.

 

 

Men du veva ju runt med legato sen när jag flyttades över till ditt bord, sen forsatte du säga att jag själv lirade den från 2acc trots att jag sa till dej hur det var. Vem fan orkar lira wp från 2 acc btw? måsteju typ vinna för att bli BE.....

 

 

 

Nån som kan posta den videon med Captain Nemo lr vad han hette? Emogrindern som vart galen, hittade inte länken nu när jag leta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du veva ju runt med legato sen när jag flyttades över till ditt bord, sen forsatte du säga att jag själv lirade den från 2acc trots att jag sa till dej hur det var. Vem fan orkar lira wp från 2 acc btw? måsteju typ vinna för att bli BE.....

 

Nej, sa att du hade två konton i spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...