pezdawg Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 vad är det du tycker är häftigt med att vara dumaggro? Det är coolt. edit: och lägg av med alla dumma påhopp vafan.
KallOödmjukDiva Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Vi har alltid lamaburar så det räcker...Det är coolt.
edison Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Edison är [x] Chipspåsen [ ] Flummery [X] Grinig mkt ofta så typ
Zumsar Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Du har fått grönt ljus gubben.. Jag är ruskigt nyfiken på denna. Vill höra kaffedopps fråga! Vill bara ställa liknande frågor till människor som jag verkligen tror behöver höra dem, när de som behöver det verkligen lyssnar. Nu har Leo träffat en del pokerbekanta till mig som sa att han var schysst så även om han skulle behöva höra frågan har jag inte längre lust att ställa den, ledsen om jag har fått er nyfikna.
Leooo Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Vill bara ställa liknande frågor till människor som jag verkligen tror behöver höra dem, när de som behöver det verkligen lyssnar. Nu har Leo träffat en del pokerbekanta till mig som sa att han var schysst så även om han skulle behöva höra frågan har jag inte längre lust att ställa den, ledsen om jag har fått er nyfikna. du har PMmmmmmmm
Elitloppet Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Kaffedopp är hela forumets moral och samvete. Tur han har så det räcker åt oss alla Fin kille är du!
Slasktratt Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Kaffedopp är hela forumets moral och samvete. Tur han har så det räcker åt oss alla Fin kille är du! Och så är han en 1337 postare också.
mr-flow Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Kaffedopp är hela forumets moral och samvete. Tur han har så det räcker åt oss alla Fin kille är du! Och så är han en 1337 postare också. omg +11111
boman Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 det är ju när man läser zumsars inlägg man faktiskt får tillbaka en gnutta hopp om mänskligheten..
FreePlopp Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Bästa ever för att Leo lyckas levla ner snubbar som FreePlopp till en dagisnivå som man inte kan skåda någon annanstans på forumet. Friläge och skott? Knappast. Orkar inte ens förklara för dig. Ångrar att jag postade ö.v.h.t. GL Leo.
inho Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Friläge och skott? Knappast. Orkar inte ens förklara för dig. Ångrar att jag postade ö.v.h.t. GL Leo. ö.v.h.t. = överhuvudtaget
FreePlopp Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 ö.v.h.t. = överhuvudtaget Men ursäkta då för böveln! Är jag så djävulusiskt jävla bra och populär så att folk måste gå på en så fort man gör ett enda litet snedsteg i något inlägg. TRÖTT blir jag.
NikLasVegas Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Men ursäkta då för böveln! Är jag så djävulusiskt jävla bra och populär så att folk måste gå på en så fort man gör ett enda litet snedsteg i något inlägg. TRÖTT blir jag. Dessutom av en liverpudlian... You'll never walk alone freeplopp...
SPÄDIS Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Men ursäkta då för böveln! Är jag så djävulusiskt jävla bra och populär så att folk måste gå på en så fort man gör ett enda litet snedsteg i något inlägg. TRÖTT blir jag. jag tycker riktigt juggigt illa om dig, idiot
FreePlopp Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Dessutom av en liverpudlian... You'll never walk alone freeplopp... Ja, jag såg det nu . Vi ska hålla ihop i vått och torrt. Speciellt efter förlustmatcher mot Viola Gigliati. Skämmes!
FreePlopp Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 jag tycker riktigt juggigt illa om dig, idiot Skicka PM om du vill något sötnos. Nu blir det snart ban för OT, och ni som vill ordbajsa, skicka PM som sagt.
Leooo Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Asså min dagbok gör mig fnissig......
mr-flow Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Asså min dagbok gör mig fnissig...... hahaha faktist kul.
NikLasVegas Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Asså min dagbok gör mig fnissig...... och mig stissig...
Leooo Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Skumma lite i pokermagazine, sidorna i slutet där cassano skulle lira 50/100€ är det äkta HH's? Vart pågår de gamsen isf?
Slasktratt Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Skumma lite i pokermagazine, sidorna i slutet där cassano skulle lira 50/100€ är det äkta HH's? Vart pågår de gamsen isf? Har inte läst tidningen men verkar väldigt efterblivet att miffla ihop fake-HH's i en tidning?
döfiskdö Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Och så är han en 1337 postare också. SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK WPWPWPPWPWP
Recommended Posts