Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vegasblogg


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du måste ju vara flat undrade vad han lirade för stakes på nätet!!!!!! Låt Punk svara istället nästa gång så slipper vi kladda ner hans DB oki och om du läser mitt första inlägg 1 gång till LÄS DET NOGA så slipper vi tjafsa om skiten

 

 

fisk du har PM. Sorry för ot punkrock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HÄrligt, låter som att du har en intressant tid framför dig! MGM är rätt nice, bodde på Signature nyss när jag var där med lite polare.

 

Dom har som högst 2/5 på MGM, 5/10 ska gå på helgerna ibland, men det hände iaf inte under tiden jag var där.

 

Det är Wynn o Bellagio som gäller om du ska upp på 5/10 o högre, Ceasers o Ventian ska ha 5/10 ibland med. Särskilt under tiden det går större turneringar.

 

Lyyyycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey, nu ær jag nere i Las Vegas och ær så extremt trøtt nu efter allt resande så det kommer bli tidig sømn. Var precis och kækade litegrann och vi hade en stund funderingar på att spela lite livecashgame men skippade det, tittade lite borta vid pokerrummet hær på MGM, de hade 2/5 som høgsta NL-bord idag.. Hotellet ær bra faktiskt, inget att klaga på direkt, fin utsikt mot HOOTERS:-)

 

Resan blev lite halvtiltande, vi var først lite førsenade till Philadelphia och nær jag læmnade in mina immigrationspapper så frågade killen som satt dær om jag kunde bevisa att min hemresa var den 15 juli. Jag sa att jag hade allt sånt i datorn och då blev jag inskickad i något inspektionsrum dær en semidryg vakt børjade stælla några frågor. Tydligen så var det jætteviktigt att kunna bevisa sådant, och det avslutades med att han rotade igenom alla mina grejer i væskorna innan jag fick gå. Blev en senare flight æn jag først trodde så det blir sova nu. Adaptern som Ronaldinho hade med sig verkar inte funka så jag får førsøka fixa någon imorgon, jobbigt att inte kunna anvænda sin egen dator:-) Kommer imorgon sækert springa ut och ta några bilder och møjligen slænga upp några hær framåt kvællen. Ronaldinho startar sin bootcamp imorgon så jag kommer ha en del døtid, får se vad som hittas på..

 

Får væl gøra slut på tjaffset i dagboken och sæga att jag mestadels spelar €2/4 och $3/6 nær jag får før mig att trycka in några hænder.

 

Tackar så mkt før de senaste lyckønskningarna. Kan væl knappt gå snett nær man har detta stødet :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vegas e sååååå sjukt, du kommer verkligen inte bli besviken.

 

Nu kanske jag e lite trög men vad är en "bootcamp" som Ronaldinho ska gå på??

 

Lycka till där nere! // Lasse

 

Han ska väl grinda järnet kanske, live, antar och hoppas jag när han är i vegas.

Nice med en vegasblog btw, skriv gärna för mkt än för lite. GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirade 5/10 på venetian under WSOP, fanns 10/20 också.

 

Som sagt, när det är större turneringar och liknande, eller under WSOP då de väl är lite extremt :) När jag var där för några veckor sen var det bara Wynn o Bellagio som körde 5/10 på en daglig basis.

 

punkrock: Be dom i receptionen om adapters, dom fixade åt oss på Signature iaf, antar att dom gör de på grand med.

 

Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen adaptrar fixade. MGM grand hade hela 1 adapter att låna ut men vi fixade en i en liten butik på hotellet så nu behöver man inte känna sig näst intill handikappad längre.

 

Idag har jag varit ute och fotat lite samt kikat in några pokerrum medan Ronaldinho hade sin första dag på bootcampen. Någon som frågade vad bootcamp var för något och det är typ att de får lyssna på en timmes långa föreläsningar från diverse pokerproffs. Idag hade han lyssnat på Vanessa Rousso, TJ Cloutier och Kenna James. Han sa att Vannessas var ganska bra men TJs var tydligen jättekass då han malde på med gamla oldschoolsnacket typ "Spela aldrig KQ, KJ, QJ mot raise" etc etc, kan tänka mig att det måste ha varit ganska tiltande att lyssna på. Tror han ska lyssna på Mike Sexton imorgon, spännande vad han har att säga:-D

 

Hursomhelst, jag var som sagt runt och fotade lite och jag lägger upp några bilder därifrån, även om de kanske inte är jätteintressanta:-)(främst såklart eftersom jag var själv ute, blir bara bilder på hotellen då) Nu på kvällen har vi varit nere i pokerrummet och spelat lite $2/5. I princip bara nollor runt bordet vi satt på. Ett par megatighta killar och några riktigt löspassiva gubbar. Jag hittade en del PPs som jag såg floppar med men flopparna var oftast inte alltför bra. Enda riktigt betydande handen som också gjorde att jag plussade var på slutet. Lös donk limpar UTG, jag slår upp KK UTG+1 till $25, tightaste snubben på hela bordet (inte spelat en hand på de 2,5h jag suttit på bordet) flattar på knappen, båda blindsen synar och åsnan synar. Flop typ T86. Checkat till mig som skjuter $100, tightsnubben instastoppar för $130 till och jag var väldigt tveksam till om jag ledde men synar såklart av och vinner mot hans QQ.. Slutar $300 upp..

 

En hand som var lite smårolig faktiskt. jag hade en passiv gubbe på min vänstra sida (sa bl.a. att han inte höjer JJ preflop, han slår inte om AK etc etc) och han hade lite dålig syn så ibland var han typ tvungen att fråga vad som låg på flop.. Han var inne i en hand där han synade flop, turn samt ett litet obetydande bet på river, brädan var 876 6 4, "I have a straight" säger gubben och slänger upp Q8:-D

 

Blir nog lite småfestande nu ikväll, men siktar nog inte på att bli särskilt full, får se vad som händer..

 

347wj92.jpg

Våra sängar

 

21nfx3k.jpg

Vackra Bellagio,

 

2ym6j4i.jpg

Bolmes gamla hem lyckades jag hitta också:-)

 

Som ni märker så är det bara tråkiga bilder jag har, och Ronaldinho tjatar att vi måste ut nu så jag hinner inte lägga upp fler bilder för tillfället, får se om vi får med oss en kamera ut så kanske det blir lite fler bilder upplagda vid ett senare tillfälle

 

Gotta go, på återseende

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...