Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan

Recommended Posts

• Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Du har fått grönt ljus gubben.. Jag är ruskigt nyfiken på denna.
Vill höra kaffedopps fråga!

Vill bara ställa liknande frågor till människor som jag verkligen tror behöver höra dem, när de som behöver det verkligen lyssnar.

Nu har Leo träffat en del pokerbekanta till mig som sa att han var schysst så även om han skulle behöva höra frågan har jag inte längre lust att ställa den, ledsen om jag har fått er nyfikna.

Postad
Vill bara ställa liknande frågor till människor som jag verkligen tror behöver höra dem, när de som behöver det verkligen lyssnar.

Nu har Leo träffat en del pokerbekanta till mig som sa att han var schysst så även om han skulle behöva höra frågan har jag inte längre lust att ställa den, ledsen om jag har fått er nyfikna.

du har PMmmmmmmm

Postad

Bästa ever för att Leo lyckas levla ner snubbar som FreePlopp till en dagisnivå som man inte kan skåda någon annanstans på forumet.

Friläge och skott? Knappast.

Orkar inte ens förklara för dig. Ångrar att jag postade ö.v.h.t.

GL Leo.

Postad
ö.v.h.t. = överhuvudtaget

Men ursäkta då för böveln!

Är jag så djävulusiskt jävla bra och populär så att folk måste gå på en så fort man gör ett enda litet snedsteg i något inlägg.

TRÖTT blir jag.

Postad

Är jag så djävulusiskt jävla bra och populär så att folk måste gå på en så fort man gör ett enda litet snedsteg i något inlägg.

TRÖTT blir jag.

Dessutom av en liverpudlian... You'll never walk alone freeplopp...

Postad

TRÖTT blir jag.

jag tycker riktigt juggigt illa om dig, idiot

Postad
Dessutom av en liverpudlian... You'll never walk alone freeplopp...

Ja, jag såg det nu :shock: . Vi ska hålla ihop i vått och torrt. Speciellt efter förlustmatcher mot Viola Gigliati. Skämmes!

Postad
Skumma lite i pokermagazine, sidorna i slutet där cassano skulle lira 50/100€ är det äkta HH's?

Vart pågår de gamsen isf?

Har inte läst tidningen men verkar väldigt efterblivet att miffla ihop fake-HH's i en tidning?

• Skapa nytt...