Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vegasblogg


-PK-

Recommended Posts

Sorry att det inte uppdateras så mycket, har inte orkat skriva senaste dagarna och jag vet inte om det hänt så otroligt mycket heller för den delen.

 

För ett par dagar sedan var vi ute och festade. Valde att testa en pub på Excalibur först och det var förmodligen den sjukaste pubupplevelsen jag någonsin haft. En av de som jobbade där var helt tokig hela kvällen och jag kan tänka mig att han tagit droger eller något, han var fet och bar string samt hade TACO tatuerat på magen, gjorde alla möjliga sjuka saker för att underhålla de som var där, och han lyckades defintivt.

 

Sedan drog vi till Studio 54 på MGM i några timmar, rätt schysst ställe men finns väl inget jätteintressant att berätta därifrån, inget jag minns nu iaf..

 

:spade:

 

Idag spelade vi en $330 turre på Caesars palace men jag bustade i 4e blindsperioden. Vann en rätt stor pot ganska tidigt när jag slog upp :Ad::7d: till 200 och fick omslag till 650 vilket jag synade. Flop kom :Ah::4d::2d: och jag checksynade ett 1200 bet. Turn kom :8d:, jag donkade 2100 och han pushade för 5500 till. Han sa att han drog dött när jag visade min färg och muckade sina kort. Sa också att han turnade 2par :lol:

 

På 50/100 blinds så slår en kille upp till 450 i MP och ja synar i BB me 99. Han har precis innan förlorat typ halva sin stack. Flop kommer :Jc::9c::8s:, jag checkar och han checkar tillbaka. Turn är :6c:. Jag bettar 700 och han instaraisar till 2550 med typ 5 luckor bakom, han känns nästan jobbigt stark men jag antar att jag inte kommer ifrån. Jag stoppar in och han synar me JJ.

 

Efter första breaket börjar jag spela mycket sämre och det slutar med att jag bluffar bort stacken mot floppade trips, jag drog dött på turn. Den handen är halvpinsam så orkar inte dra den i detalj:-)

 

Jag drog till Rio en stund efteråt men det hände inget intressant där. En lite rolig grej iofs. När jag klev ur taxin så kom en tjej gående och samtidigt kom Daniel Negreanu och började snacka med henne, hon visste iofs inte vem han var eftersom hon frågade efter en stund vad han hette:lol: Hursomhelst, helt plötsligt frågar Negreanu mig om jag kan ta kort på han o henne, hah, kände att jag inte kunde säga nej, vetifan om detta är brag, beat, variance eller helt jävla meningslöst men skrev det i brist på annat:-)

 

För att fortsätta på det meningslösa spåret så kan jag informera om att Durrrr var och handlade samtidigt som mig i en kiosk här på hotellet vilket fick mig att dra den smarta slutsatsen att han också bor här. Kanske borde fråga honom ifall han är sugen på grind någon dag men det kanske är lite overkill:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Djärvt av dig att skicka in degen med AK i din första hand på bordet, jag brukar nämligen vinna AK vs AK händerna. Tänk på det nästa gång!

 

Hur går annars online liret överlag? Du satt in länge idag :P

Hah, skrämmande av dig att backa upp med AK efter att jag kall-4bettar din squeese;-)

 

Har plussat i princip varje session sedan jag kom till Vegas, dock har jag inte spelat särskilt mycket.

 

Så tråkiga bord idag också, och som vanligt så sticker alla när jag suttit en stund på bordet:-)

 

Vilken miss att du inte bad tjejen om ett foto på dig och negreanu!

Hade jag bara haft kameran med mig så hade jag obv frågat om det:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...