Yxel Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Hur tänker du i 67s handen ? "man kan få stege OCH färg" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Hur tänker du i 67s handen ? He Is The NidrOoOooooN!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 låter som en pokemon Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Nidroon says GG! (lodden till höger) "Lodden till höger". L O L Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 (lodden till höger) Hahahah :D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag skojjade inte, det är lodden till höger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag skojjade inte, det är lodden till höger. Är det sant? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Ah ballin OOP against lodden;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Ah ballin OOP against lodden;-) Jag tror Nidroooon har position, det är bara det att de båda vänt ryggen mot bordet och spanar in grannbordet, för på sitt eget bord är de allin pre med 73o samt 82o Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag tror Nidroooon har position, det är bara det att de båda vänt ryggen mot bordet och spanar in grannbordet, för på sitt eget bord är de allin pre med 73o samt 82o Hehe typ, ne lodden hade poss Var en riktigt sick hand mellan oss faktiskt. Blinds 2500/5000 jag har 130k i stacken lodden typ 200k. Han öppnar utg till 15k, synar i BB med j,9s eftersom det så obv är en nidron hand. Flopp 9,10,2 leder ut 18k, lodden synar. Turn A, checkar i rädsla lodden bettar 30k, ska precis mucka när jag kommer på att I Am The Nidroon så jag går All in ist lol när lodden insta muckar, Bildbevis! Ni ser min bananhoodie till höger, samt laafi med CP-Stack rätt fram! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 :s Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Grejen var att dom inte ville ha bevis utan tyckte det var lite löjligt att du var så stolt över att ha spelat på samma bord som lodden.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Grejen var att dom inte ville ha bevis utan tyckte det var lite löjligt att du var så stolt över att ha spelat på samma bord som lodden.. Tycker man att det är löjligt så låt pojken vara istället! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Grejen var att dom inte ville ha bevis utan tyckte det var lite löjligt att du var så stolt över att ha spelat på samma bord som lodden.. Stolt? lol är väl kul att få lodden på insidan i en turre liksom, särskilt en 1k's liksom, vad gör han ens där liksom?... Men sen att alla ascoola 2550 reggs med jusiguti i spetsen tycker nått annat kunde jag inte bry mig mindre om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag bara förklarade läget och ironin, men sen att du klankar ner på 25 50 regs gör det bara lite pinsamt. hur länge sen spelade du det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Stolt? lol är väl kul att få lodden på insidan i en turre liksom, särskilt en 1k's liksom, vad gör han ens där liksom?... Men sen att alla ascoola 2550 reggs med jusiguti i spetsen tycker nått annat kunde jag inte bry mig mindre om. Vem som helst här på forumet skulle kunna posta en likadan bild på sig själv och det skulle inte vara något konstigt. Klart som fan det är tufft! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag bara förklarade läget och ironin, men sen att du klankar ner på 25 50 regs gör det bara lite pinsamt. hur länge sen spelade du det? Inget illa till dig, sry om du tog åt dej =) Var mer menat till jusiguti, spelade där sist igår! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 jusiguti lixom! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 jusiguti lixom! Random hater/donkregg. LoL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag bara förklarade läget och ironin, men sen att du klankar ner på 25 50 regs gör det bara lite pinsamt. hur länge sen spelade du det? Det gör han ju inte riktigt. Skitsamma, heja leo! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Vem e de nu som e NIDROON? har glömt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag skojjade inte, det är lodden till höger. BAAAAAALLLLLEEEEEER!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Hehe typ, ne lodden hade poss Var en riktigt sick hand mellan oss faktiskt. Blinds 2500/5000 jag har 130k i stacken lodden typ 200k. Han öppnar utg till 15k, synar i BB med j,9s eftersom det så obv är en nidron hand. Flopp 9,10,2 leder ut 18k, lodden synar. Turn A, checkar i rädsla lodden bettar 30k, ska precis mucka när jag kommer på att I Am The Nidroon så jag går All in ist lol när lodden insta muckar, Bildbevis! Ni ser min bananhoodie till höger, samt laafi med CP-Stack rätt fram! Nöjd med det spelet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Nöjd med det spelet? Eftersom jag vann potten JA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Shit vad du är överhypad. Love it. GG GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts