Gå till innehåll

Fotbolls EM - Sportbettingtråden!


Recommended Posts

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Underbart å se folk spela bort pengar på Grekland eller oavgjort. Lika underbart som det är att Sverige än en gång visar hur otroligt starka man är. Media med tillhörande åsnor som bara skriver skit om Lagerbäck fastän han har ett helt osannolikt bra facit för detta lilla land. Säger inte att allt han gör är rätt men svensk media är fan som engelska pressen med Svennis. Nu sitter dom där med McClaren och lirar inte EM. Vore nästan kul om Sverige efter Lagerbäck återgick till 80-talsfacitet att missa alla mästerskap men media iaf kan götta sig åt att se Källström på mittfältet.

 

Ingenting vart sämre av att jag i all hast satte 2-0 för $50 på Sverige. Brukar aldrig tippa så med hjärtat men ölen fick vara med och tala:)

 

Med en Zlatan med självförtroende kan det här bära långt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart å se folk spela bort pengar på Grekland eller oavgjort. Lika underbart som det är att Sverige än en gång visar hur otroligt starka man är. Media med tillhörande åsnor som bara skriver skit om Lagerbäck fastän han har ett helt osannolikt bra facit för detta lilla land. Säger inte att allt han gör är rätt men svensk media är fan som engelska pressen med Svennis. Nu sitter dom där med McClaren och lirar inte EM. Vore nästan kul om Sverige efter Lagerbäck återgick till 80-talsfacitet att missa alla mästerskap men media iaf kan götta sig åt att se Källström på mittfältet.

 

Ingenting vart sämre av att jag i all hast satte 2-0 för $50 på Sverige. Brukar aldrig tippa så med hjärtat men ölen fick vara med och tala:)

 

Med en Zlatan med självförtroende kan det här bära långt!

 

Du har så rätt. Det är ju verkligen media man lyssnar på när man tippar.

 

Vad grym du är som sätter tipset på fyllan och låter hjärtat styra mer än hjärnan, blir det 2-0 mot Spanien också? Snälla dela med dig av dina fylletips så att vi andra också kan få en chans att vinna lite smet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Captain Morgan> Att jag tippade på (semi)fyllan nämnde jag bara som kuriosa. Absolut inte seriöst att tippa med hjärtat men fick en bra känsla och la ett livebet nåra minuter in i matchen. I övrigt skulle jag aldrig se någon anledning att lägga upp rekar eller diskutera spel på ett pokerforum, sånt finns det andra forum för. Och det jag skrev om media hade ingenting med hur folk tippar att göra, bara för att det nämndes i samma meddelande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grekland har överskattas rätt mycket, varför egentligen? Att dom fick mest poäng i kvalet beror inte på att dom är bra utan att dom hade em-kvalets helt klart lättaste grupp. Norge, Turkiet, B&H, Ungern osv. Otto Rehhagel kanske borde byta filosofi nu.

 

Hade ju tippet på Ljungberg som målskytt och så missar han! :roll:

Dock så är det så typiskt att Chippen ska bli skadad, lider sjukt mycket med honom. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Captain Morgan> Att jag tippade på (semi)fyllan nämnde jag bara som kuriosa. Absolut inte seriöst att tippa med hjärtat men fick en bra känsla och la ett livebet nåra minuter in i matchen. I övrigt skulle jag aldrig se någon anledning att lägga upp rekar eller diskutera spel på ett pokerforum, sånt finns det andra forum för. Och det jag skrev om media hade ingenting med hur folk tippar att göra, bara för att det nämndes i samma meddelande.

 

Att du bara orkar.

 

Vad gör du här om du inte är intresserad av tråden?

 

Är du efterbliven? Eller hur kan du missa att den ligger i "Övriga skicklighetsspel om pengar"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du bara orkar.

 

Vad gör du här om du inte är intresserad av tråden?

 

Är du efterbliven? Eller hur kan du missa att den ligger i "Övriga skicklighetsspel om pengar"?

 

Det är kul att surra om EM och den lilla diskussion som varit i allmänhet om sportsbetting, sen skiter jag fullständigt i var tråden är placerad. Den har ju knappast innehållit mycket informationsutbyte utan mer av kategorin nöjesspelare som skriver vad dom tror. Absolut inget fel med det, kul att följa, jag själv tillhör i princip den kategorin. Men ser ingen anledning till att grunda några spel på det som skrivs här eller skriva några långa rekar, då det finns bättre forum avsedda för sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ser ingen anledning till att grunda några spel på det som skrivs här eller skriva några långa rekar, då det finns bättre forum avsedda för sånt.

 

förstår inte varför man inte skulle kunna posta seriösa rekar i den här tråden. Kollar man igenom info.utbytandet i den här tråden så kan man nog se att många fina, vinnande tipps har fått byta ägare bland de som rekat här.... Nämn ett forum som ger mig bättre än 100% avkastning p mina bets =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pellepackad> Jorå, klart man kan lägga ut rekar här. Folks tippande verkar ju ha gått relativt bra också. Grattis till dina klonkar! Var mest ett svar på Captain Morgans attack. Att jag berättade att jag klonkat på ett halvt oseriöst bet där han tippade mot Sverige var mer för att jag inte gillar att det sitter svenskar och inte håller på Sverige, när ett mästerskap betyder väldigt mycket för resten av oss svennebananer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina em bets so far.

 

Portugal - Turkiet 1 , 1:70 , 150€ 105€+

 

Österike - kroatien 2

tyskland - polen 1 , Dubbel 2:70, 155€ 303,5€+

 

Österike - Kroatien 2 livespel efter 0 - 1, 1:20 100€ 20€+

 

Rumänien - frankrike 2 med 1 måls marginal 3:35, 45€ 45€-

 

Holland - italien x, 3:00, 38,5€ 38,5€-

 

Spanien - Ryssland 1, 1:67, 400€ 270€+

 

Grekland - Sverige x, 3:00, 100€ 100€-

 

Totalt: 515€+

 

Idag blir det en kraftig bet på portugal då tjeckerna såg välldigt svaga ut senast.

Blir även en mindre bet på x i turkiet matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte 20 kr på 3-1 till portugal. vinst, vackra 280 kr :D

 

nu har jag tippat 20 kr på att det står 2-2 efter första halvlek i schweiz - turkiet.

 

Hade 40€ på samma till 27 gånger pengarna. Satt fint.

 

Springer bra förövrigt också. Dubblarna på tje/portugal dag1 tyskland/kro dag 2 och sverige/spanien har alla suttit fint. Är bara x i frankrike/rum som missat.

 

Blir att sätta 100€ på turkiet till 3,80 nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oddsen för vinst för Turkiet mot Schweiz är nu uppe i 3,70 på Betfair. Hur högt värderar folk hemmaplan egentligen? Tyckte jag fick bra odds när jag spelade för 3,45 igår...

 

fan jag tippade oxå för 3,40 på Betfair igår. Hade jag inte fått kontot på Betfair låst efter en dag så hade jag lagt in mer deg på turkarna för 3,70! Fan nu åkte man dit på nått stickprov. Detta ska skickas in för att få tillbaka kontot;

 

1) Personal identification - a copy of one photographic ID from the following list:

- Passport

- Driving licence

- National Identification card

- Citizenship certificate

 

2) Address verification - a copy of one of the following (online statements not accepted):

- Utility bill - less than 3 months old

- Tax bill

- Bank statement - less than 3 months old

 

3) Source of payment verification (where deposits have been made via credit or debit card) - a copy of one of the following (online statements not accepted);

- Betfair account registered Credit or Debit card (front only)

- Credit or Debit card account statement of a Betfair registered card (less than 3 months old - online statements not accepted)

- Bank statement - must have Betfair transaction visible on it (less than 3 months old - online statements not accepted)

 

Någon som kan hjälpa mig med de 2 senaste punkterna. 3an fattar jag inte. Jag har inget kort bundet till Betfair eftersom jag flyttade över pengar via neteller. Och eftersom jag är avstängd från Betfair så kan jag ju knappast fixa ett kontoutdrag(bankstatement) med en transaktion synlig från Betfair. OMG att dom orkar pissa mig i skallen precis under EM. Någon som varit med om detta & vet vad som krävs att skicka in?

¤/%!"&¤!")¤!betfair!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tolkar trean som att du bara behöver skicka in det när du har gjort inbetalning via kort "(where deposits have been made via credit or debit card)"

 

Tvåan, de vill att du skickar in skattebesked eller ett kontoutdrag. Det får dock inte vara taget från internet. Kanske kan du skicka in ett årsbesked om du har det sparat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...