edison Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jaha, jag trodde sånt som val av motstånd ingick i ens strategi inom poker för att just kunna tjäna-så-mkt-DEG-som-möjligt, det är väl de som är poängen? Annars hade man lika gärna kunnat spela med play-money...Förstår inte varför du avviker ifrån att val av motstånd inte har något med ens strategi att göra, det är ju tokdumt. Förstår du inte det själv? Tiger har fjorton klubbor i bagen, tror du han använder alla på samma slag eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Tiger har fjorton klubbor i bagen, tror du han använder alla på samma slag eller? Så nu menar du att man klarar sig bra inom poker genom att bara använda sig utav en enskild skicklighet som t.ex balanserad 4bets-range medan man lämnar de andra skickligheterna kvar i baggen tills nästa hand (Eller såkallat "slag" i din metafor)? Bra exempel du... Kommer inte gå så bra för Tiger att spela poker då isåfall, låter det som. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Så nu menar du att man klarar sig bra inom poker genom att bara använda sig utav en enskild skicklighet som t.ex tiltkontroll medan man lämnar de andra skickligheterna kvar i baggen? Bra exempel du... Bara för att man har den bästa kvasten i curling betyder inte det att man vinner matchen. Förstår du inte det själv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jag måste säga att Edison har övertaget i detta ordbyte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Liksom, om du ser ditt stenval som table selection så är det svårare att lägga in en perfekt sten i boet med en vanlig sten eller ett strykjärn? Nej såklart inte, men får du poäng för strykjärnet? Nej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Bara för att man har den bästa kvasten i curling betyder inte det att man vinner matchen. Förstår du inte det själv? Du är inne på curling, tiger woods och golf just nu. Det känns väldigt givande det här. En kvast är ett föremål, inte en egenskap, du verkar uppenbarligen jämföra det så. Och vad var din poäng? Missade den helt faktiskt. Vad har det där med table-selection att göra och varför den inte skulle vara viktig på så ett sånt sätt att den inte skulle vara en huvudingrediens för En Bra Pokerspelare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Hahaha detta är helt magiskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Liksom, om du ser ditt stenval som table selection så är det svårare att lägga in en perfekt sten i boet med en vanlig sten eller ett strykjärn? Nej såklart inte, men får du poäng för strykjärnet? Nej. Nej, jag förstår inte hur du kan dra den liknelsen. Såvitt jag vet så är alla stenar inom curling gjorda på ett exakt likadant sätt. Finns inga "stenval". Du påstår att alla motståndare inom poker också spelar på ett exakt likadant sätt där också eller? Förstår inte det här...Och jag vet i ärlighetens namn inte om du vet vad du är inne på nu heller. Finns en risk att du suttit och levlat med mig i flera timmar nu men jag vill bara vägra tro på det. Isåfall säger jag bara gratulerar, jag köpte grisen i säcken den här gången. Och levlar du inte så rekommenderar jag starkt att du säger att du levlat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Fastna inte vid strykjärnet nu; det finns en uppsjö godkända curlingstenar, men av ren sportslighet används de aldrig i tävlingssammanhang. Nofriction-Hexagonen är en gammal klassiker med vars hjälp amatörer ett otal gånger slagit proffsen, sånt här skrivs det förstås inte speciellt ofta om då det inte är intressant i tävlingssammanhang. Din sakkunskap är minst sagt löjeväckande gällande inte bara poker utan uppenbarligen även curling, dags att läsa på lite. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Fastna inte vid strykjärnet nu; det finns en uppsjö godkända curlingstenar, men av ren sportslighet används de aldrig i tävlingssammanhang. Nofriction-Hexagonen är en gammal klassiker med vars hjälp amatörer ett otal gånger slagit proffsen, sånt här skrivs det förstås inte speciellt ofta om då det inte är intressant i tävlingssammanhang. Din sakkunskap är minst sagt löjeväckande gällande inte bara poker utan uppenbarligen även curling, dags att läsa på lite. Curling intresserar mig inte, inte poker heller för den delen. Bara pengarna, och så länge jag kan tjäna dom på ett enkelt och behagligt sätt så kan du skriva hur många artiklar och inlägg du vill om den otroligt komplicerade matematiken bakom vår generations största gåta, poker. Som bara ett fåtal och då menar jag verkligen ett extremt fåtal kan behärska och kan lista ut, förresten det kanske bara finns en enda person i hela universum som sitter inne på svaren. Och han kallas Nebbis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Förstår du inte detta så fattar jag varför alla kallar dig pokerfisk och varför du aldrig blev nåt i tennis. hahaha. Jag ger upp. Att försöka förklara något för dig är ju som att spela fotboll utan dobbar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Fastna inte vid strykjärnet nu; det finns en uppsjö godkända curlingstenar, men av ren sportslighet används de aldrig i tävlingssammanhang. Nofriction-Hexagonen är en gammal klassiker med vars hjälp amatörer ett otal gånger slagit proffsen, sånt här skrivs det förstås inte speciellt ofta om då det inte är intressant i tävlingssammanhang. Din sakkunskap är minst sagt löjeväckande gällande inte bara poker utan uppenbarligen även curling, dags att läsa på lite. Like butter on penis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Jag blir fan rädd.. att människor kan vara så dumma CDS har ju iofs bevisat förut att han inte är den allra vassaste. edison har rätt i det han skriver. Fan sluta vara så jävla dumma i huvudet folk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Curling intresserar mig inte, inte poker heller för den delen. Bara pengarna, och så länge jag kan tjäna dom på ett enkelt och behagligt sätt så kan du skriva hur många artiklar och inlägg du vill om den otroligt komplicerade matematiken bakom vår generations största gåta, poker. Som bara ett fåtal och då menar jag verkligen ett extremt fåtal kan behärska och kan lista ut, förresten det kanske bara finns en enda person i hela universum som sitter inne på svaren. Och han kallas Nebbis. Det är väl här själva poängen ligger. Sen att CDS började svara på massa annat förstår jag inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 haha, nu när nebbis har skrivit ett inlägg om curling har denna tråden fan allt man kan önska sig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Framgångsrika boxare "tableselectar" rätt bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Bara för att jag måste åka till thailand för att få ligga betyder inte automatiskt att jag är en casanova. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Tack för de senaste 4-5-6sidorna allihopa, det var kanon till morgonkaffet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Mina micropops e slut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Att vakna till det här kattguldet. Herregud Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 cds socialskillz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 vem som har rätt eller fel känns ju ganska irrelevant när ni inte ens diskuterar samma sak... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Ge mej ett FTP acc så kommer jag vara all over the place Varför inte skapa ett själv? Jag har iofs ett du kan få annars. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Skapa själv? He is the NidrOoOooooN! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 haha, nu när nebbis har skrivit ett inlägg om curling har denna tråden fan allt man kan önska sig! Hahaha, den gamla räven kan överraska än. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts