-PK- Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Verkar enkelt idag också. Har redan fått in halvtidsresultat 0-1 och har sedan dessa kvar. 0-1 0-2 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Betfair måste jag nog säga ger bäst odds. Finns kanske fler olika spel och sporter på sidor som unibet men oddsen brukar alltid vara lägre. Gillar du inte att spela singlar så funkar de ju inte med Betfair då de i stort sett uteslutande är singelspel som gäller... Betfair har säkert högst medelodds men dem är sällan marknadshögst på nått spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Håll tätt nu Kroatien. Vore ju så sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Sååååååååååååååååja!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 tippandet började bra här också, spikat alla matcher hittils. Lirade ett dubbelsystem. Satsade allt jag hade liggandes på partybets; insats: 263.70 USD Portugal v Turkiet 1 1.80 Österrike v Kroatien 2 1.85 Schweiz v Tjeckien 2 2.70 utdelning: 1159.40 USD Man får väl medge att man hade flyt i första matchen med Tjeckien som verkligen inte spelade så bra som jag hade trott. Sedan vettefan vad Kroatien höll på med i andra halvlek. Men nu har man iaf en startrulle att köra på under EM-slutspelet & om det vill sig väl även en tid framöver. Tänkte börja köra med seriösa rullekrav & se vart det bär. Tänker följa den här tråden stenhårt då man får flera fina tipps från spelare som verkar veta vad de pysslar med. Någon som ser något värde i morgondagensmatcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Dock har jag kört en del sportsbetting vid sidan om pokern ett tag och det går riktigt bra. Och då kör jag i princip enbart singlar, hårda rullekrav och varvar egna rekar med experternas. Får man fråga om du kunde redogöra litet närmare för hur dina rullekrav ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Någon som kan tippsa om en bra sida där man kan reka vilka bolag som har bäst odds på resp. match? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 http://www.betbrain.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Här var mina bets på sista matchen... Tyskland - Polen 1 Tyskland - Polen 2-0 Alla singeltecken samt alla resultat inne på de fyra första matcherna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 tippandet började bra här också, spikat alla matcher hittils. Lirade ett dubbelsystem. Satsade allt jag hade liggandes på partybets; insats: 263.70 USD Portugal v Turkiet 1 1.80 Österrike v Kroatien 2 1.85 Schweiz v Tjeckien 2 2.70 utdelning: 1159.40 USD Man får väl medge att man hade flyt i första matchen med Tjeckien som verkligen inte spelade så bra som jag hade trott. Sedan vettefan vad Kroatien höll på med i andra halvlek. Men nu har man iaf en startrulle att köra på under EM-slutspelet & om det vill sig väl även en tid framöver. Tänkte börja köra med seriösa rullekrav & se vart det bär. Tänker följa den här tråden stenhårt då man får flera fina tipps från spelare som verkar veta vad de pysslar med. Någon som ser något värde i morgondagensmatcher? Personligen ser jag inget värde i morgondagens matcher. Holland-Italien kan gå hursomhelst och Rumäninen kan mycket väl skrälla eller åtminstone grisa till sig en pinne. (Observera att de vann sin kvalgrupp före Holland samt gjorde 26 mål på 12 matcher). Frankrike har dessutom frågetecken på flertalet stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Här var mina bets på sista matchen... Tyskland - Polen 1 Tyskland - Polen 2-0 Alla singeltecken samt alla resultat inne på de fyra första matcherna.. Grattis! Men skulle uppskatta ifall du postar dina spel innan de avgjorts istället för att brag'a efter du satt dom. Gäller ju såklart alla, och inte enbart dig. Annars borde väl spelbolagen ligga minus so far. Kan tänka mig att Tyskland, Portugal, Kroatien och även i viss mån Tjeckien varit rätt hårt spelade av spelarna, och alla favoriterna höll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Personligen ser jag inget värde i morgondagens matcher. Holland-Italien kan gå hursomhelst och Rumäninen kan mycket väl skrälla eller åtminstone grisa till sig en pinne. (Observera att de vann sin kvalgrupp före Holland samt gjorde 26 mål på 12 matcher). Frankrike har dessutom frågetecken på flertalet stjärnor. Holland - Italien skippar även jag. Frankrike - Rumänien tycker jag dock det finns värde i att spela fransk seger till 1.8. Frankrike har i mitt tycke kanske EM:s bästa trupp på pappret, och mot Rumänien gäller enbart seger ju, då det ska vara den enkla motståndaren i gruppen. Rumänien imponerade förvisso i kvalet, men Frankrike ska vara klassen starkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Bara favoritvinster so far. Förmodligen kommer det fortsätta så iom att detta är fotboll, en sport där favoriter faktiskt vinner. Spela alla favoriter i hela gruppspelet from nu kan nog ge profit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Hade 3-0 till Tyskland och Schweinsteiger som sista målskytt. Svårt imorgon, Frankrike borde vinna. En hungrig Benzema kan mycket väl bli skyttekung(dock verkar ju Podolski ganska het). Italien känns starkare än Holland, men avväger ett X där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Holland - Italien skippar även jag. Frankrike - Rumänien tycker jag dock det finns värde i att spela fransk seger till 1.8. Frankrike har i mitt tycke kanske EM:s bästa trupp på pappret, och mot Rumänien gäller enbart seger ju, då det ska vara den enkla motståndaren i gruppen. Rumänien imponerade förvisso i kvalet, men Frankrike ska vara klassen starkare. Patrick Vieira, Thierry Henry och Franck Ribery är frågetecken inför matchen. Rumänien är ordinarie med Christian Chivu och Adrian Mutu i spetsen. Tycker 1,8 är för klent. Kom på att det kanske finns några andra spel som är spelvärda, t.ex. målrika/målsnåla odds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenal Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 då många stjärnor(anfallsspelare) kan vara borta i frankrike under morgondagen hittar jag mer värde i att RUMÄNIEN INTE GÖR MÅL till 2.10 istället för vinst till frankrike till 1.85 i odds... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Grattis! Men skulle uppskatta ifall du postar dina spel innan de avgjorts istället för att brag'a efter du satt dom. Gäller ju såklart alla, och inte enbart dig. Hittade faktiskt 3,25 på att Kroatien skulle vinna utan att släppa in något mål idag! Körde några olika kombinationer. Sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Grattis! Men skulle uppskatta ifall du postar dina spel innan de avgjorts istället för att brag'a efter du satt dom. Gäller ju såklart alla, och inte enbart dig. Ber om ursäkt! Ribery kommer säkerligen spela imorgon men förmodligen varken Vieira eller Henry. Jag vetifan om jag orkar spela på Frankrike till 1.80, skulle spela om jag fick lite högre men nu är det marginellt.. Rumänien kan helt klart överraska mtp att de var stabila i kvalet. Holland - Italien är ju tråkigt svår att tippa och spontant så skulle jag nog säga X, kan nog vara spelbart om man får typ 3.20 eller nåt sånt.. Måste forska lite mer i den här matchen för att kunna bestämma mig helt.. Att Cannavaro e borta i Italien är såklart ett avbräck för dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Vad sägs om lite skrällar imorgon? Rumänien 1X och Holland 1X. Inga större skrällar men inga favoritsegrar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Vad sägs om lite skrällar imorgon? Rumänien 1X och Holland 1X. Inga större skrällar men inga favoritsegrar heller. Får 3,23 i odds på Unibet. För dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Lite dåligt kanske, men blir att läsa på lite imorgon innan man lägger ngt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 då många stjärnor(anfallsspelare) kan vara borta i frankrike under morgondagen hittar jag mer värde i att RUMÄNIEN INTE GÖR MÅL till 2.10 istället för vinst till frankrike till 1.85 i odds... Känns som morgondagens minst osäkra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Tror det blir att hålla hårt i pengarna i morgon. Fin start på EM dock, allt har suttit so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Ribery kommer säkerligen spela imorgon men förmodligen varken Vieira eller Henry. Jag vetifan om jag orkar spela på Frankrike till 1.80, skulle spela om jag fick lite högre men nu är det marginellt.. Rumänien kan helt klart överraska mtp att de var stabila i kvalet. Holland - Italien är ju tråkigt svår att tippa och spontant så skulle jag nog säga X, kan nog vara spelbart om man får typ 3.20 eller nåt sånt.. Måste forska lite mer i den här matchen för att kunna bestämma mig helt.. Att Cannavaro e borta i Italien är såklart ett avbräck för dom.. Cannavaro borta är ju ett stort avbräck! Hur var det med Panucci? Han linkade ju av någon träning här i dagarna läste jag. Kanske Holland kan vara spelbart om Van Nistelroy o co. hittar luckorna Cannavaro kommer lämna efter sig. Hmm ruggigt svårt, kan de orange slå regerande mästarna? Italien är ju alltid starka när det gäller. Svårt svårt.. Väntar till imorrn med att bestämma mig. då många stjärnor(anfallsspelare) kan vara borta i frankrike under morgondagen hittar jag mer värde i att RUMÄNIEN INTE GÖR MÅL till 2.10 istället för vinst till frankrike till 1.85 i odds... Kan nog gå hem! Om inte Mutu nu går och får tuppjuck. Kan dock ryggas av oddset på 2.10 vilken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Tjeckien - Portugal Ditt spel: 2 ' 2,05 Grekland - Sverige Dubbelchans Ditt spel: 1X ' 1,54 Tyskland - Polen Hemmalaget att vinna utan att släppa in något mål (1=Ja, 2=Nej) Ditt spel: 1 ' 2,70 Österrike - Kroatien Bortalaget att vinna utan att släppa in något mål (1=Ja, 2=Nej) Ditt spel: 1 ' 3,35 Ditt spel: fyrling 100,00 kr x 28,56 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts