NikLasVegas Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Jag bjöd Lodden på cigg... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Är det ngn weird metafor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Fråga du om han ville spela 2550sek nitgame med dig????? Asså herregud, märker du inte alls av din hybris? Brukar inte tycka illa om folk jag inte träffat, men du tar verkligen priset, oödmjukare människa får man nog leta efter. Är helt övertygad om att du inte har den minsta aning om hur löjligt bra du springer atm. Och Pokertomtarna kan du ju håna hur mkt du vill, de är ju ändå rätt dåliga spelare som är medlemmar där:-? ! Du verkar vara en riktigt vidrig människa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Nej, Leo är ju ironisk det har han sagt tidigare. Bara svenska avundsjukan som härjar bland alla leohatare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Asså herregud, märker du inte alls av din hybris? Brukar inte tycka illa om folk jag inte träffat, men du tar verkligen priset, oödmjukare människa får man nog leta efter. Är helt övertygad om att du inte har den minsta aning om hur löjligt bra du springer atm. Och Pokertomtarna kan du ju håna hur mkt du vill, de är ju ändå rätt dåliga spelare som är medlemmar där:-? ! Du verkar vara en riktigt vidrig människa! Nej, Leo är ju ironisk det har han sagt tidigare. Bara svenska avundsjukan som härjar bland alla leohatare. Coup of soup for U coolriders Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Jag verkar vara en riktigt vidrig människa! FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Leo du Måste lära dej ett ord. Jante. Skärp dej nu innan det är för sent! Lyssna på alla andra miljonärer på pf, sluta tyck att du är bäst i världen och köp en Volvo 740. p Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Asså herregud, märker du inte alls av din hybris? Brukar inte tycka illa om folk jag inte träffat, men du tar verkligen priset, oödmjukare människa får man nog leta efter. Är helt övertygad om att du inte har den minsta aning om hur löjligt bra du springer atm. Och Pokertomtarna kan du ju håna hur mkt du vill, de är ju ändå rätt dåliga spelare som är medlemmar där:-? ! Du verkar vara en riktigt vidrig människa! this. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Men ofta man inte passar på att tycka att man är bäst i världen när man nu nästan är det? Fan, unna grabben lite fame och framgång, divigheten får man på köpet och obv levlar Leo rätt bra med den. Sopor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Bästa dagboken! Tack alla som lägger ner en massa energi på att hata leo, fantastiskt rolig läsning. Leo är pokerforums egen anna anka/alex schulman/blondinbella, keep it up Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 alla älskar att hata kungen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 oh the irony Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrmaster Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Hoppas Leo fortsätter i samma stil. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 jag körde lodden thinks med han, han var helt clueless som vanligt Haha, berätta vad vi körde för grej och vem som vann tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Inte för att jag egentligen har någon åsikt om Leo då jag aldrig har träffat honom, men jag röstar för HU-grudgematch mot en duktig pokertomte. Varför inte Edison (Chipspåsen) då ni redan har spelat en del? Sätter obv pengar på Edison om det skulle bli av EDIT Saxin eller Jello skulle nästan vara ballare, men då antar jag att det får vara en hel del högre för att de ska tycka att det är intressant. Mvh, Sorken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 alt hela rullen mot nebbis HU. Vore epic Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Oh grudgematch är alltid roligt Go go go! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Jag vill Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Funderar att göra en seinfeld att sluta på peak och glida in i skuggorna. Det gäller förstås bara dagboken och inte spelet, tycks? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Skriv på, folk gillar ju att bli upprörda. Och jag gillar att läsa det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Jag vill Vi kan spela 10k hands 510kr om du vill Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Skriv på, folk gillar ju att bli upprörda. Och jag gillar att läsa det. Vi kan spela 10k hands 510kr om du vill Hehe ty snusarn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimmie86 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Jag sätter mina pengar på att Leo vinner mot any player atm.!=) Fantasifull spelare med klonkskillz! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Dagboken är ju det bästa som finns på PF atm. Stäng för fasiken inte! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Jag sätter mina pengar på att Leo vinner mot any player atm.!=)Fantasifull spelare med klonkskillz! Jag sätter TUSEN SPÄNN på det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts