Gå till innehåll

Sverige - Ukraina


hampulito

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bara för dom vilade sina stjärnor så är det absolut inte ett dåligt lag.

Sverige spelade inte vidare bra men att säga att Ukraina är ett dåligt lag är löjligt.

 

Ingen här som har sagt att Ukraina är ett dåligt lag...

Men med tanke på att de vilar sina tre bästa och att vi har hemmaplan och fullt lag så bör nog Sverige göra väldigt mkt bättre ifrån sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för dom vilade sina stjärnor så är det absolut inte ett dåligt lag.

Sverige spelade inte vidare bra men att säga att Ukraina är ett dåligt lag är löjligt.

 

Sa aldrig att Ukraina var dåliga, att Sverige på pappret är bättre ter sig dock ganska självklart, imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker men inte kan klandra Ljungberg idag för någon dålig insatts. Han har ju brutit ett revben och det är då något jag inte skulle vilja göra, och spela match när det inte är 100 % läkt är ju inte så lätt. Plus att göra comeback efter en sån skada, då ska man inte ha för höga förväntningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker men inte kan klandra Ljungberg idag för någon dålig insatts. Han har ju brutit ett revben och det är då något jag inte skulle vilja göra, och spela match när det inte är 100 % läkt är ju inte så lätt. Plus att göra comeback efter en sån skada, då ska man inte ha för höga förväntningar.

 

Speciellt inte av honom.

Fredrik Ljungberg får gärna sitta på bänken i mina ögon, allbäck också. Ta in lite nytt folk ljungberg har haft sina glansdagar och det var inte förra året... Allbäck kan göra ett mål ibland, men han gör fan ingenting ingenting mot vad han borde prestera i dom lägena han får.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...