Gå till innehåll

Fotbolls EM - Sportbettingtråden!


Recommended Posts

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjeckien - Portugal Ditt spel: 2 ' 2,05

 

Grekland - Sverige Dubbelchans Ditt spel: 1X ' 1,54

 

Tyskland - Polen Hemmalaget att vinna utan att släppa in något mål (1=Ja, 2=Nej) Ditt spel: 1 ' 2,70

 

Österrike - Kroatien Bortalaget att vinna utan att släppa in något mål (1=Ja, 2=Nej) Ditt spel: 1 ' 3,35

 

 

Ditt spel: fyrling 100,00 kr x 28,56

 

 

Du hejjar väl inte på grekland för 2800 spänn hoppas jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat 0-0 , 1-1 , 2-2 på italien holland idag, alla kombinerat med spanien vinst mot ryssland, hejja hejja!

 

Men ajajaj.. Italien slår ju Holland och Ryssarna kommer klara oavgjort mot Spanien..

 

Å andra sidan spelade jag på att Frankrike ska gå mållösa från Rumänienmatchen..

 

Missclick btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å andra sidan spelade jag på att Frankrike ska gå mållösa från Rumänienmatchen..

 

Missclick btw.

 

LOL, hur lyckas man? =)

 

Nej jag hoppas inte på Grekland men det känns mest realistiskt. Tror mest på krysset.

 

Gillar även krysstipset i stormatchen ikväll med motiveringen att inget lag har råd att förlora. Å andra sidan spelar Holland normalt ett offensivt spel medan Italien har ett stabilt försvar, även om Cannavaro lär saknas. Puccini verkar dock vara aktuell för spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då många stjärnor(anfallsspelare) kan vara borta i frankrike under morgondagen hittar jag mer värde i att RUMÄNIEN INTE GÖR MÅL till 2.10 istället för vinst till frankrike till 1.85 i odds...

 

Källa . Posta inte något utan källa gäller inte bara dig utan alla andra när det gäller sånt här. Alltid lite skönare när man har en källa bakom. Sry:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hitta precis Turkiet mot Schweiz till 3,45 till förstnämnda.

 

Även om det inte känns som en "säker" match så imponerade turkarna iallafall på mig när de stod upp bra och skapade en hel del chanser mot Portugal, ett av EMs starkaste lag. Schweiz däremot tycker jag gjorde en förvånadsvärt vek match mot trötta tjecker.

 

Utan Frei lär de knappast räcka till för avancemang och 3,45 på turkarna spelas alla dagar i veckan!

 

Edit: Unibet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget spel för mig på Frankrike - Rumänien.. kanske var tur de.

 

Har kikat lite inför Holland - Italien och Robben rapporteras som skadad nu i sista stund vilket får mig att tvivla än mer på Holland. Grejen med Holland är att de är sjukt beroende av mittfältet och det känns som att de i princip inte kommer ha något kantspel alls. Dessutom är Italien såpass starka på innermittfältet att Holland inte kommer få så mycket ytor där heller. Det kommer nog därför bli ganska tillknäppt och ett X är nog inget dåligt spel.

 

Jag väljer att spela 1-1 samt 0-1 främst för att Italien känns starkare på pappret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hitta precis Turkiet mot Schweiz till 3,45 till förstnämnda.

 

Även om det inte känns som en "säker" match så imponerade turkarna iallafall på mig när de stod upp bra och skapade en hel del chanser mot Portugal, ett av EMs starkaste lag. Schweiz däremot tycker jag gjorde en förvånadsvärt vek match mot trötta tjecker.

 

Utan Frei lär de knappast räcka till för avancemang och 3,45 på turkarna spelas alla dagar i veckan!

 

Edit: Unibet

 

Håller verkligen med här.. Trodde Turkiet skulle stå som favoriter i den här matchen. Har lagt största bettet hittills i EM på Turkarna med tanke på odds (3.55). Även satt en del på X2 vilket ger 1.8. Spelas på Betfair.

 

 

Har även hittat ett intressant spel på unibet.

 

Spanien - Ryssland Bollinnehav över 55,5 för spanjorerna ger 1.85 i odds?

 

Vet inte riktigt hur ryssarna spelar men jag har fått för mig at dom backar hem och satsar på snabba omställningar? Samtidigt som spanien gillar att rulla boll liknande barcelona. Nån som har bra koll på hur ryssarna spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt hur ryssarna spelar men jag har fått för mig at dom backar hem och satsar på snabba omställningar? Samtidigt som spanien gillar att rulla boll liknande barcelona. Nån som har bra koll på hur ryssarna spelar?

 

Om man kollade på finalen i uefa-cupen med Zenit från Sankt Petersburg så såg Ryssarna väldigt bollskickliga ut (dom spelade ut Rangers imo), dock så lär dom ju som sagt satsa på kontringar mot Spanien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kollade på finalen i uefa-cupen med Zenit från Sankt Petersburg så såg Ryssarna väldigt bollskickliga ut (dom spelade ut Rangers imo), dock så lär dom ju som sagt satsa på kontringar mot Spanien.

 

Ok, såg du nån av de tidgare matcherna mot bayern eller villareal? Känns som bättre jämförelse med spanien än rangers imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, såg du nån av de tidgare matcherna mot bayern eller villareal? Känns som bättre jämförelse med spanien än rangers imo.

 

Nej såg inte dom matcherna, men om man läser ett par tidningsartiklar så skriver dom att Zenit "totalkrossade" Bayern Munchen.

 

4-0 vs Bayern Munchen

4-1 vs Leverkusen

2-0 vs Marseille

2-2 efter två matcher vs Villa Real trots två spealre utvisade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vad ska man säga om gårdagen?

 

Missade mestadels av Frankrikematchen men vad jag hört så var det inte så mycket att missa. Man är ju inte förvånad över resultatet iaf. Så typiskt Frankrike att börja ett mästerskap svagt.

 

Vi som spela att Rumänien inte skulle få in bollen till över 2 fick iaf in det tipset.

 

Vad höll Italien på med? Visst, Cannavaro i all ära men en spelares frånvaro kan ju inte dra ned ett helt lag som f.ö är fullt av andra världsklasspelare.

 

Holland såg riktigt samspelta och hungriga ut och kommer med största sannolikhet att avancera om de fortsätter spela som igår.

 

Ikväll är mitt tips 2-0 till Spanien och 1-1 alt. 1-0 till Grekland.

 

Har bl.a. spelat;

 

Spanien-Ryssland HCP (0-1) 1 till 2,8

 

Grekland-Sverige Inget mål mellan min 0-29.59 till 1,73

 

Grek-Sve Totalt gjorda mål, under 1,5 till 2,5

 

Spa-Ryss Totalt gjorda mål, över 2,5 till 2,25

 

Spa-Ryss 1 till 1,65

 

Får minst ett kort i matchen, Seitaridis, G(Greklands vänsterback som ska sätta stopp för vår filmstjärna Ljungan) till 4,0

 

Fler mål i Spa-Ryss än Gre-Sve till 2,05

 

Slutplaceringar grupp D; 1.Spanien 2.Grekland 3.Ryssland 4.Sverige till 10,0

 

Gre-Sve 1X till 1,54

 

Sverige att gå vidare, Nej till 1,57

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vad ska man säga om gårdagen?

 

Missade mestadels av Frankrikematchen men vad jag hört så var det inte så mycket att missa. Man är ju inte förvånad över resultatet iaf. Så typiskt Frankrike att börja ett mästerskap svagt.

 

Vi som spela att Rumänien inte skulle få in bollen till över 2 fick iaf in det tipset.

 

Vad höll Italien på med? Visst, Cannavaro i all ära men en spelares frånvaro kan ju inte dra ned ett helt lag som f.ö är fullt av andra världsklasspelare.

 

Holland såg riktigt samspelta och hungriga ut och kommer med största sannolikhet att avancera om de fortsätter spela som igår.

 

Ikväll är mitt tips 2-0 till Spanien och 1-1 alt. 1-0 till Grekland.

 

Har bl.a. spelat;

 

Spanien-Ryssland HCP (0-1) 1 till 2,8

 

Grekland-Sverige Inget mål mellan min 0-29.59 till 1,73

 

Grek-Sve Totalt gjorda mål, under 1,5 till 2,5

 

Spa-Ryss Totalt gjorda mål, över 2,5 till 2,25

 

Spa-Ryss 1 till 1,65

 

Får minst ett kort i matchen, Seitaridis, G(Greklands vänsterback som ska sätta stopp för vår filmstjärna Ljungan) till 4,0

 

Fler mål i Spa-Ryss än Gre-Sve till 2,05

 

Slutplaceringar grupp D; 1.Spanien 2.Grekland 3.Ryssland 4.Sverige till 10,0

 

Gre-Sve 1X till 1,54

 

Sverige att gå vidare, Nej till 1,57

 

källor för oddsen på grekland-Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt! Hade satsat 50 spänn var på 3-0, 3-1, 3-2 och 3-3 och så går de elaka spanjorerna och petar in ett mål för mycket på stopptid. Annars har det hittintills gått bra för mig. Satte 0-0 på Rumänien - Frankrike och 2-0 på Tyskland - Polen. Spelar bara för förhöjd TV-underhållning...

 

Pellepackad undrade om det finns någon insättningsbonus på Betfair: Titta runt på deras hemsida jag hittade en på £25 som jag använde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...