Gå till innehåll

Fotbolls EM - Sportbettingtråden!


Recommended Posts

Javisst! EM ska ju förhärliga våra liv en dryg månad nu och givetvis ska man ju bränna halva pokerrullen på allehanda dåliga spel. Men jag är givetvis för lat för att forska efter bra odds, spel och erbjudanden. Så posta gärna alla bra tips och trix här såsom bra odds, feta bonuserbjudanden och jobbiga bad beats!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man hittar redan odds på över 3 på t.ex. Grekland - Sverige. Grekland har ju varit mycket bra i kvalet och har ett bättre (?) lag än de hade 2004.

Värderar man Sverige (som är lägst rankat amirite) för högt? Visst brukar de ha en tendens att gå vidare från gruppspelet, kryssa i matcher etc.etc. men finns det verkligen inte värde i 3+?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kroatien är fan floppvarning som jag ser det. Helt hysteriskt vilken hajp de fått senaste månaderna, och att man fortfarande ser dem kallas underdogs är galet. Ska beta emot dem någon match tror jag, borde gå att hitta hyfsade odds. Kanske på Polen. För Österrike lär de dänga.

 

Skulle kunna tänka mig beta på någon underdog mot Portugal också.

 

Inte jämfört detta, men 3.85 på SvS på att Klose gör flest mål i Tyskland under turneringen kan ju vara en kul grej att följa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bettat lite på Kroatien som EM-vinnare, så givet att man bettar på seger mot Österrike även.

 

Kikar på oddsen på bet24 nu så finns säkert högre odds på objekten att finna men från första omgången tänkar jag spela följande;

 

Frankrike - Rumänien 1, 1.8

Rumänien är duktiga och hade haft chans att avancera från de flesta grupper bortsett denna. Tycker 1.8 är rätt spelvärt då det känns som att Rumänien är laget de övriga i gruppen bara måste slå om de ska gå vidare. Frankrike har kanske dessutom EM:s starkaste lag på papperet, så kunnande finns det definitivt.

 

Spanien - Ryssland X, 3.5

Ryssarna lär ju spela för ett X här, och då man gör det är dom svåra att göra mål på. Man tråkade till sig två st 0-0 resultat mot Kroatien i kvalet exempelvis med ett stark solid defensiv. Och Spanien känns som vanligt lite överskattade tycker jag... Ryssarna är ju dessutom mer än bara Hiddink, dock är dom ju rätt okända i Europa då i princip alla lirar i den inhemska ligan. Men att den ligan håller hög klass visade väl inte minst Zenit nyligen.

 

Spontant känns även Portugal till 1.75 spelvärt mot Turkiet, och X:et känns gångbart mellan Grekland och Sverige. Grekland presterar ju ändå som bäst mot toppmotstånd (Frankrike, Spanien osv.) då dom ses som underdogen och kan backa hem och kontra. Minns bara förra EM där dom hann med att torska mot Ryssland i gruppspelet då dom själva var tvunga att anfalla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweet tråd!! Kommer som många andra spela på massvis av matcher, nu har man suttit länge och väntat på att EM ska dra igång och ÄNTLIGEN är det snart dags:-D .

Personligen tror jag Tyskland har en bra chans att ro hem det denna gången. De kommer med en stark trupp med en bra blandning av lite äldre spelare och yngre. En spelare som Mario Gomez tror jag kan överaska i detta mästerskap om han får speltid, sedan har man ju Klose som alltid presterar i slutspelen.

 

Som vissa redan nämnt har Kroatien en bra "skräll" chans, men frågan är hur bra de kan prestera utan Eduardo som var deras bäste målskytt i kvalet.

Man får inte glömma bort Polen i denna gruppen heller som sett bra ut i kvalet, dem har helt klart en bättre chans än på mkt länge att avancera från gruppen.

 

Men det finns massor med bra spel i detta mästerskap, bara att hoppas det går bra för Sverige också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte heller spela mot Schweiz i öppningsmatchen. Man är obesegrade i 14 tävlingsmatcher på raken...

VM 06 släppte Schweiz heller inte in ett enda mål (åkte ut på straffar). Då mötte man Frankrike, Sydkorea, Togo och Ukraina.

 

Lägg dessutom till hemmaplansfördel som sagt, och jag tror även tjeckerna inte är lika starka som det senaste EM:t. Baros och Koller har blivit äldre, och Nedved och Rosicky är inte med i EM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror Tjeckien är spelbara och går vidare som tvåa i grupp A, Schweiz lär få otroligt publikstöd och om dem kan höja sig så kan dom avancera. Dom har flera intressanta spelare så det blir svårtippat, men Tjeckerna gjorde ett bra kval och såg starka ut. Men som sagt de saknar Nedved och Rosicky.

Portugal känns ganska klara som gruppsegrare, spelas 1,70 mot Turkiet på Svs.

 

Schweiz-Tjeckien : 2 odds: 2,40

Portugal-Turkiet : 1 odds: 1,70

odds totalt: 4.08

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...