Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

LOL.

 

Snacka om tomteri. Men det e klart, några EV- spel lär man ju ha med...

 

 

det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river

 

floppsitautionen tyder också på att han har låga sc

 

men klart det är ev- men leo hade väl någon tell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river

 

floppsitautionen tyder också på att han har låga sc

 

men klart det är ev- men leo hade väl någon tell

 

Instashove den rivern, vad skulle han ha? Funderade inte ens utan snappa bara!

 

Fick tömma WaZ på 20k nu på morgonen med, morgon entrecot nu sen blir en tripp till svall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river

 

floppsitautionen tyder också på att han har låga sc

 

men klart det är ev- men leo hade väl någon tell

 

Färgdraget sitter, dessutom kan han ju FD + överkort, eller bara överkort på floppen. Antar att han kan ha mycket mer också eftersom det är HU.

 

Därmed inte sagt att synen är dålig, det har jag inte en aning om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var ju inte så dåligt spelat.. mrdavve har nog ingen kung i sin range efter flopp o esset är ett bra bluffkort på turn, så han fortsätter på river

 

floppsitautionen tyder också på att han har låga sc

 

men klart det är ev- men leo hade väl någon tell

 

Du kanske skulle flytta upp några nivåer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Färgdraget sitter, dessutom kan han ju FD + överkort, eller bara överkort på floppen. Antar att han kan ha mycket mer också eftersom det är HU.

 

Därmed inte sagt att synen är dålig, det har jag inte en aning om.

 

 

Med tanke på att din poker karriär är som att *harva i åkra* så...

 

Gör synen baserad på gameflow, mrdawwe är ner typ 200k och gamblar sönder! Han 4b syna med 84s precis innan o.s.v satte han på typ 8,7 9,10 10,8 lr nått som har helt ok kontakt med floppen med turnar och rivvar misär! Tror han hade överbettat en flush värdebettat typ a9/6/3 K9/6/3 men pushat allt som träffar floppen men missar turn, riv var så insta med att jag antog att han va tom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att din poker karriär är som att *harva i åkra* så...

 

Gör synen baserad på gameflow, mrdawwe är ner typ 200k och gamblar sönder! Han 4b syna med 84s precis innan o.s.v satte han på typ 8,7 9,10 10,8 lr nått som har helt ok kontakt med floppen med turnar och rivvar misär! Tror han hade överbettat en flush värdebettat typ a9/6/3 K9/6/3 men pushat allt som träffar floppen men missar turn, riv var så insta med att jag antog att han va tom!

 

Vet inte vad du vill säga riktigt om min pokerkarriär. Jag skrev ju att jag inte vet om synen var bra eftersom jag inte spelade själv, vad mer behöver du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men WP då.

 

Fråga: vad i helvete skall det komma för kort på Turn och River som du skall vika då?

 

Eller menar du att ditt spel var ämnat som en trap Isåfall, big fucking LOL.

 

Men du ärju ärkesär, vad reppar han, vilka combos har han i sin range som är så starka att han vill gå all in river?

 

Uttala dig när du fattar något.

 

Vet inte vad du vill säga riktigt om min pokerkarriär. Jag skrev ju att jag inte vet om synen var bra eftersom jag inte spelade själv, vad mer behöver du?

 

Vet inte, tycker bara du är sjuk dryg och kommer va om möjligt ännu drygare tillbaka mot dej i framtiden.

 

är du den leo som ska stejka padrinos på malta?

 

Kommer ju stejka halva norrland redan så nån kan väl kontoret stejka?:roll:

 

Dom som gör att han förlorar handen obv.

 

haha ord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...